Mönkijä ei käynnisty

Pasiliini

Missähän mahtaisi olla vika kun Yukon EXL 150 -mönkijä ei käynnisty ? Saatiin kyllä käyntiin kun laitettiin loraus bensaa suoraan tulpanreiästä sylinteriin ja sen jälkeen toimi hyvin. Kovin vaan hankala tapa käynnistää tuolla tavoin joka käyttökerta ; ) Pyörittää kyllä hyvin, mutta ei vaan herää käyntiin. Polttoainepumppu vai mikä mahtaa olla sökönä ?

11

10487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa tarkistaa kaasutin ja puhdistaa ainkin neulat.. Letkut myös, koska voivat olla sakkautuineta ja siitä syystä tukkeutuneet..

• Pasiliini

Kiitos vinkistä, ei tuosta ainakaan haittaa ole jos puhdistaa. En vaan ymmärrä miten se kone kävi hyvin sen jälkeen kun saatiin se käyntiin tuolla vippaskonstilla. Jos siellä olisi tukossa letkut ja muut niin ei kait se sais bensaa ollenkaan käydäkseen ? No, en mä ymmärrä paljon muutakaan :)

• Anonyymi

kampiakselin teva tai tevat vuotaa

• suomi24 vika löytyy

Käynnistyskompensaattori lienee vioittunut, ei saa kunnon seosta käynnistäessä joten se on vaihdettava.

• Pasiliini

No tuossa on vajavaiseen ymmärrykseeni mahtuva syy, kiitos esittäjälle. Mahtaneeko oll vaikea osa vaihtaa kun en ole ikinä moisesta osasta kuullutkaan ? :)

• Pasiliini
        Pasiliini kirjoitti:

No tuossa on vajavaiseen ymmärrykseeni mahtuva syy, kiitos esittäjälle. Mahtaneeko oll vaikea osa vaihtaa kun en ole ikinä moisesta osasta kuullutkaan ? :)

Vai kuuluuko osa kiinteästi kaasuttimeen ?

• suomi24 vika löytyy
        Pasiliini kirjoitti:

Vai kuuluuko osa kiinteästi kaasuttimeen ?

se oli vitsi.

• Pasiliini
        suomi24 vika löytyy kirjoitti:

se oli vitsi.

Aha, rasvamontussa olis kait aiheuttanut röhönaurut, mutta nyt ei uponnut.

• Oliskohan polttoainehana kiinnipysyvää mallia, aukenee vasta kun kone käy? Kannattaa ainakin tutustua tuon hanan toimintafilosofiaan. Näitä tällaisia hanoja on ainakin skoottereissa, mm. Yamahassa törmäsin aikoinaan sellaiseen.

• acrtu

löytyykö vikaa??

• Anonyymi

Minä laitoin auton akulla käyntiin, kun omalla ei lähtenyt. Ja aina pärähti käyntiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5296
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3681
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3253
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2485
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2092
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1977
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163