Olen nyt opiskellut matkailualaa jonkun aikaa, ja on ruvennut tuntumaan ettei se ole mun ala. Olenkin harkinnut koulun lopettamista kesken. Ajattelin pitää välivuoden, ja katsoa esi vuonna uudestaan, mitä oikeasti haluan. Minulla olisi työpaikkakin. Olen työskennellyt s.amassa firmassa jo jonkun aikaa niin en jäisi kenenkään elätettäväksi. Olen siis 19- vuotias.
Kysyisinkin, onko kellään jonkinlaista kokemusta opintojen keskeyttämisestä/välivuoden pitämisestä?
Lopettaako koulun kesken?
2
173
Vastaukset
- no sitten
Jos nyt kerran tuntuu siltä, että tarvitset tuumaustauon, pidä tuumaustauko. Hyvä kun sinulla on kuitenkin työtä tiedossa, niin et joudu tuuliajolle.
Toisaalta olen sitä mieltä, ettei kauhean paljon kannattaisi miettiä, onko joku koulutus tai ala just se oma juttu, jos sillä kuitenkin työllistyy ja pystyy elättämään itsensä. Äärimmäisen harva kai koskaan edes hakeutuu koulutukseen, joka olisi aivan sopimaton. - keijokannkunen
Meitä oli amiksessa mun aikana 16 ketkä veti loppuun niin siitä varmaan on joku 5-6 tyyppiä kyseisellä alalla ja aika moni jatkanut amkiin mm. itse, osa on vaihtanut alaa kokonaan ja osa jatkaa alaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833