Mua haukutaan transuksi.

En oo transu!

Oon 14v poika ja pelleiltiin tyttöystävän kanssa. Lyötiin vetoo, että jos tuttöystävä, joka on samalla luokalla, on päivän koulussa hame päällä ilman pikkareita, niin mä oon yhden päivän niin, että mulla on rintsikat päällä paidan alla.
Tyttöystävä oli päivän ja sillä meni kaikki hyvin, eikä kukaan huomannu mitään.
Mun piti sit seuraavana päivänä laittaa rintsikat, mut tyttöystävän liivit oli liian pienet, niin se lainas äitinsä rintaliivejä, jotka oli semmoset isot, joissa on 7 hakasta takana.
Menin sit ne päällä kouluun, mutta iltapäivällä yksi tyttö tuli halaamaan mua, kun se luuli, että on mun synttärit ja sit se samalla tunsi, että mulla on semmoset isot rintsikat päällä ja kerto kaikille, että mä oon transu.
Jouduin vielä oleen kolme tuntia koulussa, vaikka kaikki ilkku mulle ja transutteli.
En kuitenkaan riisunu liivejä pois, koska en todellakaan halunnu hävitä tyttöystävälleni vetoo.
Sen jälkeen ei transuks haukkumisellä oo ollu mitään rajaa.
Mitä mä teen, että pääsisin tosta haukkumanimestä?

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkatytttötransupoukaka

Kerrot suht. Rehellisesti vedostanne. Kysyt vakavana, onko joku aiemmin epäillyt sinua transuksi. Kysyt, että näyttääkö alapääsi leikellyltä pillulta vai onko siellä muna. Ja onko joku nähnyt sinun syövän hormoneita. transsukupuolisuus ja transvetiittius ovat eri asia, en oikein tajunnut, kumpaan viittasivat. Tiedät itse ettet ole, ja eiköhän tuokin unohdu.

• En oo transu!

Transvestiitiksi ne varmasti mua tarkoittavat. Muna on tallella ja hormooneja en todellakaan aio syödä.
        Tyttöystävääni vaan naurattaa tuo transuttelu ja on ehdottanu mulle uusintamatkaa rintsikoilla kouluun.
        Ilman narahduksen vaaraa voisin sen tehdäkkin tyttöystäväni mieliksi, mutta vasta sitten, kun tää suuein kohu on laantunut.

• hyvä idea
        En oo transu! kirjoitti:

Transvestiitiksi ne varmasti mua tarkoittavat. Muna on tallella ja hormooneja en todellakaan aio syödä.
        Tyttöystävääni vaan naurattaa tuo transuttelu ja on ehdottanu mulle uusintamatkaa rintsikoilla kouluun.
        Ilman narahduksen vaaraa voisin sen tehdäkkin tyttöystäväni mieliksi, mutta vasta sitten, kun tää suuein kohu on laantunut.

Rupeet pitään joka päivä tyttöystäväs äidin rintsikoita. Laita vielä kuppeihin kunnon toppaukset, että varmasti näkyy ja huomataan.
        Transutteleehan ne sua kuitenkin, niin sitten olis oikee syy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe