Kirjoittelen Facebookissa ystävän kanssa melkeinpä joka päivä. Tai hän on enemmänkin ns. kirjoitteluystävä, koska emme ole koskaan tavanneet oikeasti.
Joskus ollaan ihmetelty, kun viesteillessämme, siis reaaliaikaisesti, kummallakin on tullut ihan sama asia mieleen yhtä aikaa. Nyt sitten tapahtui mystisempi tapaus: Piti toivotella hyviä öitä ja kauniita unia..ajattelin, että mitä jos vaikka laitettaisiin HY ja KU, kun kellokin oli jo paljon, ja päästäisiin nopeammin nukkumaan...ehdin kirjoittaa ne (toinen ei vielä näe niitä siinä vaiheessa) mutta en lähettänyt, koska ajattelin, että laitetaan nyt ihan kokonaisena ne, niin on mukavamman näköistä... niin tältä toiselta osapuolelta tulikin samat hy ja ku ihan samantien... eikä meillä ole tapana lyhennellä meidän sanoja, vaan kirjoittaa kaikki ihan sanasta sanaan suhteellisen ymmärrettävästi. Olen 37v mies, ja toinen on 40-50v nainen.
Selitystä tälle?
lkjlljf
1
157
Vastaukset
- joo nyt on
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711438
- 585439
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462707- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441805Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut281524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371369