Huomasin tässä kumman ilmiön.
Latailen Mandraken ISO kuvia, selain on FireFox (tuorein)
Ja kun tässä latailee niin prossun käyttön 100% koko ajan?!?
Vaikka lataus olis pause tilassa.
Muita ohjelmia ei ole auki kuin Gaim ja Firefox.
Muistia 512Mb ja prossu on amd xp 1700
hieman prossun käytöstä
6
557
Vastaukset
Käynnistä top ja katso mikä ohjelma sen ajan syö.
- mindfuck
ja X sen ajan näyttää syövän. Kun pistää lataukset poikki ja firefoxin kii niin palautuu prossun käyttö siihen 2% asteelle. Selain ja lataus niin ollaan jo 90 - 100%
X syo 80% ja loput menee firefox-bin
jeejee. - hmm
mindfuck kirjoitti:
ja X sen ajan näyttää syövän. Kun pistää lataukset poikki ja firefoxin kii niin palautuu prossun käyttö siihen 2% asteelle. Selain ja lataus niin ollaan jo 90 - 100%
X syo 80% ja loput menee firefox-bin
jeejee.onko sulla X:n tukena kaikki näytönohjaimen kiihdytykset?
Veiskö jonkun animaation piirtely kohtuuttomasti prossu tehoa tai jotain..
- kyllästys
Mikä distro?
- mindfuck
fedora core 2
ja toi ei voi johtua näyttiksen ajureista koska vaikka firefoxin latausikkunan laittaa kiinni, jää X silti syömään prossutehoja aivan holtittomasti. Vasta kun latauksen poistaa kokonaan palautuu asia ennalleen.
Ehkä bugi tjms. - FC2-käyttäjä
mindfuck kirjoitti:
fedora core 2
ja toi ei voi johtua näyttiksen ajureista koska vaikka firefoxin latausikkunan laittaa kiinni, jää X silti syömään prossutehoja aivan holtittomasti. Vasta kun latauksen poistaa kokonaan palautuu asia ennalleen.
Ehkä bugi tjms."Ehkä bugi tjms."
Hmmmm... Enpä ole tuollaista ilmiötä huomannut?
Ainoastaan aiemmin Firefoxilla java-pelien pelaamisen jälkeen, eivät wm_java tms. prossesit kuolleet (ennen selaimen sulkemista). No, ei sekään kyllä menoa haitannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511