Tarot-lukija

4 Smile

Koskahan ehtisit mulle kattoo?
Mitään maata kaatavaa ei tarvi olla, kunhan pikkusen suunta viivoja.
Välillä tulee mieleen mitä järkeä koko touhussa on, ku kaikki mitä tienaat - menee joko valtiolle tai sitte muihin byrokratian pohjattomaan kaivoon..
Muutoin kait ihan tyytyväinen elämiseeni olen, en osaa kaivata muuta kun että joskus malttais jättää tän tohkottamisen edes hetkeks, mut ku ei. Aina muka löytyy jotakin mikä 'pitää' tehä. Viikonloppuisin ku pääsen kotti - pitäis kait ladata akkuja, mut niin mä löydän itteni joka kerta touhuamasta jotakin, mitä ei ois ees pakko tehä.
Monasti oon miettiny, lähtiskö käymään jossain lämpimäs maassa, et sais hetkeks nollattua kaikki. En mä sielläkään ossais olla ku siellä voi tulla tekemisen puute..

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai 4 Smile. Katson mielelläni Sinulle.

      On ilo ja kunnia tulkita toiselle tulkitsijalle!

      Mutta kuten varmasti näet, minulla on tällä hetkellä melkoinen määrä jonoa..

      Tulkintojeni suosio yllätti, ja jouduin jo kieltäytymään toistaiseksi kaikista uusista tulkintapyyntöviesteistä.

      Sinun pyyntösi on viimeinen (päivämääräjärjestyksen mukaan. Tämä on se sääntö jota noudatan) minkä otin sisään.

      Tulkintani menee auttamatta viikolle 42, ja olen tästä hyvin pahoillani.


      Toivottavasti en anna itsestäni ylimielistä kuvaa, kun selittelen tällä tavalla. Haluan vain, että tiedetään miksi toimin niinkuin toimin.


      Viikkoa 42 odotellessa voisin antaa ihan vain yleisen neuvon, että mikäli tuntuu että jaksaminen ei tahdo riittää mutta teet silti liikaa, niin suosittelen ehdottomast hieman höllentämään.

      Liika työnteko ja touhuaminen kuluttaa ennenpitkää loppuun, vaikka me suomalaiset olemmekin tunnettuja sitkeydestämme.

      Niin, se kuluttaa loppuun - jos ei psyykkisesti niin sitten viimeistään fyysisesti kun itse keho nousee barrikaadeille.

      Yritä löytää hommaa joka ei "tunnu hommalta", vaan joka on mukavaa ja leppoisaa - onpa se sitten ystävän tai sukulaisen luona vierailua, tai sitten sellaiseen paikkaan hakeutumista jossa touhuaminen jää vähemmälle.

      Ja sitten kun huomaat olevasi tällaisessa paikassa (esim. tämä mainitsemasi Etelän maa), niin yritä selvittää itsellesi että olet todellakin ansainnut tämän levähdystauon.

      Kunnioita itseäsi ja suo itsellesi tämä.


      Terveisin,

      tarot-lukija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe