Mulattien yh:ille vertaistukea?

tiedustelija.

Löytyykö vertaistukea tai kunnon vertaistukiryhmiä afro-suomalaisten lasten yksinhuoltajaäideille?

Kaveri teki lapsen afrikkalaisen miehen kanssa ja nyt on sitten yksinhuoltajana. Kaveri elää sossun tuilla hankalan lapsensa kanssa ja kokee, ettei ympäristö tai oma suku halua auttaa. Tämä tilanne on saanut hänet masentumaan ja muuttumaan hieman vainoharhaiseksi siinä mielessä, että hän on alkanut näkemään rasismia ja "piileviä ennakkoluuloja" miltei kaikkialla. Vertaistuki voisi auttaa, kun pääsisi viettämään aikaa ja purkamaan omia tuntojaan muiden mulattilasten suomalaisäitien kanssa.

8

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savolainen juntti

JOS sun ystävällä ois mustan miehen kanssa lapsi,sä et käyttäs rumaa sanaa mulatti.Joten tämä on ihan sellainen provo eli ärsytelmä kirjoitus.

• abbis

Älä ole vainoharhainen: ei mulatti-sanassa oo mitään vikaa.

• ihlhk

uj-bnlömäön,m-vk.hg

• TotuuDenTorViMies

Mulatti lapsi ja kaiken lisäksi äpärä.
      Hyvää ja oikeaa suomenkieltä joka kertoo rehellisesti lapsen taustan.

Suomalaiset naiset rakastuessaan eivät vielä ymmärrä millaisen riskin ottavat kun haluavat suhteen ja seksiä afrikkalaistaustaisen miehen kaa.

Me yksinäiset työssäkäyvät rehdit miehet katsomme sivusta kuinka eronnut nainen sitten valittaa.Usein tässä AfroRakkaudessa käy niin että pelissä jää käteen musta-pekka,avioton mulatti.

Ymmärrän yh-naisen nykyisen kärsimyksen.Se on varmasti kova.

Mutta ymmärsikö hän riskinsä kun halusi mustan miehen?

Nyt sitten kärsii.Tunnen pari vastaavaa tapausta.

Sanokoon kuka mitä tahansa tässä julmassa maailmassa,mutta totuus on se että kyllä mulatin yh:ta katotaan aina kieroon ja hänen elämänsä täyttyy ennakkoluuloisista ilkeistäkin ihmisistä.

Anteeksi jos sanon totuuden - vai kommentoikaa jos olen väärässä?

Ite olen rumaMies joka en kelvannut ennen lasten tekoa.Nyt oon käyny tapailee ja nusasee paria suomalaista yh:tä joilla on mulatit. En ole lasten kaa missään tekemisissä enkä ikinä ottais kumppania jolla olis omat mulatti lapset valmiina. ei moni muukaan suomalainen mies.En vois ikinä esitellä sukuuni valkosta muijaa jolla on mulattilapsia..... ei ikinä !

En kelvannut silloin - mulle ei kelpaa nyt kuin satunnaiseen panemiseen.

Anteeksi - elämä on ..

• Tuki Pylväs

No löysikkönää ittelles tai 'kaverilles' vertaistukee?

• mehmedin jälkeen

Itse kanssa tunnen yhden eronneen yhärin jolla turkkilaisen pizzan-paistaja mehmedin kanssa pari kikkarapäätä ja kiva se on välillä käydä tyhjentämässä kassinsa tähän suomi"naiseen" ja ei ole ainakaan pelkoa että toinen suomi MIES seklaantuisi häneen, paitsi on tullut mieleen jos joku pizzan-paistaja välillä polkaisee ja jos toisi jonkun taudin....

• Anonyymi

Itse en ikinä voisi seurustella suomalaisen naisen kanssa jolla ois mulattiäpärä, miksi joku suomalainen nainen haluais Heidi Jalidin kohtalon?

• Anonyymi

Ne ei mitään tukea tarvi, itse aiheutettu ongelma!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4312
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2968
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1229
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      43
      955
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      950
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      783
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      38
      756
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      754
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      107
      719
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      677
    Aihe