Oon 12 v tyttö. Mun menkat alko elokuussa, eikä oo tullu viel seuraavii. Mä kerroin äitille ja se osti always siteita ja jotai muitaki. Mut en oikee tykkää niist always-siteist. Ne oli oli sellasii natisevia ja sit se side oli semmone sinivalkone. Ne tais olla kolmen pisaran normal siteitä. Eli kysysin nyt että onko kaikki always-siteet sellaisia sinertäviä vai onko niitä myös ihan valkoisina. Tai miten muissa merkeissä? Jostain syystä sinertävä side ei tunnu niin "puhtaalta" tai en vaan tykkää niistä.
Always-siteet??
9
3134
Vastaukset
- minä
Heii, eikö täällä oo ketään?
- Libressen suosia
Itelläni alko heinäkuussa ja vasta nyt alko toisen kerran,että ei oo syytä huoleen. Kaikki alwayssit on sinisiä.
Libresset on parempia koska ne muotoutuu paremmin pikkuhousuihin ja ne on liila valkosia. Jos haluut värittömiä siteitä suosittelen vuokkosia. Toivottavasti musta oli apua :) - En oo ikinä ennen...
Ajatellutkaan, että mitä ihmeen väliä sil on et onko niissä sinistä? XD
- 14.v
Mä en myöskää tykkää niistä... Ite käytäm libressen tai vuokkosten. Ne on paljo parempii:) koita niitä!
- munamunamuna
en tykkää alwaysin siivistä ja materiaalista... hyih... libressen siivettömät on parhaita
- Anonyymi
Huonontunut pikkuhousun suojissa tarraliima jo pitemmän aikaa ei pysy paikallaan yhtään. Ennen olivat parempia.
- jozzu
Musta vuokkoset on parhai ja rainbownin yösiteet on hyvii
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Tainnu jo kysyillä vaihtuu siteet vauvojen paskavaippojen vaihtoon heeh!
Tuttu väri ruskea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841