Lähdemme aamulla töihin seitsemäksi ja koira jää kotiin yksin keittiöön. Nythän se joutuu olemaan pari tuntia pimeässä, joten pitäisikö sille jättää valo? Eihän siellä pilkkopimeätä ole, niin riittäkö se sille?
Usein se on uninen, kun menemme ruokatunnille, joten se varmaan nukkuu, mutta on varmasti ainakin x-aikaa hereillä lähdettyämme.
koira yksin kotona
5
469
Vastaukset
- digi
Joo, itse jätän nyt jo valon(sellasen himeen, ei mitään täys valaistueta)...pentuaikana jätin myös radion päälle, niin ei olut niin hiljaista.
- minä
mä en aamulla lähe töihin sellaseen aikaan että olis pimeetä, mutta illallakin jos jonnekkin menen käymään niin kyllä mä koiralle ja kissalle valot jätän ainakin vessaan ellen muualle, vaikka mä kyllä uskon että molemmat nukkuu sen ajan ku oon poissa, mutta onhan se kivampi että on valot ja eihän se nyt sähköäkään juuri lainkaan vie =)!
- janne
niin sä meinaat että sun kattis kävelee ovia päin vai? :)
- minä
janne kirjoitti:
niin sä meinaat että sun kattis kävelee ovia päin vai? :)
no enhän =)! ja mä sanoin että kissa ja koira,ei pysty pelkästään koiralle jättään =). sitä paitsi ei kissakaan nää pilkkopimeessä, pimeessä kyllä,mut se tarttee jonkinlasta valoa (vaikka ihan himmeetä) jotta näkee =)!
- koiraa
Nyt kannattaa ottaa aivot käyttöön ja miettiä... Joutuuhan koira yölläkin olemaan pimeässä. Ja se osaa siellä liikkua, olla, leikkiä, nukkua ym. Joutuuhan monet koirat metsästämään pimeässä ja osaavat hommansa. So.... Turhaan huolehdit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862