eli kaivaa sieltä tassulla ruokaa (kuiva) ulos, ja syö jotkut, joka päivä on lattialla paljon kuiva nappuloita, ja ruokaa menee roskiin, sama kissan hiekan kanssa...MIKÄ AVUKSI ???
Vastaukset 4
- Kuun naukuja
Onneksi ei syö märkää/tuoretta ruokaa samalla tavalla. Minkälaisia astioita käytät kun annat sille kuivamuonaa? Kuivamuona on siitä hyvä että voit vain laittaa ne puhtaalle keittiönpöydän tabletille suoraan. Ehkä siten ei tulisi niin paljon ostkua?
Tietysti on erilaisia aktiivileluja joihin laitetaan napsuja, ja kissa ottaa siitä yleensä sellaisen yksitellen. Pieni voisi todella tykätä sellaisesta.
Kissanhiekkalaatikko.. Minkälainen se on? Kissa luonnostaan kuopii paljon kyllä hiekkaa, mutta ihmiset ovat yrittäneet keksiä keinoja miten saisi hiekan pysymään paremmin itse hiekkalaatikossa. Monet kyllä joutuvat turvautumaan siihen että joutuvat laittamaan hiekkalaatikon suulle pienehkön maton mistä saa ravistettua kaikki ylimääräiset hiekat takaisin laatikkoon.
http://www.lemmikkistore.fi/imac-cat-kissanvessa-beige-p-8027.html
http://www.lemmikkistore.fi/booda-cleanstep-kissanvessa-pearl-p-5085.html
Pidä mielessä että hankit ainakin kannellisen, ehkä "ovellisenkin", ison hiekkalaatikon, jos teillä ei ole sellaista jo.
ps. Kissalla näyttää olevan vähän tylsää, kun ei syö edes kaikkia napsuja mitä noukkii kupista. Leikkihetkiä lisää ja jotan tekemistä kannattaa keksiä sille myös kun olet poissa kotoa.- Ap.................
moi ja kiitos vastauksesta, ihan sellaihnen isompi tupperin kipo koska on syvempi ettei olisi niinn helppo heittää yli laidan, kun hakee jotain tiettyä' makua (olisiko syy??) minulla on 2 aikuista kissaa myös, ja sekin omalta osaltaan vaikeuttaa ruokintaa, siksi sekoitan penty ja aikuis muonaa, en tiedä mitä muuta tekisin..auttakaa :( ..
- HulluKissaTäti
Ap................. kirjoitti:
moi ja kiitos vastauksesta, ihan sellaihnen isompi tupperin kipo koska on syvempi ettei olisi niinn helppo heittää yli laidan, kun hakee jotain tiettyä' makua (olisiko syy??) minulla on 2 aikuista kissaa myös, ja sekin omalta osaltaan vaikeuttaa ruokintaa, siksi sekoitan penty ja aikuis muonaa, en tiedä mitä muuta tekisin..auttakaa :( ..
Hei! Tuo syvä ruokakippo saattaa hyvinkin olla syy ongelmaan. Kissoille on epämiellyttävää jos viikset koskettavat kipon reunoja syödessä tai juodessa. Kokeilehan vaihtaa ruoka-astia matalareunaiseen. Onhan kaikilla kissoilla omat ruokakipot? Sotkeminen voi johtua siittäkin kun eivät mahdu kaikki samaan aikaan syömään yhdestä astiasta, niin pitää sitten tassulla koukkia välistä ruokaa lattialle.
- kaiv
Minullekin tuli mieleen, että jos on jotenkin hankala syödä tuosta kiposta ja yrittää saada niitä lattialle syödäkseen sieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851562Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10668- 37645
- 50616
- 54612
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487