Olen nyt opiskellut matkailualaa jonkun aikaa, ja on ruvennut tuntumaan ettei se ole mun ala. Olenkin harkinnut koulun lopettamista kesken. Ajattelin pitää välivuoden, ja katsoa esi vuonna uudestaan, mitä oikeasti haluan. Minulla olisi työpaikkakin. Olen työskennellyt s.amassa firmassa jo jonkun aikaa niin en jäisi kenenkään elätettäväksi. Olen siis 19- vuotias.
Kysyisinkin, onko kellään jonkinlaista kokemusta opintojen keskeyttämisestä/välivuoden pitämisestä?
Lopettaako koulun kesken?
2
213
Vastaukset 2
- no sitten
Jos nyt kerran tuntuu siltä, että tarvitset tuumaustauon, pidä tuumaustauko. Hyvä kun sinulla on kuitenkin työtä tiedossa, niin et joudu tuuliajolle.
Toisaalta olen sitä mieltä, ettei kauhean paljon kannattaisi miettiä, onko joku koulutus tai ala just se oma juttu, jos sillä kuitenkin työllistyy ja pystyy elättämään itsensä. Äärimmäisen harva kai koskaan edes hakeutuu koulutukseen, joka olisi aivan sopimaton. - keijokannkunen
Meitä oli amiksessa mun aikana 16 ketkä veti loppuun niin siitä varmaan on joku 5-6 tyyppiä kyseisellä alalla ja aika moni jatkanut amkiin mm. itse, osa on vaihtanut alaa kokonaan ja osa jatkaa alaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l266850- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51467
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 37397