Tytööt :) unelmapoikaystävä?

finnboi

Minkälainen olis unelmien poikaystävä? Mieluiten luonteenpiirteiltään mut saa siitä ulkonäöstäki laittaa :)

14

176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      Niin miljoonaan kertaan sanottu mutta sanonpa nyt vielä kerran: oma itsensä. Ei ala esittää heti kavereiden tullessa paikalle.

      Tieteniin nää perus luotttavuus, rehellisyys ja aitous on vaatimuksia. Hauska, hieman ujo, ei polta/juo, ei ole syrjäytynyt vaan omia kavereitakin ja se ettei ole haastamassa riitaa jokaisen vastaantulijan kanssa

    • metalheadmatafaka

      hmmmm no tykkää metallimusasta etc, tykkää halailla ja chillata, ei oo kokoajan vaan pillun perässä vaan tykköis tehä kaikenlaista yhessä, hyvät arvot, luotettava, osaa käyttäytyä hyvin tarpeen tullen, härö huumorintaju kuten itselläni. ulkonäöstä ei oo sen kummempia kriteerejä kun mieluiten yli 180cm eikä mikää ihravuori

    • kokemusta on

      Miehen pitäis osata muutaki ku kattoo omaa napaansa, pelata tai tehä ku omia harrastuksia. ESIM siivota kotona, tehä ruokaa, osata hoitaa lapsia jne.

      • tyttö16v

        Sais mut nauramaan, mut osais puhua vakaviakin. Haluis viettää aika paljon aikaa mun kanssa, kahdestaan ja porukassa.
        Juominen olisi plussaa, tai ei ainakaan valittaisi mun juomisesta tulisi välillä ainakin mukaan.
        Musamakuun kuuluisi metalli, punk, grunge ja rock.

        Ulkonäöllä ei nyt oikeastaan ole väliä, kunhan kestäisi katsoa.


    • Tyttö17v :)

      Sellanen jonka nähdessään koko päivä tuntuu paremmalta, jota vois vaan halata kun on huono mieli. Luonteeltaan rehellinen ja suorasanainen, jos mä kysyn mielipidettä niin haluan sellaisen oikeesti. Eläinystävä, ainakin jossain määrin. Huumorintajuinen ja joka ei ota kaikkea niin vakavasti. Tykkäis viettää kahdestaankin aikaa; kokkailla, käydä piknikillä yms. Ja vaikka kaikki pillua täällä pihtaakin, niin seksuaalisesti avoin ja aktiivinen, koska mä olen oikeasti sen verran aktiivinen, että saatan olla muuten rasite :D

      • Poika20v:)

        Vastaan täydellisesti kuvaustasi. :)


    • lonerluuseri

      enpä tiedä.
      ën usko että ehin saada ketään,
      ennen kuin ammun itseni.

      • Pettynyt tyttö ...

        Unelma poikaystävä olisi minulle sellainen joka huomioisi minut ja ei häpeäisi minua. Olisi oma itsensä mun kanssa eikä esittäisi mitään hirveetä roolia omien kavereittensa edessä tai muuallakaan julkisilla paikoilla. Toivoisin myöskin että hän ei polttaisi tai joisi, koska itsekkään en polta tai juo. Olis oikeesti ihanaa jos poika olis sellanen herrasmies, joka auttaa naista pulassa. Se ärsyttää pojissa että he eivät edes viitsi tutustua tyttöön jos tyttö on heidän mielestään ruma. Tietysti olisi ihan mukava jos poika olisi liikunnallinen, eikä sellanen sohva peruna joka pelaa pelikonsoleilla 24/7. Tälläisiä poikia löytyy aika harvasta nykyään. Ainakaan itse en ole törmännyt yhteenkään.


