Tartossa sijaitsevat Tampere-maja ja kekkos sviitistään tunnettu Park-hotelli lakkautetaan. Sulkemispäätökset vaikuttaisivat tulleen virolaisten taholta.
Vastaukset 5
totta kai suljetaan jos eivät kannata
- ei Tampereelle
Ei ei ei. Suomi ja Viro ovat kai katkaisemassa diplomaattisuhteensa ja Viro kostaa sulkemalla TAMPERE-majan! Missäs Kekkonen nyt yöpyy? Kauheaa!
- Ei oo perää
Ja mistähän tällainen tieto on saatu, linkki?
- Edelleen Tarttoon
Siis vuoden -16 alusta saattaa muutoksia tulla, joten onhan tässä nyt toista vuotta sentään käydä siellä samassa - minunkin mielestäni äärettömän viehättävässä!! - Tampere-majassa. Sitä paitsi mielestäni tuossa lopussa puhutaan uuden rakennuksen vuokraamisesta T-majalle. (Tietysti sitä toivoo, että nykyinen voitaisiin säilyttää T-majan käytössä.)
- 44555223336666666666
Ei paha juttu. Jos ei kannata eikä sellaisenaan keksitä muutakaan käyttöä, niin ei sitä väkisin kannata tuollaisten ylläpitoon törsätä yhteiskunnan varoja. Eihän se hotelli palvele edes niiden henkilöiden muistoa joille jotain sviittejä on nimetty jos ei ihmiset enää niihin tule, päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72973- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470- 43463