Always-siteet??

minä

Oon 12 v tyttö. Mun menkat alko elokuussa, eikä oo tullu viel seuraavii. Mä kerroin äitille ja se osti always siteita ja jotai muitaki. Mut en oikee tykkää niist always-siteist. Ne oli oli sellasii natisevia ja sit se side oli semmone sinivalkone. Ne tais olla kolmen pisaran normal siteitä. Eli kysysin nyt että onko kaikki always-siteet sellaisia sinertäviä vai onko niitä myös ihan valkoisina. Tai miten muissa merkeissä? Jostain syystä sinertävä side ei tunnu niin "puhtaalta" tai en vaan tykkää niistä.

9

2691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Heii, eikö täällä oo ketään?

    • Libressen suosia

      Itelläni alko heinäkuussa ja vasta nyt alko toisen kerran,että ei oo syytä huoleen. Kaikki alwayssit on sinisiä.
      Libresset on parempia koska ne muotoutuu paremmin pikkuhousuihin ja ne on liila valkosia. Jos haluut värittömiä siteitä suosittelen vuokkosia. Toivottavasti musta oli apua :)

    • En oo ikinä ennen...

      Ajatellutkaan, että mitä ihmeen väliä sil on et onko niissä sinistä? XD

    • 14.v

      Mä en myöskää tykkää niistä... Ite käytäm libressen tai vuokkosten. Ne on paljo parempii:) koita niitä!

    • munamunamuna

      en tykkää alwaysin siivistä ja materiaalista... hyih... libressen siivettömät on parhaita

      • Anonyymi

        Huonontunut pikkuhousun suojissa tarraliima jo pitemmän aikaa ei pysy paikallaan yhtään. Ennen olivat parempia.


    • jozzu

      Musta vuokkoset on parhai ja rainbownin yösiteet on hyvii

    • Anonyymi

      Moi

      • Anonyymi

        Tainnu jo kysyillä vaihtuu siteet vauvojen paskavaippojen vaihtoon heeh!
        Tuttu väri ruskea


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe