Olen 38v nainen ja teinistä asti kiehtonut linnakundit.Olin kirjeenvaihdossa joidenkin kanssa ja haaveilin,mutta vain yhden kanssa parisuhde ,hänkin jo kuivilla koko linnameiningeistä.
Olisi kiva vaihdella ajatuksia edelleen linnamiesten kanssa:)
Mikä mua vaivaa...
3
245
Vastaukset
- Valitse oikein
Nyt otat järjen käteen ja hakeudut siitä linnahepusta eroon.
Saat hyvän miehen uskovaisesta miehestä joka ajattelee aina sinun parasta.
Älä pilaa elämääsi väärillä valinnoilla. - jumalaRoadCapu
kohta kyyskybänen entinen ruuna tässä. viimeiseltä saunareissulta pääsin 2011 lopussa. enää en takaisin mene. löysin matkalla jumalan ja siitä saakka on ollut rauha sielussani. jos kiinnostaa niin pistä viestiä tänne palstalle merkinnällä
"jumala on minun road captain" - 1+1
Niin, se on erittäin hyvä kysymys että mikä näitä naisparkoja vaivaa, jotka käyvät niin kuumana linnakundien perään. Näitä naisiahan on pilvin pimein eikä mitään rajaa sillä, miten raaoista teoista tuomituille nämä lähettelevät rakkauskirjeitä. Ovat häpeäksi koko naissukupuolelle.
Psykiatrit osaisivat varmaan ottaa kantaa, missä on mennyt vikaan. Epäonnistunut isäsuhde? Alistumishalu? Pelastaja-syndrooma? Yleensä näiden naisten motiivit ovat seksuaaliset, mutta ihminenhän onkin vain yksi eläinlaji. Henk.koht. olen sitä mieltä, että nämä ressuparat pitäisi ravistella kuvitelmista karuun todellisuuteen.
Haaveilu sairaiden, köyhien, suurimmalta osaltaan päihdeongelmaisten, usein myös vihanhallinta- ja mielenterveysongelmaisten ukkojen perään, jotka eivät kykene elämään normaalissa yhteiskunnassa. Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728