Huomasin tässä kumman ilmiön.
Latailen Mandraken ISO kuvia, selain on FireFox (tuorein)
Ja kun tässä latailee niin prossun käyttön 100% koko ajan?!?
Vaikka lataus olis pause tilassa.
Muita ohjelmia ei ole auki kuin Gaim ja Firefox.
Muistia 512Mb ja prossu on amd xp 1700
hieman prossun käytöstä
6
553
Vastaukset
Käynnistä top ja katso mikä ohjelma sen ajan syö.
- mindfuck
ja X sen ajan näyttää syövän. Kun pistää lataukset poikki ja firefoxin kii niin palautuu prossun käyttö siihen 2% asteelle. Selain ja lataus niin ollaan jo 90 - 100%
X syo 80% ja loput menee firefox-bin
jeejee. - hmm
mindfuck kirjoitti:
ja X sen ajan näyttää syövän. Kun pistää lataukset poikki ja firefoxin kii niin palautuu prossun käyttö siihen 2% asteelle. Selain ja lataus niin ollaan jo 90 - 100%
X syo 80% ja loput menee firefox-bin
jeejee.onko sulla X:n tukena kaikki näytönohjaimen kiihdytykset?
Veiskö jonkun animaation piirtely kohtuuttomasti prossu tehoa tai jotain..
- kyllästys
Mikä distro?
- mindfuck
fedora core 2
ja toi ei voi johtua näyttiksen ajureista koska vaikka firefoxin latausikkunan laittaa kiinni, jää X silti syömään prossutehoja aivan holtittomasti. Vasta kun latauksen poistaa kokonaan palautuu asia ennalleen.
Ehkä bugi tjms. - FC2-käyttäjä
mindfuck kirjoitti:
fedora core 2
ja toi ei voi johtua näyttiksen ajureista koska vaikka firefoxin latausikkunan laittaa kiinni, jää X silti syömään prossutehoja aivan holtittomasti. Vasta kun latauksen poistaa kokonaan palautuu asia ennalleen.
Ehkä bugi tjms."Ehkä bugi tjms."
Hmmmm... Enpä ole tuollaista ilmiötä huomannut?
Ainoastaan aiemmin Firefoxilla java-pelien pelaamisen jälkeen, eivät wm_java tms. prossesit kuolleet (ennen selaimen sulkemista). No, ei sekään kyllä menoa haitannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202950Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602630Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452378Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä292363Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581928Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181459Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121452- 721383
- 571319
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141301