pallien koosta!!!

samppa

mistä pallien koko johtuu???joku sanoi että isot pallit tulevat suvuittain eli jos isällä on isot kivekset tulee todennäköisesti pojallakin olemaan isot pallit!ei pidä paikkaansa!tiedän omasta kokemuksesta.isälläni on ihan älyttömän isot kivekset kuin kaksi perunaa!!!mutta mulla on pienet pallit kuin kaksi viinirypälettä!!!mulla on varmaan 3-4 kertaa pienemmät pallit kuin isälläni!se harmittaa pirusti olisin aina halunnut isot pallit!eli isot kivekset taitaa olla vaan luonnonoikku!!!!!!!!!!!!!!!!!

25

6415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varma siittäjä

      pp tyytyväinen, mulla ei ku yks palli mutta eipä tuo oohaitannu, lapsoaki oon saanu alulle

    • pakkas-peikot

      Älä tolla asialla päätäsi vaivaa. Ole iloinen,
      että sulla on pallit. Ei niistä isoista palleista ole paljon hyötyä, sisälmys on tärkein. Ja "hepin" koko ei ole yhtä kuin pallien koko.

    • Nainen

      En voi mitään että naisena tuntuu tuo miesten ikuinen vertailu ja koon ihmettely kerrassaan toisarvoiselta. En ole vielä ainakaan omassa ystäväpiirissäni tavannut yhtään naista, jolle millään koolla olis mitään merkitystä. Vissiin te sitten saunassa mittailette että kenellä on isoin mikäkin? Ja lapsettomuuteenhaan koko ei vaikuta mitenkään. Miehelläni on kaikki isoa ja iso on koko mieskin, mutta lapsettomia ollaan vielä. No ei sen puoleen, ihan yhtä älytöntä on naisilla tämä tissien vertailu ja silikonien tunkeminen joka paikkaan. Meitsi on luomusti pikkutissinen ja miehelleni olen kelvannut, se riittää!

      • pakkas-peikot

        Jos et kerro ... niin voin paljastaa sulle
        että, me miehet ollaan kiinostuneita autoista
        ja munan mitasta... elikkä se kertoo aika paljon
        meidän älykkyydestä ;-) Ja pienet luomut ovat
        ihan JEES. Ja koittakaa.


    • ruohoa aidan takaa

      todennäköisesti sut on siittänyt joku toinen mies kuin "isäsi". Ja hän on ollut pienipallinen. Yksinkertaista vaan, voi vain onni olla, niin yksinkertaista...

      • kommenttia

        Näin on juu, todella asiallista kommenttia. Väsyny!


      • samppa

        oon nimittäin ihan isäni näköinen!!!


      • Esko30
        samppa kirjoitti:

        oon nimittäin ihan isäni näköinen!!!

        Näytä kuvas susta ja isästäs niin voidaan verrata yhdennäköisyyttä. Todennäköisesti äitisi on valinnut mahdollisimman samannäköisen mutta isomulkkuisen siementäjän, jotta konflikteja ei tulisi Sinun kasvatuksessasi.


      • ammu ittes
        Esko30 kirjoitti:

        Näytä kuvas susta ja isästäs niin voidaan verrata yhdennäköisyyttä. Todennäköisesti äitisi on valinnut mahdollisimman samannäköisen mutta isomulkkuisen siementäjän, jotta konflikteja ei tulisi Sinun kasvatuksessasi.

        Just, pari valopäätä peräkkäin. Paniko sun isä
        sua pienenä "hanuriin" vai miksi tulet tänne
        "oksentamaan" pahaa oloasi? Ei anna mä arvaan?
        Sä et ole koskaan saanut pillua muilta kuin siskoiltasi.


      • Raimo
        ammu ittes kirjoitti:

        Just, pari valopäätä peräkkäin. Paniko sun isä
        sua pienenä "hanuriin" vai miksi tulet tänne
        "oksentamaan" pahaa oloasi? Ei anna mä arvaan?
        Sä et ole koskaan saanut pillua muilta kuin siskoiltasi.

        hei, jos sua noin kiinnostaa selvittää asioita, niin nähdäänkö jossain? Mä voisin näyttää miltä tuntuu olla lukko-otteessani, saisit inistä ton mulle päin naamaa.


      • VOIMA
        Raimo kirjoitti:

        hei, jos sua noin kiinnostaa selvittää asioita, niin nähdäänkö jossain? Mä voisin näyttää miltä tuntuu olla lukko-otteessani, saisit inistä ton mulle päin naamaa.

        Tulin just salilta, kun näin ton ala-arvoisen tekstin, ja vastasin samalla mitalla.
        penkki 220kg kyykky 320kg veto 300kg. Pistä osoite tai puh. numero niin katotaa kummalta
        tulee paska ensin housuun. Mä kerron sulle osoitteen. Ja yksi SM. pronssi painissa tosin junnuissa Lapualla TULE...


      • MIHIN HÄVISIT
        Raimo kirjoitti:

        hei, jos sua noin kiinnostaa selvittää asioita, niin nähdäänkö jossain? Mä voisin näyttää miltä tuntuu olla lukko-otteessani, saisit inistä ton mulle päin naamaa.

        Lue viime vuoden voiman-noston tulokset ei viralliseta listalta
        sieltä löytyy 110kg ja kakkonen. Ja voit soittaa
        ja sovitaan paikka, kun rohkeutesi on "neiti" luokkaa. Nää asiat ei tälle palstalle kuulu,
        mut voin mä sulta "lukko-ote" kädet ja ja jalat katkaista. No, mä lähden huomenna Unkariin
        töihin joten vastaa pian Raimo vainaa.


      • Pelkääjä
        Raimo kirjoitti:

        hei, jos sua noin kiinnostaa selvittää asioita, niin nähdäänkö jossain? Mä voisin näyttää miltä tuntuu olla lukko-otteessani, saisit inistä ton mulle päin naamaa.

        Nyt mun pitää lähteä lento-asemalle, mut muijakin
        voi antaa sulle selkään. Ja vaihdetaan palstaa.


      • Voima
        Pelkääjä kirjoitti:

        Nyt mun pitää lähteä lento-asemalle, mut muijakin
        voi antaa sulle selkään. Ja vaihdetaan palstaa.

        Ensin sä pelle tulet tänne höpisemääm lukko-otteestasi ja sitten, kun haaste on otettu vastaan niin "täysi" neiti, älä uho jos ROHKEUTESI on täysi nolla. Säällittävä paviaaani
        Nyt mun pitää mennä kuukaudeksi. KASVA MIEHEKSI


      • Esko30
        Voima kirjoitti:

        Ensin sä pelle tulet tänne höpisemääm lukko-otteestasi ja sitten, kun haaste on otettu vastaan niin "täysi" neiti, älä uho jos ROHKEUTESI on täysi nolla. Säällittävä paviaaani
        Nyt mun pitää mennä kuukaudeksi. KASVA MIEHEKSI

        Sori en ehtinyt vastata, ajelin Mersullani kohti maatilaani. Tule Vuosaaren Essolle huomenna 11.00 niin katotaan silmästä silmään kenelle tulee vesi silmään. Sun massasta ei ole mitään apua, oot liian hidas mulle.


      • voima
        Esko30 kirjoitti:

        Sori en ehtinyt vastata, ajelin Mersullani kohti maatilaani. Tule Vuosaaren Essolle huomenna 11.00 niin katotaan silmästä silmään kenelle tulee vesi silmään. Sun massasta ei ole mitään apua, oot liian hidas mulle.

        ei sitten sua pelkurii näkyny siellä kulosaaren essolla. nyt urpo pysy kaukana musta!!tai vedän kunnolla hampaat sisään ja katotaan kenen kalu on kovin!!


      • samppa
        Esko30 kirjoitti:

        Sori en ehtinyt vastata, ajelin Mersullani kohti maatilaani. Tule Vuosaaren Essolle huomenna 11.00 niin katotaan silmästä silmään kenelle tulee vesi silmään. Sun massasta ei ole mitään apua, oot liian hidas mulle.

        en todellakaan halua kuunnella mitään vittuiluja isästäni!!!eikä kaikkien äidit oo huoria vaikka sun oliskin ESKO_POIKA!!!!!


      • raimo
        Esko30 kirjoitti:

        Sori en ehtinyt vastata, ajelin Mersullani kohti maatilaani. Tule Vuosaaren Essolle huomenna 11.00 niin katotaan silmästä silmään kenelle tulee vesi silmään. Sun massasta ei ole mitään apua, oot liian hidas mulle.

        se on sairas ja mulkku äijä!!!


      • Esko30
        voima kirjoitti:

        ei sitten sua pelkurii näkyny siellä kulosaaren essolla. nyt urpo pysy kaukana musta!!tai vedän kunnolla hampaat sisään ja katotaan kenen kalu on kovin!!

        "voima": Mulla on musta vyö lukkopainissa, puhtaat pallit ja vilpitön mieli, joten älä opeta isääs tai voin opettaa miltä tuntuu kun mies tulee selkään!!


      • jokumuu
        voima kirjoitti:

        ei sitten sua pelkurii näkyny siellä kulosaaren essolla. nyt urpo pysy kaukana musta!!tai vedän kunnolla hampaat sisään ja katotaan kenen kalu on kovin!!

        Eipä ihme, ettette tavanneet, kun ehdotit vuosaarta tapaamispaikaksi, mutta päivystit kulosaaressa...


      • kalu
        Esko30 kirjoitti:

        Sori en ehtinyt vastata, ajelin Mersullani kohti maatilaani. Tule Vuosaaren Essolle huomenna 11.00 niin katotaan silmästä silmään kenelle tulee vesi silmään. Sun massasta ei ole mitään apua, oot liian hidas mulle.

        Pane ittees perseeseen sillä "maatilalla" homo


    • SUUret pallit

      joo vaikka olis metrinen vehje mut jos on tyhjäpunti pussinen kaveri niin eipä paljoo penskoja tule!
      Sen vuoksi naureskelen näille hehtaari kaluille kun pallit on kun meijän kollikissalla

      • tyhjäpallit

        Heh heh tuolla ne tyhjäpallit Mersumiehet nahisteleek un pikkupojat,menkää nyt vetää ees käteen ni helpottaa heeh !!


    • kulausvesinen

      Se ainakin on huomattuy että jos isä on kusipää tulee pojastakin semmonen ja tytöstä kevyt kenkänen EHHEH voi voi teitä yy hoita

    • pallimasta

      Ei liity lapsettomuuteen. Ne kasvaa iän myötä kun siinä roikkuvat: iho venyy. Mitä vanhempi ihminen, sitä todennäköisemmin isot pallit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe