Politrukki nauraa ja ivaa skodisteja

meluava itäauto

Skodistit ovat menneet politrukin halpaan ja ostaneet itäromun.

28

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irvokas.hymy

      Politrukki on kylmää, tunteetonta mongolikansaa ja ei tunne sympatiaa, vaan nauraa ja ivaa julmasti skodan ostajia. Julma irvistys koristaa jokaisen sämpylän etumaskia!

    • pojat02

      mersumiehelle kakkaa paketissa ja politrulille kans ..

    • Juspetri_7_v

      Nii juttiinta

    • superbwinner1

      IIhmispoloiset Eivät osaa tehdä SKODAA parempia autoja .t Kalliimpia kylläkin:!!!Skoda on tehnyt parhaat autot jo vuodesta 1996 ,jolloin sakemannit astuivat kuviin!Myynti / testitilastot puhuvat vain totta!!!! SKODA voittaa aina !! Näin se vaan menee ,ja nämä trollit ovat kateellisia ja itkevät .Skoda parantaa koko ajan tulostaan .Muilta autotehtailta pannaan porukkaa pihaalle, SKODA ottaa lisää!!!!!Sinuakin vastaan tulee yhä enemmän SKODIA et voi sille YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!

      • tojotalaatu

        Kulutus kova,kylmä jne..
        Olisko Saksanmarkka pelissä testien tuloksissa?


      • noloa.touhua.skoda
        tojotalaatu kirjoitti:

        Kulutus kova,kylmä jne..
        Olisko Saksanmarkka pelissä testien tuloksissa?

        Ne voittaa testit, jotka maksaa eniten. Niin se on aina ollut ja niin se on aina oleva. Jos katsoo puolueettomia testejä, eli käyttäjien kokemuksia, skodaan ollaan äärimmäisen tyytymättömiä:
        -kylmä
        -ankea
        -karu
        -askeettinen
        -epämukava: melu,paskat penkit, pompottava, jne.
        -vikaantuva
        -huono itäauton halppisimago
        -huono takuu
        -liian korkea hinta vs. huono laatu
        -viimeistelemätön
        -vanhahtava muotoilu

        jne. jne.


      • takuukatainen
        noloa.touhua.skoda kirjoitti:

        Ne voittaa testit, jotka maksaa eniten. Niin se on aina ollut ja niin se on aina oleva. Jos katsoo puolueettomia testejä, eli käyttäjien kokemuksia, skodaan ollaan äärimmäisen tyytymättömiä:
        -kylmä
        -ankea
        -karu
        -askeettinen
        -epämukava: melu,paskat penkit, pompottava, jne.
        -vikaantuva
        -huono itäauton halppisimago
        -huono takuu
        -liian korkea hinta vs. huono laatu
        -viimeistelemätön
        -vanhahtava muotoilu

        jne. jne.

        kaikki noi on totta. takuukin vain 2v eikä kata mitään.


      • en-ottaisi-skodaa
        takuukatainen kirjoitti:

        kaikki noi on totta. takuukin vain 2v eikä kata mitään.

        Kysymys : Mikä auto sinulla on? Vastaus : skoda
        Reaktio; halveksuntaa, vähäosaiseksi leimaantuminen, vasemmistolaiseksi leimaantuminen, huonouden tunnustaminen, nolouden alku, pahahajuisuus, heikko lahjaiseksi leimautuminen jne.

        Aina ihmettelen, kun jos puhutaan skodasta, että kuka pahvipää sellaisen hankkii.


    • itäautojaeiole

      Teille idiooteille on satoja kertoja vastaansanomattomasti todistettu, ettei itä-autoja ole valmistettu lähes viiteentoista vuoteen!
      Mistä näitä idiootteja aina vain tulee, joille mikään tosiasia uppoa päähän?
      Onhan se joillekin typeryksille omasta mielestä kivaa länkyttää aina ja jatkuvasti samaa valhetta, mutta ei se valhe muutu totuudeksi edes satojen toistojen myötä.

      • sosialis.suunnitelmatalo

        Se on kuule ihan sama mistä se auto on kotoisin jos se hajoaa alta aikayksikön. sitäpaitsi kooda on aina ollut itäauto, myös nykyään, osat tulevat suurin osa venäjältä ja intiasta. siellä myös kootaan useimmat skodan mallit


      • kommareita.kaikki
        sosialis.suunnitelmatalo kirjoitti:

        Se on kuule ihan sama mistä se auto on kotoisin jos se hajoaa alta aikayksikön. sitäpaitsi kooda on aina ollut itäauto, myös nykyään, osat tulevat suurin osa venäjältä ja intiasta. siellä myös kootaan useimmat skodan mallit

        Että useimmat Skodan mallit kootaan Venäjällä ja Intiassa.

        Pitääkin huomenna soittaa yhdelle lukuisista ko. pask@n myyntipisteistä ja laittaa tilaus tuollaisesta "valtavirran" Skodasta.


