Eli otsikon mukaisen auton ajattelin ostaa, onko mistään kotoisin, vikoja kuin paljon miten kone kestää ?
Olen jo reilu 2 vuotta ajannut volvo s40 t4 ja tarkotus ois hankki vähän tehokkaampi auto, tota rellua olen katsellut
ja mitenkä sit ihan pikku virityksen niikuin, putkiston vaihto ja ehkä joku ohjelmointi, tuleeks kuin paljon hv lisää ?
renault megane rs 2.0T
9
2773
Vastaukset
- Laguna GT
Mulla on Laguna 2,0T Gt, jossa on tuo sama moottori kuin tuossa RS-Meganessa tosin vähän kesytettynä (204hv). Autolla on vajaassa yhdeksässä vuodessa ajettu 240tkm, eikä moottori osoita mitään kulumisen merkkejä. Öljyä ei vie pisaaraakaan toisin kuin esim. japsit joihin saa jo kauppareissulla lisätä puoli purkillista. Tehot tuntuu olevan tallella. Eli ainakin moottori kestää, kuten Relluissa yleensä kestääkin. Muuta tuosta meganesta en sitten osaa sanoa
- Anonyymi
>Öljyä ei vie pisaaraakaan toisin kuin esim. japsit joihin saa jo kauppareissulla lisätä puoli purkillista.
Vittu mitä myötistä. Kymmenkunta Hondaa ollut eikä kyllä syö öljyä sitten yhtään, toisin kuin tämä Megane RS minkä menin ostamaan. Lisäksi paljon ikäviä sähkövikoja eikä avainkortti meinaa toimia ollenkaan. Jakopääremontti tehty ja hintalappu oli vajaa 1900 € kun on isompi homma kuin normaaleissa autoissa. Ei enää ikinä ranskalaista!!
- 2.4
Huomaa että reppanalla ei ole talous kunnossa kun joutuu Rellulla ajamaan. Toinen Accord menossa ja ei tarvitse öljyä lisätä eikä muutakaan remppaa tehdä, eli tosi laadukas peli Relluun verrattuna.
- pura manki
Huomaa että ressukka ei ole Hondaansa tyytyväinen kun joutuu tulemaan unelma-autonsa, eli Rellun palstalle. Kukaanhan ei tainnut sun Honda Mankin öljynkulutuksesta kysyä...
- Anonyymi
Haista vittu
- Anonyymi
Haista vittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista vittu
Hähähä köyhä
- gtrellu
Ainakin RTF:n sivuilta luin että joku oli laittanut gt-lagunaan ohjelmointipalikan, jolla sai vajaa 30hv lisää ja vääntöä 30nm. Alaväännössä oli selvä ero, vaikka tuo kyllä vakionakin vääntää melko alhaalta. Ja moottorit tosiaan kestää kun vertaa vaikka japanilaisiin dieseleihin, mitkä ei kestä normaalin auton sisäänajoa
- tehorellu
Mistäs meksusta nyt mahdat puhua, vanhemmasta (225/230hp), vaiko uudemmasta (250/265 hp)? Veikkaisin että vanhemmasta kakkos-meksusta. Onhan nekin nyt mistään kotoisin. Kuten aiemmatkin kommentoineet, pois lukien tuo kaikin puolin eksyksissä oleva mankikuski, niin koneesta nyt tuskin ensimmäisenä ainakaan periksi antaa.
Tehoista ja virityksestä sen verran, että vakio katti ahdistaa noissa hengitystä varsin tehokkaasti, joten pukisto paremmin virtaavan katin kanssa ja välijäähy vaihtoon ecun ohjelmointi, niin sen 270-280 hp / 400 nm noista saa suosiolla ulos. Sen jälkeen loppuu vakiosuuttimista tuotto ja mitsun ahtimesta paineet. Nekin vaihtoon, niin ollaan kevyesti kolmensadan konin ja neljänsadan Isaacin paremmalla puolen. Pelkällä ecun ohjelmoinnilla saat sen 30hp, katin ja putkiston vaihdolla 15hp, välijäähdyttimellä 5hp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627