Onko muilla yhtä huonoja kokemuksia Gigantin verkkokaupan osalta ?
Tässä yksi malliesimerkki !
Soittelin Gigantin verkkokauppaan nelisen viikkoa sitten ja tilasin lieden
merkkiä Rosenlew ja jääkaapin merkkiä Electrolux. Ko. jääkaapin toimitukset
piti alkaa 15.09. ja sovittiin toimituspäiväksi 17.09. jolloin vanha liesi ja jääkaappi vietiin myös pois ja liesi asennettin toimintakuntoon. Aloin kyseleen kuskeilta, että missäs jääkaappi on, niin he eivät olleet tietoisia asiasta ja lupasivt soittaa heti Giganttiin. Gigantti laittoi sähköpostin, että soittavat 24tunnin kuluessa ja ilmoittavat.
Eipä kuulunut soittoa, niin soitin itse, jolloin sain selville, että ko. jääkaapit tulevat maahan vasta noin kuukauden päästä ja lupasivat etsiä vastaavaa
kapeahkoon tilaan sopivaa ja ilmoittaa. No, meni 6päivää, kun soittivat ja
tarjottiin 2 vaihtoehtoa, joista toinen liian korkea, jolloin lupasin hyväksyä
Logik merkkisen tilalle, vaikka itse kyllä löysin vastaavan Electroluxin, joka
tosin 50 ekua kalliimpi.No, tulihan se Logik sitten 9päivää lieden toimituksen jälkeen ja vuorokauden myöhässä sovitusta.
Nyt sitten alko temppuilut oven kätisyyden vaihtamisen jälkeen ja lämpötilan
säätönappulassa vain yksi asento, se on numero 7, siis täysillä, jolloin
kaappi kylmenee -4- 5:n pakkasasteeseen ja käydä rumputtaa monta tuntia,
mutta kun käännät asentoon 6,5 niin 6-7tunnin kuluttua lämpötila kaapissa
11- 12 astetta. Eikun soitto Giganttiin ja kysyyn mitäs nyt ? Antoivat huoltofirman
numeron, soitin, halpa malli, ei kannata korjata, ilmoittavat Gigantille.
Nyt odoteltu Gigantin yhteydenottoa ja oltu käytännössä ilman toimivaa jääkaappia reilut 2-viikkoa.
Onko muilla yhtä paskoja kokemuksia Gigantin Verkkokaupan ostoksista
ja asioiden hoidosta/hoitamattomuudesta ?
VAROITUS ! ÄLÄ OSTA LOGIK- merkkistä jääkaappia !
Arvatkaa kyrsiikö ?
Nimim: KULKURI
Gigantin verkkokauppa
4
993
Vastaukset
- Astianesukone
On kyllä yhtä paskoja kokemuksia toimitusajoista ja kaupanpurkuun eivät suostuneet vaikka toimitus oli myöhässä viikkokaupalla ja asentyaja laskutti vaikkei sitten päässytkään töihin. Eihä se nyt mitenkään ollutkaan asentaja syy.
Etukäteen oli maksettu. - Anonyymi
Miks ihmeessä ihmiset tilaa mitään gigantista kun ei vaan mikään toimi. Olen siirtänyt ostoksetprismaan saan bonukset ja palvelun. Huolto pelaa tosi hyvin. Sori.
- Anonyymi00003UUSI
Samanlaisia huonoja on kokemukset.
Tilasin akulla toimivat lämpösukat 12.2.2026, maksoin mopilebay ,josta heti veloitettiin 1,50€ postituksen maksu.
No tätä tuotetta ei ollut verkkokaupassa, vaan se tulee toiselta toimittajalta. Täten virhetilanteessa gigantti ei olisi vastuussa, vaan olisi toimittava muun tahon kanssa.
Toimitus kaksi päivää myöhemmin, jota en kyllä odottanut. Täällä maaseudulla on nopea toimitus, jos viikossa /7 työpäivää tavara toimitetaan.
Olin useasti yhteydessä tuotteen myyjään chatin välityksellä ja viestien muodossa. Aina sama laulu että pahoittelut ym plaa plaa plaa selityksiä. No chatin aito ihminen kertoi että tuote on minulla , helmikuun loppuun mennessä. Harmi kun en ymmärtänyt kysyä , minkä vuoden helmikuun .
No peruin tilauksen 1.3.2026, perustellen valehdeltua toimituksen nopeutta.
Sain vastauksen postiini, jossa hyväksyivät irtisanomisen , lupasivat palauttaa rahat seitsemän päivän kuluttua.
Tämä kokemus on ainut , ja ainoaksi jää. - Anonyymi00004UUSI
Samankaltaisia kokemuksia. Miksi ostaa pas..a ,kun ei oo peltookaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725