      • skoda-on-kamala

        Skoda on kuten lada. Ei siinä sen kummempaa. Skoda taitaa olla hiukan ladan alapuolella arvo-asteikossa.
        Se skodisteja usein nyppii, kun mielessään rakentavat kuvaa skodasta audiin ja volkkariin. Sitten kun palaavat takasin skodamaailmaansa, tajuavat, että sehän onkin vain ja ainoastaan skoda. Näin olen tätä ymmärtänyt.
        Halpiskippoa ostetaan audina, mutta se ei olekaan audi. Tosin en minä audiakaan arvosta mitenkään hyvänä. Vasta oli iso juttu uudehkosta audista joka söi öljyä hirveästi ja takuuta ei ollut, kun öljynsyönti oli ominaisuus, ei valmistevirhe.
        Öljypolttimoiden huolto lienee oikea korjaamo noille hökötyksille?


    • rumat..hampaat

      Politrukki irvistää tosi rumasti. Onneksi monet skodistit peittävät sen hymyn viimasuojalla (skoda tarvitsee viimasuojaa pakkasilla)

      • skoda-on-kamala

        Esteettisistä syistä myös juhannuksena, ettei näy skodamerkki. Itse laittaisin siihen jonkun tarran jossa lukisi esim " tämä ei ole skoda" .
        Huijaisin itseäni ja muita, peitellen skodamerkkiä kaiki tavoin.
        Noh, minulla ei ole skodaa.


    • Erojaon

      Skodan osista 85% tulee venäjältä ja loput saksasta. Skoda on siis nykyään osittain saksalainen. Tosin esim superbin turbot tehdään intiassa ja rapidin englannissa.

      • lopunalku

        Pääasiassa skoda on venäläinen auto, voidaan siis puhua venäläisestä autosta skodan yhteydessä.
        On enää ajan kysymys kun venäjävastaiset pakotteet alkavat vaikuttaa skodaankin.
        Tuonti ja myynti hyytyy.


      • lähdekritiikki.missä
        lopunalku kirjoitti:

        Pääasiassa skoda on venäläinen auto, voidaan siis puhua venäläisestä autosta skodan yhteydessä.
        On enää ajan kysymys kun venäjävastaiset pakotteet alkavat vaikuttaa skodaankin.
        Tuonti ja myynti hyytyy.

        Kun riittävän monessa viestissä trollit viljelevät tuota Venäjän juttua, niin ovat jo alkaneet itse uskoa siihen.

        Me täyspäiset tiedämme kuitenkin, ettei venäjältä ole yhtään Skodaa virallisesti maahantuotu. Trollaus mikä trollaus, vaikka kuinka monta kertaa sen tänne postaisi.


      • skoda-on-kamala
        lähdekritiikki.missä kirjoitti:

        Kun riittävän monessa viestissä trollit viljelevät tuota Venäjän juttua, niin ovat jo alkaneet itse uskoa siihen.

        Me täyspäiset tiedämme kuitenkin, ettei venäjältä ole yhtään Skodaa virallisesti maahantuotu. Trollaus mikä trollaus, vaikka kuinka monta kertaa sen tänne postaisi.

        Škoda Transportation a.s. on tšekkiläinen joukkoliikennevälineiden ja niiden komponenttien ... Tšekin lisäksi sillä on toimintoja Venäjällä ja Unkarissa.


      • aivokuorenvajetta
        skoda-on-kamala kirjoitti:

        Škoda Transportation a.s. on tšekkiläinen joukkoliikennevälineiden ja niiden komponenttien ... Tšekin lisäksi sillä on toimintoja Venäjällä ja Unkarissa.

        Juu, varmaan näin. Hyvä, että on toimintoja. Mistäs saatais sinulle aivotoimintoja?


      • kiähkiähkiäh
        aivokuorenvajetta kirjoitti:

        Juu, varmaan näin. Hyvä, että on toimintoja. Mistäs saatais sinulle aivotoimintoja?

        Tiedätkö millainen on skodan lämmityslaite?

        Hyppynaru hansikaslokerossa!


    • Eipätiedäettämetiedetään

      Näitä S Ovaskan aloituksia.....

    • skoda-on-kamala

      Škodan uutuus tarjoaa jopa sellaista, johon ei edes Rolls-Royce pysty: Etuoviin on kiinnitetty vakiovarusteeksi kaksi sateenvarjoa, Rollsiin vain yksi.
      Hyvä se on että politrukki on ajatellut rikkinäisten autojen matkustajia, että voivat odottaa ulkopuolella korjausapua. Rollssissa sateenvarjo on autokuskille(?), joka odottelee pomoa paikalle.
      Kyllä nauratti tuo sateenvarjojuttu. Laatu tietenkin huonoa, kuten tähän skodaan kuuluu olla luonteensa takia. Onkohan sateenvarjo reikiä täynnä jo valmiiksi?

    • perheauto-idästä

      Hauska sanonta skodasta :
      Skoda - Isä ohjaa, äiti kantaa pohjaa ja lapset kerää muttereita.

    • ocu

      Missä ja milloin se politrukki nauraa? Voisit laittaa vähän linkkiä, muuten en usko sinua.

    • octavika

      Politrukin hymy skodassa on cribu bensiinitankin täyttöaukonluukussa.
      Hieno venäläinen oivallus.

    • raju.kyykkänen.gyyggy

      karseita_kippoja hyi helvata

      • OikeaSkodaJorma

        Vielä on avoimia ketjuja jäljellä. Kiri kiri, rölli-poika! : D


    • Kaalia saa kaupanpäälle, ja Suomi-Venäjä seuran jäsenyyden. Ostakaa skeida, ostakaa !!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe