Mitä näkyy työasiaani? Mitä sinulle näytetään? Missä kohtaa työasiani ovat sanon kuukauden päästä? Olenko onnistunut valinnoissani kulkemaan kohti muutosta?
Mitä tarotit neuvoo asiassa?
Yksi kysymys Tarot-lukijalle
Onnea tarvitseva
3
161
Vastaukset 3
Työasiaan tuli taistelua, ristiriitoja, mutta saattaa myös olla kyse siitä että on organisoitava asiat uudella tavalla mikä saattaa tuoda stressiä. On jokin uusi mahdollisuus tai kehitys kyseessä. Kuukauden päästä asiat eivät kunnossa. Mutta kolmen kk päästä jätät jonkun tilanteen tai pääset ongelman yli mutta se voi tuntua painavalta tai sitten vaatii ponnistuksia.
Tervehdys.
Katson mitä omat korttini näyttävät, mutta jonosta johtuen se menee viikolle 42.
Terveisin,
tarot-lukija- Onnea tarvitseva
Kiitos tarot-lukija. Odotan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513