olemaan ilman uimahousuja. Olen just täyttänyt 12 ja olen lähdössä etelänmatkalle. oon aina ollut etelänmatkoilla ilman uimahousuja rannalla ja uima-altaalla. Ei kasva vielä mitään karvoja, kivekset on laskeutunut.
mielipiteitä, oonko liian vanha
8
233
Vastaukset
- adblockerZ
täh? älä sano että olet trolli... älä sano että oot uinu aina julkisesti alasti :DD mut joo. aina pitäs olla uikkarit olitpa kuinka nuori tahansa.
- poiku
No kuten sanoin niin olen aina ollut alasti kun ollaan oltu etelämatkoilla.Mitä pahaa siinä on? Joskus myös suomessa uimarannalla oon uinu alasti, mut yleensä suomessa olen käyttäny uimahousuja.Etelässä on yleensä ollut muitakin samanikäsiä jotka ui alasti.
- joo, olen tosikko
Laki ei varmaankaan pakota alaikäisiä pitämään uikkareita, niin että siitä vaan.
- Pitää käyttää
Kyllä 12 vuotiaalta jo vaaditaan uimahousujen käyttö hotellin uima-altaalla sekä yleisillä uimarannoilla. Elelän mailla on vielä meitäkin ankarammat sovinnaisuussäännöt kuin meillä täällä pohjoisessa. Siis ei riipu karvoista ym. ulkoisista tekijöistä. Ehkä ikärajana voisi pitää alle 5 vuotiaat..
- poiku
Pitää käyttää kirjoitti:
Kyllä 12 vuotiaalta jo vaaditaan uimahousujen käyttö hotellin uima-altaalla sekä yleisillä uimarannoilla. Elelän mailla on vielä meitäkin ankarammat sovinnaisuussäännöt kuin meillä täällä pohjoisessa. Siis ei riipu karvoista ym. ulkoisista tekijöistä. Ehkä ikärajana voisi pitää alle 5 vuotiaat..
No ei ole ainakaan mulle tullut kukaan sanomaan etelässä että uimahousut jalkaan.olin yhdellä matkalla matkanjärjestäjän nuorten kerhossa ja siellä naisvalvoja vaan kysy että eikö mulla ole uimahousuja mukana kun mentiin uimaan mutta sano että voin olla myös ilman jos haluan.Eikä se häirinnyt yhtään muitakaan tuolla kerhossa vaikka olin ainut joka oli ilman uikkareita, siellä kerhossa oli sekä tyttöjä että poikia.
- kyll oot liian vanha
No onhan toi nyt jo aika vanha ikä olla alasti. Itse olin ilman uimahousuja viimeisen kerran joskus 10-vuotiaana leirintäalueen uimarannalla. Ja kyllä rannalla olleet tytöt vähän ihmeissään tuijottivat mua.
- nöytroll
Mitäs sillä on väliä? Onhan se alasti paljon mukavampaa uida kun haalarit päällä. Ui vaa jos haluat!
- hyttf
Jos on karvaton pippeli niin ihan hyvin voi vielä uida ilman uimahousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820