Japanilaiset tylsiä

manemono

Jos olet tavannut yhden japanilaisen, niin olet tavallaan tavannut ne loput 115 miljoonaa. Ne ovat koulun ja yhteiskunnan sääntöjen pakottamana aivan toistensa kaltaisia klooneja. Japanissa ei sallita yksilöllisyyttä. Tiedän asian siellä kauan asuneena ja kieltä täysin hyvin osaavana.

Tokio on maailman suurimpia kaupunkeja, mutta tosi tylsä kloonipaikka. Tokiolaiset ovat taitavia tosin jäljittelemään vaikkkapa Pariisin ilmiöitä.

15

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ponta-kun

      Japanissa on omat erityispiirteensä, mutta ei heitä tylsiksi voi sanoa. Tai sitten et vain ole onnistunut löytämään sopivia hengenheimolaisia. Minulla on paljon japanilaisia ystäviä ja muutenkin olen heihin tutustunut, kyllä he aika yksilöllisiltä ovat vaikuttaneet. Sen myönnän, että kieltä en osaa täydellisesti (riittävän hyvin kuitenkin), maassa olen asunut vasta vajaat 10 vuotta, muutamassa eri paikassa (osan Tokiossakin). Tokio on Tokio ja sen pohjalta ei kannata tehdä kovin kummoisia yleistyksiä koko maasta.

    • laskuvirhe

      Eikös niitä ole sellaiset 200 miljoonaa?

    • hehhehheh!

      Jokainen japanilainen teke V-merkin (voittomerrki) valokuvattaessa. Moista massailmiötä ei esiinny muissa maissa.

      • Kabukicho

    • Kabukicho

      Japanin väkiluku vuonna 2014 on n. 126,4 miljoonaa.

    • matkustelkaapa

      Aika moni latelee varmoja mielipiteitä maista joissa eivät ole koskaan käyneet. USA ja Japani yleisimpinä.

    • Itse-olet

      Japanilaiset ovat hienoja ihmisiä, jos pääsee sisään kulttuuriin, mikä tällaiselle pohjalaiselle voi olla mahdottomuus. Lueppa muutama kirja, ja mene sitten Japaniin, niin johan yllätyt! Itsellä pari todella rikastuttavaa matkaa takana. Kohta taas uudestaan... :P

      • Suomenjapanilainen

        Musta japanilaisena on niin hassua, että turistit kehuu japanilaisia ja kehuskelee päässeensä sisään kulttuuriin. Kaikki japanilaiset, jotka mä tunnen, jotka asuu ulkomailla, ovat sanoneet että ikinä eivät aio enää palata takaisin. Ihan kamala maa, jossa pitää teeskennellä olevansa jotain mitä ei ole. Maa, jossa pitää koko ajan kävellä varpaillaan ettei vaan loukkaa ketään. Maa, jossa on pelottavaa, että ihminen keskustelee kanssasi super ystävällisesti ja hymyillen, mutta sekunnin murto-osan ajan näyttää todelliset kasvonsa, jonka mukaan ihmisellä onkin murhaavia ajatuksia itsestäsi. Maa, jossa kaikki negatiiviset tunteet puretaan perheelle, kun ei voida muualla.

        Mun Amerikassa ja Euroopassa asuvat japanilaiset kaverit palaa japaniin vain kun on pakko, ehkä kerran 10:ssä vuodessa. Ja silloin on ihan kauhea stressi päällä. Itsekään en suostu sinne menemään vaikka setiä, tätejä ja serkkuja siellä asuukin. Mä en kestäisi sellaista painetta.


      • Kjhjkkhgffg
        Suomenjapanilainen kirjoitti:

        Musta japanilaisena on niin hassua, että turistit kehuu japanilaisia ja kehuskelee päässeensä sisään kulttuuriin. Kaikki japanilaiset, jotka mä tunnen, jotka asuu ulkomailla, ovat sanoneet että ikinä eivät aio enää palata takaisin. Ihan kamala maa, jossa pitää teeskennellä olevansa jotain mitä ei ole. Maa, jossa pitää koko ajan kävellä varpaillaan ettei vaan loukkaa ketään. Maa, jossa on pelottavaa, että ihminen keskustelee kanssasi super ystävällisesti ja hymyillen, mutta sekunnin murto-osan ajan näyttää todelliset kasvonsa, jonka mukaan ihmisellä onkin murhaavia ajatuksia itsestäsi. Maa, jossa kaikki negatiiviset tunteet puretaan perheelle, kun ei voida muualla.

        Mun Amerikassa ja Euroopassa asuvat japanilaiset kaverit palaa japaniin vain kun on pakko, ehkä kerran 10:ssä vuodessa. Ja silloin on ihan kauhea stressi päällä. Itsekään en suostu sinne menemään vaikka setiä, tätejä ja serkkuja siellä asuukin. Mä en kestäisi sellaista painetta.

        Niin voi ehkä olla japanilaisena. Mutta meille muille, jotka matkustelemme maailmalla turisteina, Japani voi olla hyvin kiehtova maa matkailukohteena. Oma kokemukseni japanilaisista ihmisistä on hyvin myönteinen. Kokemusta on usean vuosikymmenen ajalta opiskelun ja työelämän kautta.


      • mulkeroinen
        Kjhjkkhgffg kirjoitti:

        Niin voi ehkä olla japanilaisena. Mutta meille muille, jotka matkustelemme maailmalla turisteina, Japani voi olla hyvin kiehtova maa matkailukohteena. Oma kokemukseni japanilaisista ihmisistä on hyvin myönteinen. Kokemusta on usean vuosikymmenen ajalta opiskelun ja työelämän kautta.

        "matkailukohteena", toi taisikin selvittää asian


      • Kdudji
        mulkeroinen kirjoitti:

        "matkailukohteena", toi taisikin selvittää asian

        Keskustelupalstan aiheena on nimenomaan "Matkakohteet", joten kommentti on ihan ok.

        Kumma kun jotkut mulkeroiset ovat tulleet tännekin purkamaan ongelmiaan.


    • himalahotehoohui

      Mun puolesta joutais ydinpommittamaan mereen koko saariston.

      • kukaaneitarvitsesinua

        Helpompaa olisi jos vain vedät itses kiikkuun niin loppuu ongelmasi korvien välissä.


    • KIX

      Japanilaiset pimut ovat ihania. Eivät ajele alapäänsä karvoitusta veks ja mielellään rakastelevat dominoivien miesten kanssa. Japani on seksimatkailijan Mekka.

    • Anonyymi

      MÄ IHAILEN JAPANILAISIA MOOTTORIPYÖRIÄ. AUTOJA TMS JOTKA TEHDÄÄN PAREMMIN KUIN PIZZA PASTAMAA ITALIASSA JOPA KIINASSAKIN TEHDÄÄN AUTOJA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe