Muovimatto pesuhuoneessa

biig job

Kyllä on vihoviimeinen keksintö vaaleasävyinen "röpelö" pintainen muovimatto pesuhuoneessa, erityisesti suihkun kohdalla! Harjapesukaan ei näemmä yllä kunnolla maton uurteiden pohjalle joten pika pinttyy aikaa myöten niin että jouduin juuri tasateräisellä ruuvimeisselillä raaputtamaan suihkun kohdalta maton puhtaaksi! Vaaleassa matossa lika näkyi vieläpä todella törkeästi.

Kokeilin vaikka millä aineella ja juuriharjalla pestä useaan kertaan, ei mitään vaikutusta. Luulen että lattiaan oli pinttynyt kalkkia vedestä sekoitettuna pesuainejäämiin ja vieläpä ihosta irronneeseen likaan / rasvaan.

Onhan se tietysti sikäli mukava homma että näkee työnsä tulokset konkreettisesti mutta kun aikaa palaa useita tunteja niin tuntuu järjettömältä kun asialliset materiaalit kylpyhuoneen lattiassa olisivat paljon helpompia puhdistaa.

Lieköhän mitään ainetta jolla muovimaton voisi käsitellä ettei lika pääsisi pinttymään uudelleen?

4

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhdas

      mulla ei mitään lattialla

    • ewdxwewwwww

      Ei mitään mattoja omiin kylppäreihin, ainakaan niihin pakkoihin missä ne kastuu.
      Kaakelilattia on hyvä, helppo pitää puhtaana, matot kerää kaikki liat ja bakteerit muhimaan sinne yök.

    • Ammattimies..

      Lattiavaha on oikeastaan ainoa muovimatolle tarkoitettu ja sopiva suoja, mutta eipä siinä suihkun alla mikään vaha kestä. Otan osaa, tehokasta pesuainetta lattiaan ja harjaa käteen riittävän usein..

    • suihkulattia

      Pese ensin kivi ja muovimaton vahanpoistoaineella.

      Sitten osta sellaista kuin : PUHDAS KOTI muovilattia Vaha. parasta eikä lattia tule liukkaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe