Löytyykö keneltäkään ohjetta kyseiseen lautapeliin? Kiva oisi myös saada tieto siitä, mitä kamaa peliin kuuluu, kun epäilys on kova että jotain olisi vuosien saatossa hukkunut...? :)
Space walk-pelin ohjeet ja sisältö?
15
1686
Vastaukset
- pelle hermanni
Moi space walk. Laita osoitteesi niin saat aluperäiset ohjeet ( 3 sivua ) skannattuna.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laitatko mullekin niin päästään lapsen kanssa pelaamaan? [email protected]
Moi Mira. Ohjeet lähetetty matkaan.
- pelle hermanni
Moi taas space walk. Ohjeet matkalla.
Hyvää viikonloppu ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle. - pötkis
Heips. Olisiko mahdollista saada myös minulle nuo ohjeet.
[email protected].- pellehermanni2
Moi Pötkis.
Ohjeet lähetetty.
Hyvää kesää ja ei kun pelamaan.... koko porukka. - Anonyymi
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi Pötkis.
Ohjeet lähetetty.
Hyvää kesää ja ei kun pelamaan.... koko porukka.Hei pelle ja muut :D mistähän olisi mahdollista tänä päivänä saada ohjeita kyseiseen peliin? Juuri kirpparilta lähti mukaan!
Anonyymi kirjoitti:
Hei pelle ja muut :D mistähän olisi mahdollista tänä päivänä saada ohjeita kyseiseen peliin? Juuri kirpparilta lähti mukaan!
Moi. Täältä saat minulta ohjeet. Katso edelliset kommentit niin asia selviää miten saat peliohjeet.
- Anonyymi
PelleHermanni2 kirjoitti:
Moi. Täältä saat minulta ohjeet. Katso edelliset kommentit niin asia selviää miten saat peliohjeet.
Laittaisitko mullekin? zarita75agmail.com. Kiitos :)
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko mullekin? zarita75agmail.com. Kiitos :)
Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333204Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719