Olen pitkänlinjan karaoke harrastaja ja olenpas ihmetellyt näitä karaokevetäjiä.
Niin usein joutuu pettymään,kun menee innoissaan laulamaan ja näkee tietyt vetäjät.
Muidenkin laulajien kanssa olemme aiheesta keskustelleet ja miten on mahdollista,että näin isolla alueella niin moni on samaa mieltä,jos asiassa ei olisi perää.
Ylitse muiden on nainen,joka on vuosikausia vetänyt karaokea ja silti jaksaa vielä pitää hauskaa töissä ja säädöt on paikasta riippumatta aina kunnossa ja kohdallaan.
Iso kiitos sinä pieni vaalea tukkainen ilopilleri,joka saat kuulostamaan meidät hetken tähdiltä ja tämä kiitos on usealta alan harrastajalta.
Karaokevetäjät Kuopiossa
Karaoken puolesta
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688