      • kimi97
        Pettynyt tyttö ... kirjoitti:

        Unelma poikaystävä olisi minulle sellainen joka huomioisi minut ja ei häpeäisi minua. Olisi oma itsensä mun kanssa eikä esittäisi mitään hirveetä roolia omien kavereittensa edessä tai muuallakaan julkisilla paikoilla. Toivoisin myöskin että hän ei polttaisi tai joisi, koska itsekkään en polta tai juo. Olis oikeesti ihanaa jos poika olis sellanen herrasmies, joka auttaa naista pulassa. Se ärsyttää pojissa että he eivät edes viitsi tutustua tyttöön jos tyttö on heidän mielestään ruma. Tietysti olisi ihan mukava jos poika olisi liikunnallinen, eikä sellanen sohva peruna joka pelaa pelikonsoleilla 24/7. Tälläisiä poikia löytyy aika harvasta nykyään. Ainakaan itse en ole törmännyt yhteenkään.

        Älä oo pettyny meikä tietää yhen tollasen pojan meinaa mää itte jos haluut tutustuu tai näi infoo vaa nii kattellaa sitä sitten :)


    • 14lievähevari

      Öö unelma poikaystävä olis varmaa:
      Kiltti ja kannustava. Rohkee, avulias, eikä sellane et jos en heti tajuu jotai asiaa , niin rupeaa dissaamaan.. masentavaa sellane :# se poika auttais miuta kun miul on välil aika vaikee elämä.. ei houkuttelis miuta juomaan, polttamaan yms. Sen pitäis ymmärtää jos sanon ei. Kuuntelis powermetallia/heviä ees vähän, et ymmärtäis minkä takia oon tällane hevityttö. Plussaa ulkonäöstä että pojan pitäis olla yli 170cm. Enkä oo kiinnostunu pojista jotka kuuluu massaan.. ite en tykkää siitä et joka vitun vastaan tuleva näyttää samalt :d siinä ehkä miulle tärkeimmät.. :) eikä sillä oo todellakaan väliä jos oot suosittu tai vähemmän suosittu, klnsa jos tykkään siit pojasta niin muulla ei oo väliä!!

    • foreveralonehevari

      joku hevari/rokkari/punkkari/emo/jne joka tykkäis halia ja pusutella PALJON ja kuuntelis mun kans musiikkia ja kattois leffoja. luonteelta semmonen herkkä ja ymmärtäväinen, jos pojalla olis ahdistus/masennus/tms niin ei mua haittais sillä itellä on just noita mielenterveysongelmia. voi saatana ku ei oo vaan tullu tollasta jätkää vastaa :(

    • Minä vaa

      unelma poikaystävä olis joku joku joka olis ihan oma itsensä. Sellainen joka ymmärtäisi ja lohduttaisi kun on tarve. Huumorintaju on myös (ainakin itselleni) tärkeä ja muutenkin pieni "leikkisyys" ei ois pahasta koska oon itsekkin ns. "hölmöläinen" :3 vaikka oon kohta 16....Xd
      Muutenkin pojan olisi hyvä sopia omiin luonteenpiirteisiini.
      Ja ehkä se tärkein itselleni on se että poika oikeesti tykkää olla mun kanssa ja tekee mun kans jotakin.. eikä petä yms..

      Ulkonäöllä ei sinänsä olis juurikaan väliä koska se kuuluisa "sisäinen kauneus" on mielestäni tärkeämpää.

      • hahha

        "Ulkonäöllä ei sinänsä olis juurikaan väliä koska se kuuluisa "sisäinen kauneus" on mielestäni tärkeämpää. "

        Niinhän sitä luulis


      • hahha
        hahha kirjoitti:

        "Ulkonäöllä ei sinänsä olis juurikaan väliä koska se kuuluisa "sisäinen kauneus" on mielestäni tärkeämpää. "

        Niinhän sitä luulis

        Meinaatko oikeesti esim. baarissa mennä iskee jonku rumiluksen ja kuvittelet että se on varmaan kaunis sisältä? Miks kaikki sitten tälläytyy ku menee baariin/bileisiin?? Koska ne välittää omasta ulkonäöstään, ei meinaa että olisivat kaikki pinnallisia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe