Keittiön välitilan seinä on nyt tummansininen (mikrosementti, SBL), ja työtasona savutammen värinen laminaatti. Sementistä ei tullut alareunasta aivan tasainen ja tiivisteeksi laitettu silikonikin tahtoo nyt kiiltää, joten tarvitsisin ilmeen viimeistelyyn kauniin listan, jonka osaa itse asentaa. Seinää en uskalla porata, joten jos reikiä tarvitsee tehdä, niin kiinnityksen pitäisi tulla pöytälevyyn. En vaan keksi, mikä siihen nyt järkevästi menee. Ehdotuksia?
Keittiön työtason ja takaseinän kulmaan lista, mikä?
do did done
4
429
Vastaukset
- Sarvijäärä
Minulla on katossa pysynyt 15 v tämä johtolista pelkällä teipillä
http://www.taloon.com/minikanava-rehau-mke-8-10-4-5-7mm/S-1426171/dp - mikrosementti
Mikrosementti on akryylisementtipinnoite, jonka avulla saadaan elävännäköinen pinta materiaalille. Materiaalin pinta on ”kuvioinnista” huolimatta sileä ja tasainen. http://www.mikrosementti.net
- simppelisimon
Liimaa lista kiinni silikonilla - näin sinun ei tarvitse ei tarvitse murehtia reikien tekoa ja sauma on vedenkestävä.
- designmikrosementti.fi
Myy ja asentaa www.designmikrosementti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35886- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763