Mulattien yh:ille vertaistukea?

tiedustelija.

Löytyykö vertaistukea tai kunnon vertaistukiryhmiä afro-suomalaisten lasten yksinhuoltajaäideille?

Kaveri teki lapsen afrikkalaisen miehen kanssa ja nyt on sitten yksinhuoltajana. Kaveri elää sossun tuilla hankalan lapsensa kanssa ja kokee, ettei ympäristö tai oma suku halua auttaa. Tämä tilanne on saanut hänet masentumaan ja muuttumaan hieman vainoharhaiseksi siinä mielessä, että hän on alkanut näkemään rasismia ja "piileviä ennakkoluuloja" miltei kaikkialla. Vertaistuki voisi auttaa, kun pääsisi viettämään aikaa ja purkamaan omia tuntojaan muiden mulattilasten suomalaisäitien kanssa.

8

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savolainen juntti

JOS sun ystävällä ois mustan miehen kanssa lapsi,sä et käyttäs rumaa sanaa mulatti.Joten tämä on ihan sellainen provo eli ärsytelmä kirjoitus.

• abbis

Älä ole vainoharhainen: ei mulatti-sanassa oo mitään vikaa.

• ihlhk

uj-bnlömäön,m-vk.hg

• TotuuDenTorViMies

Mulatti lapsi ja kaiken lisäksi äpärä.
      Hyvää ja oikeaa suomenkieltä joka kertoo rehellisesti lapsen taustan.

Suomalaiset naiset rakastuessaan eivät vielä ymmärrä millaisen riskin ottavat kun haluavat suhteen ja seksiä afrikkalaistaustaisen miehen kaa.

Me yksinäiset työssäkäyvät rehdit miehet katsomme sivusta kuinka eronnut nainen sitten valittaa.Usein tässä AfroRakkaudessa käy niin että pelissä jää käteen musta-pekka,avioton mulatti.

Ymmärrän yh-naisen nykyisen kärsimyksen.Se on varmasti kova.

Mutta ymmärsikö hän riskinsä kun halusi mustan miehen?

Nyt sitten kärsii.Tunnen pari vastaavaa tapausta.

Sanokoon kuka mitä tahansa tässä julmassa maailmassa,mutta totuus on se että kyllä mulatin yh:ta katotaan aina kieroon ja hänen elämänsä täyttyy ennakkoluuloisista ilkeistäkin ihmisistä.

Anteeksi jos sanon totuuden - vai kommentoikaa jos olen väärässä?

Ite olen rumaMies joka en kelvannut ennen lasten tekoa.Nyt oon käyny tapailee ja nusasee paria suomalaista yh:tä joilla on mulatit. En ole lasten kaa missään tekemisissä enkä ikinä ottais kumppania jolla olis omat mulatti lapset valmiina. ei moni muukaan suomalainen mies.En vois ikinä esitellä sukuuni valkosta muijaa jolla on mulattilapsia..... ei ikinä !

En kelvannut silloin - mulle ei kelpaa nyt kuin satunnaiseen panemiseen.

Anteeksi - elämä on ..

• Tuki Pylväs

No löysikkönää ittelles tai 'kaverilles' vertaistukee?

• mehmedin jälkeen

Itse kanssa tunnen yhden eronneen yhärin jolla turkkilaisen pizzan-paistaja mehmedin kanssa pari kikkarapäätä ja kiva se on välillä käydä tyhjentämässä kassinsa tähän suomi"naiseen" ja ei ole ainakaan pelkoa että toinen suomi MIES seklaantuisi häneen, paitsi on tullut mieleen jos joku pizzan-paistaja välillä polkaisee ja jos toisi jonkun taudin....

• Anonyymi

Itse en ikinä voisi seurustella suomalaisen naisen kanssa jolla ois mulattiäpärä, miksi joku suomalainen nainen haluais Heidi Jalidin kohtalon?

• Anonyymi

Ne ei mitään tukea tarvi, itse aiheutettu ongelma!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1453
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1269
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      25
      1248
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1134
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1076
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe