Osaako kukaan sanoa kuinka pitkän rimpsun saa laitettua sormuksen sisälle?
Olen ajatellut tälläistä: "amor vincit omnia" päivämäärä vielä jos vain sopisi.
Tietysti se riippuu sormulsen koosta. Minkä laisia tekstejä teillä on sormuksissanne?
Teksti sormukseen
3
2122
Vastaukset
- Meri
Sisään mahtuvien merkkien määrä riippuu todellakin täysin sormuksen koosta, mallista, miten mahdolliset kivet on istutettu ja kuinka leimat on sijoittuneet suhteessa kiviin.
Mieheni sileään 21 mm sormukseen olisi mahtunut vaikka romaani, mutta omassani 16,5 mm sormuksessa timantti-istutus ja leimat on laitettu siten, että juuri saimme mieheni nimen ja päivämäärän (käsinkaiverrus) mahtumaan.
Eli siis mitään yleispätevää on mahdoton sanoa. - ROUVA
SORMUKSESSANI ON 12 KOOKASTA TIMANTTIA JA LEIMAT, JOTEN KAIVERRUKSIKSI MAHTUIVAT VAIN AINOASTAAN NIMIEN ALKUKIRJAIMET x & x JA PÄIVÄNMÄÄRÄ xx.x.xx
JOILLAKIN ON VAIN PUOLISON NIMI JA PÄIVÄNMÄÄRÄ
JOILLAKIN ON VIELÄ LISÄKSI JOKU RAAMATUN KOHTA ESIM. 1.KOR. 13:4-7 (RAKKAUS ON KÄRSIVÄLLINEN, RAKKAUS ON LEMPEÄ, RAKKAUS EI KADEHDI, EI KERSKU, EI PÖYHKEILE......) - noora
Meille tulee nimi, päivämäärä ja meidän oma pikku juttumme, joka on vain meidän juttu :). Eikä sitä tarvitse selittää kenellekkään muulle, koska VAIN ME se tiedetään :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819