Cardfight!! Vanguard pelaajia?

kalevojjk

Onko muuten Cardfight!! Vanguard pelaajia paljon Suomessa? Haluaisin itsekin pelata kyseistä korttipeliä, minulla on oma korttipakka ja pelialusta/matto sitä varten (kaikki kortit samaa klaania ja muuta) mutta en oikein tunne ketään joka pelaa kyseistä peliä Salossa päin tai lähellä. Jos on mahdollista niin viestiä tulemaan niin yritän katsoa tilanteen perään.

2

<50

Vastaukset

• PS. en välitä jos ei löydy Salosta päin yhtään pelaajaa mutta en mene Turusta tai Helsingistä kauemmas matkustamaan.

• En tiedä lukeeko tätä enää kukaan, mutta itse pelaan Vankkua tällä hetkellä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      181
      4995
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      123
      4278
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      185
      3745