Hei!
Tietääkö joku, mikä on Corollan kaukovalojen referenssiluku? Auto on ostettu uutena toukokuussa 2004, eli on ns. edellistä mallia. Tarkoituksenani olisi laittaa lisäkaukovalot, mutta haluaisin ensin varmistua asennuksen laillisuudesta. Auton käyttöohjekirjasta en tietoa löytänyt.
Corollan valojen referenssiluku?
4
4385
Vastaukset
- timi
umpioiden lasissa on referenssi luku,mikäli ei ole merkintää on referenssi 20.
- KariS
Samanlaista minäkin olen kuullut. En löytänyt umpion lasista merkintöjä, joten itsekin uskon referenssiluvun olevan 20. Luin vaan netistä juttua Mondeoista, joissa olisi jo vakiona ollut 30, joten aattelin kysyä että onko muissakin nykyautoissa "tehokkaammat" valot.
- joe
KariS kirjoitti:
Samanlaista minäkin olen kuullut. En löytänyt umpion lasista merkintöjä, joten itsekin uskon referenssiluvun olevan 20. Luin vaan netistä juttua Mondeoista, joissa olisi jo vakiona ollut 30, joten aattelin kysyä että onko muissakin nykyautoissa "tehokkaammat" valot.
Monissa esim ranskalaisissa on 37,5 referenssejä/umpio, jo vanhemmissakin malleissa. Corollassa ref. lukua ei löydy lasista (muovista), liekö jostain umpion runkorakenteesta löytyy, en tiedä. Ei kun lisäpitkää nokalle, eihän polliisikaan voi moittia referensseistä jos/kun niitä ei omista umpioista löydy.
- KariS
KariS kirjoitti:
Kävin Toyota-huollosta kysymässä, mutta hekään eivät tienneet asiaa. Soittivat maahantuojalle, mutta sieltäkään ei suoraa vastausta tullut vaan kysyivät ensin auton tarkan tyypin (selvittivät rekisterinumeron perusteella). Parin tunnin kuluttua soittivat takaisin, ja mainitsivat, että referenssi on 17,5/lamppu.
Edellisestä voisi päätellä, että Corollaan on laitettu hieman erilaisia valoja. Kun tarkemmin itsekin tihrustin, niin näin omissa umpioissa siellä muitten numeroitten seassa tuon 17,5-lukeman. Toyota-liikkessä katselimme huoltomiehen kanssa uuden Corollan valoja, ja siinä oli vastaavassa kohdassa luku 25.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760