Löytyykö keneltäkään ohjetta kyseiseen lautapeliin? Kiva oisi myös saada tieto siitä, mitä kamaa peliin kuuluu, kun epäilys on kova että jotain olisi vuosien saatossa hukkunut...? :)
Vastaukset 15
- pelle hermanni
Moi space walk. Laita osoitteesi niin saat aluperäiset ohjeet ( 3 sivua ) skannattuna.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laitatko mullekin niin päästään lapsen kanssa pelaamaan? [email protected]
Moi Mira. Ohjeet lähetetty matkaan.
- pelle hermanni
Moi taas space walk. Ohjeet matkalla.
Hyvää viikonloppu ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle. - pötkis
Heips. Olisiko mahdollista saada myös minulle nuo ohjeet.
[email protected].- pellehermanni2
Moi Pötkis.
Ohjeet lähetetty.
Hyvää kesää ja ei kun pelamaan.... koko porukka. - Anonyymi
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi Pötkis.
Ohjeet lähetetty.
Hyvää kesää ja ei kun pelamaan.... koko porukka.Hei pelle ja muut :D mistähän olisi mahdollista tänä päivänä saada ohjeita kyseiseen peliin? Juuri kirpparilta lähti mukaan!
Anonyymi kirjoitti:
Hei pelle ja muut :D mistähän olisi mahdollista tänä päivänä saada ohjeita kyseiseen peliin? Juuri kirpparilta lähti mukaan!
Moi. Täältä saat minulta ohjeet. Katso edelliset kommentit niin asia selviää miten saat peliohjeet.
- Anonyymi
PelleHermanni2 kirjoitti:
Moi. Täältä saat minulta ohjeet. Katso edelliset kommentit niin asia selviää miten saat peliohjeet.
Laittaisitko mullekin? zarita75agmail.com. Kiitos :)
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko mullekin? zarita75agmail.com. Kiitos :)
Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651790Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541330Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221975- 71887
- 55806
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46745
- 89721
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200667Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”148622