kopioitavaa

parp

tietääkö kukaan jonkun paikan misää on paljon kopioitavaa??? mikätahansa muu paitsi copyzone ja se satu heijarin sivut... joku paikka jossa ois pääasiassa taustoja tai jotain

22

15100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wisu

      Joo tota mä tiedän yhen paikan missä löytyy...mee ensikz google.fi sivuille ja etit sieltä kopioitavaa sieltä niitä paljon taustoja ja sen sallassia löytyy. Ole hyvä jos autoin paljon ~wisu~ 11wee

      • Nimetön

        Siis wisu, tarkoitatko että pitäisi laittaa googlen kuvahakuun 'kopioitavaa' jne.? Se on laitonta! Googlesta ei missään tapauksessa saa kopioida, siitä voi saada sakot. Kannattaa katsoa käräytyksen sivuilta tekijänoikeudet ja lainrikkomukset sun muut.


    • Jinelle

      Pistäkeepäs mulle copyzonen linkki tähän..

      • Smile_1993

      • Smile_1993

    • justus93

      no... esim. musta tosi hyvä sivu on ttp://www.kolumbus.fi/minja/kopioitavaa.htm ja http://www.lailanet.fi/satu.heijari/sekalaiset5.htm sekä http://www.info.tampere.fi/~ytkoelle/sivu5.htm
      noilla pitäs päästä alkuun. ja en usko että sinua kiinnostaa koiran kuvat joita voi värittää paintilla tai millä sitten värittääkin. mutta jos semmoset kiinnostaa nii kirjottele!

      • Tietämätön[kö?]

        Tietääkö Kukaan Mistä löytys haflingereiden luvallisia kuvia?


    • muahaahhaaa

      No ainakin täätlä saa: minjancopy.urli.net... :)

    • -::-
    • Cami*

      Light Lemonista saa kopioida jos lukee säännöt ja noudattaa. Siellä on tosi hyviä kuvia!
      Sen osoite on:
      http://lemon.olen.in

    • mieeeee
    • elllli-

      Moi.. Minjat kotisivuil on hyvää tekemistä ettii kuvii

    • Ansqu
    • elllli-

      No Minjan sivuilla on paljon kopioitavaa.. Ja Lilja sivuilla xD

    • Liibra

      Mee Googlee ja sieltä Kopioitavaa ja se eka sieltä nii kyllä sulla on kissan päivät!

    • sivuntekijänghj
    • Daniela

      Käyppäs katsomaan oma kopiointipaikkani http://groups.msn.com/danielankopioitavaa
      Löytyy taustoja, muttei pääosassa taustoja, on siellä muutakin, mutta lisäilen kuitenkin taustoja sinne aina välillä...

    • Minä, kukas muu?

      Kopioitavaa löytyy mm. täältä: www.copioitavaa.com!
      Itse kopioin täältä paljon omille kotisivuilleni.

    • Okrah

      Niin,tässä tosi hyvä ohje.Mene Googleen ja ota sieltä Internet ja sit siihen tulee kaikkia linkkejä.
      Ja mikä parasta,joistakin saa banneritaustoja sekä kaikista mun löytämistä saa kopioida!

      • Okrah

        Unohdin laittaa,että kirjotat siihen internet linkkiin pelkkä kopioitavaa ja sit siihen tulee niitä linkkejä.
        Toivottavasti autoin!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe