Helmiä Sioille Oy

Kapitalistiriistäjä

Siinä uusi kaupparekisteriin merkitty kuljetusfirman nimi..!

Tarkoitus on pyörittää puljua ihan tavallisilla kuskeilla.! Huonot, mustat hampaat, persvako vilkkuu kelta-ruskeista collage housuista ja paskanen, repaleinen tuulipuvun takki tietysti!
Punanen nortti palaa aina ja jatkuvasti ja tuhkat karistellaan ohjaamoon. Koko suku raahataan mukaan keikalle tai ainakin naapurin Arska..!
Kuski pienessä aamukännissä joka aamu ja keskari terhakasti pystyssä asiakkaille! Siinä kuskipolitiikkaa..

Autoina uusia Volvoja ja uusimmalla tekniikalla. On Dynafleettiä ja ajotietokonetta..
Hinnat kohdilleen ja homma pyörimään! Isäntä laskeskelee rahoja ja kippailee konjakkia.

Olisko halukkaita..?

6

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjuytrr

      valehtelet

    • Kapitalistiriistäjä

      Niin mulla ei kylläkään ole Volvoja vaan 110 Scanioita pari kappaletta. Jostain syystä ne eivät kiinnosta ketään tulemaan hommiini. Luulisi että 8:n Euron tuntipalkalla olisi kiinnostuneita pilvin pimein. Firmassani on nykyään ilmainen hampaanhoitomahdollisuus koska omat hampaat on pelottaneet monet työnhakijat pois jo ulko-ovelta joten ajattelin että jokaisella työntekijälläni olisi ilmainen mahdollisuus estää hoidon kautta omien hampaidensa muuttuminen omien hampaideni kaltaisiksi. Eihän nämä hampaani kyllä haisekaan kovin hyvältä. Ulkonäöstä puhumattakaan.

      On se kumma miksi firmaani otan kaikki muille kelpaamattomat kuljettajat töihin.! Ja vielä itse työntekijäni valitsen. Miksen koskaan onnistu???

      • Kapitalistiriistäjä

        Koitahan paskoläjä keksiä ihan oma nimimerkki. Olet juurikin se aamuinen työnhakija, jonka vartijat poistivat väkivaltaisesti kuljetusliikkeeni pihalta. Ei sentään ihan kaikki spurgut kelpaa ja huom, mustat hampaat ei hampaattomat, kuten sinä ei toivottu kahden alkoholistin vahinko.

        Minun moduuliyhdistelmiä pääsee ajamaan vain ja ainoastaan huononitsetunnon rippeet omaavat yhteikunnan häviäjät, jotka menee persii edellä puuhun, jos käsken. Moisille sontiaisille, kun ei tarvitse maksaa montaa euroa. Sanomattakin on selvää, että työntekijöitteni tyttöystävät saunovat kanssani silloin, kun paskiaiset ajavat moduuleillani rahaa minulle ja tytöt tietysti maksavat minulle saunaseurastani seksillä ja rahalla. Näin se menee apinat.


      • Kapitalistiriistäjä
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Koitahan paskoläjä keksiä ihan oma nimimerkki. Olet juurikin se aamuinen työnhakija, jonka vartijat poistivat väkivaltaisesti kuljetusliikkeeni pihalta. Ei sentään ihan kaikki spurgut kelpaa ja huom, mustat hampaat ei hampaattomat, kuten sinä ei toivottu kahden alkoholistin vahinko.

        Minun moduuliyhdistelmiä pääsee ajamaan vain ja ainoastaan huononitsetunnon rippeet omaavat yhteikunnan häviäjät, jotka menee persii edellä puuhun, jos käsken. Moisille sontiaisille, kun ei tarvitse maksaa montaa euroa. Sanomattakin on selvää, että työntekijöitteni tyttöystävät saunovat kanssani silloin, kun paskiaiset ajavat moduuleillani rahaa minulle ja tytöt tietysti maksavat minulle saunaseurastani seksillä ja rahalla. Näin se menee apinat.

        Unohdin aikaisemmin täsmentää että saunassa kanssani olevat naiset ovat nimeltään Lava-Jaana ja Hydrauli-Hanna. Hampaat niillä on fantasiani vastaisesti kunnossa mutta reppu jota myös vatsaksi kutsutaan on nettopainoltaa sitä luokkaa että suurin sallittu kokonaispaino ylittyy reippaasti. Kardaaniakseliani olen heille tarjonnut useana saunomiskertana mutta kuiva kardaanini ei ole saanut rekkalesbojen tavaraa kuumaksi. Perä vuotaa molemmilla rasvaa mutta eipä se ole haitannut. Saan siitä sopivasti liukastetta käsiini tilanteseen jossa pyrin mielikuvituksen avulla pääsemään hekuman huipulle. Maksimaalisen tyydytyksen tuottaa kun fantasioin rekkalesbojen mustista tikuista suussa joita myös hampaiksi kutsutaan. Aah sitä pian taas fantasioimaan...


      • Eikö äly riitä??
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Koitahan paskoläjä keksiä ihan oma nimimerkki. Olet juurikin se aamuinen työnhakija, jonka vartijat poistivat väkivaltaisesti kuljetusliikkeeni pihalta. Ei sentään ihan kaikki spurgut kelpaa ja huom, mustat hampaat ei hampaattomat, kuten sinä ei toivottu kahden alkoholistin vahinko.

        Minun moduuliyhdistelmiä pääsee ajamaan vain ja ainoastaan huononitsetunnon rippeet omaavat yhteikunnan häviäjät, jotka menee persii edellä puuhun, jos käsken. Moisille sontiaisille, kun ei tarvitse maksaa montaa euroa. Sanomattakin on selvää, että työntekijöitteni tyttöystävät saunovat kanssani silloin, kun paskiaiset ajavat moduuleillani rahaa minulle ja tytöt tietysti maksavat minulle saunaseurastani seksillä ja rahalla. Näin se menee apinat.

        Oletko persrunkkari koskaan kuullut rekisteröidystä nimimerkistä?? Sellaisella saat varmistettua ettei kukaan pääse nimimerkkiäsi käyttämään. Rekisteröimällä Kapitalistiriistäjän, Saksanseisojavoiman, Kuljetuspatruunan ja Kalle Kapitaalinkin saat kaikki käyttämäsi nimimerkit ihan omaan käyttöösi. Ymmärrätkö perätuuppari???


    • äidinkieli

      kunnijaan . Se on helemiä sikoille .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe