Löytyykö keneltäkään ohjetta kyseiseen lautapeliin? Kiva oisi myös saada tieto siitä, mitä kamaa peliin kuuluu, kun epäilys on kova että jotain olisi vuosien saatossa hukkunut...? :)
Space walk-pelin ohjeet ja sisältö?
11
1397
Vastaukset
- pelle hermanni
Moi space walk. Laita osoitteesi niin saat aluperäiset ohjeet ( 3 sivua ) skannattuna.
- pelle hermanni
Moi taas space walk. Ohjeet matkalla.
Hyvää viikonloppu ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle. - pötkis
Heips. Olisiko mahdollista saada myös minulle nuo ohjeet.
[email protected].- pellehermanni2
Moi Pötkis.
Ohjeet lähetetty.
Hyvää kesää ja ei kun pelamaan.... koko porukka. - Anonyymi
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi Pötkis.
Ohjeet lähetetty.
Hyvää kesää ja ei kun pelamaan.... koko porukka.Hei pelle ja muut :D mistähän olisi mahdollista tänä päivänä saada ohjeita kyseiseen peliin? Juuri kirpparilta lähti mukaan!
Anonyymi kirjoitti:
Hei pelle ja muut :D mistähän olisi mahdollista tänä päivänä saada ohjeita kyseiseen peliin? Juuri kirpparilta lähti mukaan!
Moi. Täältä saat minulta ohjeet. Katso edelliset kommentit niin asia selviää miten saat peliohjeet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158