Mistä löytyy Toshiban takuuhuolto Suomesta kun laite on ostettu muualta kuin Gigantista? Takuu kolmen vuoden kansainvälinen takuu 2017 saakka.
Vastaukset 4
Onko laite ostettu siis ulkomailta tai käytettynä? Jos uutena ja kotimaasta niin ostoliikkeeseen kannattaa ottaa yhteyttä.
Jos minun pitäisi etsiä apua, menisinToshiban suomenkielisille sivuille (www.toshiba.fi) ja klikkaisin sivun alareunassa sijaitsevaa linkkiä "Tuki kannettaville tietokoneille":
http://www.toshiba.fi/innovation/fi/generic/computing-support/
Kyseisellä sivulla klikkaisin oikealta melko alhaalta löytyvää kohtaa "Soita meille", josta paljastuu uhelinnumero 0800772072. Tämän jälkeen rimputtelisin ko. numeroon. Niin minä tekisin.- På svenska...
Tuo on teknisen tuen numero, siis helpdesk. Mutta kannattaa soittaa, voivat neuvoa muutenkin.
Samalla "raytheonin" linkkaamalla sivustolla on ohjeet huoltopisteen löytämiselle. Niiden avulla voi löytää lähimmän huoltofirman esim. "International Warrantya" varten. Klik-klak ja mitä sieltä löytyykään: joo, kansainvälisiä takuuhuoltoja hoitavat kaikki Suomessa sijaitsevat valtuutetut Toshiban huoltopisteet - joita on tasan yksi kappale: Gigantti - ja sekin hoitaa vain Gigantista ostettujen koneiden huollot. Siten saitin ohjeiden mukaan Toshiballa ei ole koko valtakunnassa yhtään ei-gigantista hankituille koneille tarkoitettua huoltopistettä. Siitä vaan tilailemaan netistä Toshiban koneita...
Soita tosiaankin siihen helpdeskin numeroon ja kysy miten helkkarissa toimitaan.
Veikkaan, että loppujen lopuksi joudut asioimaan "Toshiba Nordicin" kanssa, mikä tarkoittaa selkokielellä Ruotsin toimipistettä. osoite: "nordic.computers.toshiba-europe.com" ohjaa sinut Ruotsin Toshiban saitille.
- helpooo
Google on ystävä...
toshiba takuuhuolto
->
http://www.infocare.fi/yksityisasiakkaat/tietotekniikan-huolto/
"InfoCarella on seuraavien valmistajien takuuvaltuutukset: Dell, Epson, Fujitsu, HP, Lenovo, LG, Optoma, PackardBell, Samsung, Sony, Toshiba ja ViewSonic. Takuun ulkopuolisena työnä voimme huoltaa muutkin merkit."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581144- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20510SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459