Tartossa sijaitsevat Tampere-maja ja kekkos sviitistään tunnettu Park-hotelli lakkautetaan. Sulkemispäätökset vaikuttaisivat tulleen virolaisten taholta.
Vastaukset 5
totta kai suljetaan jos eivät kannata
- ei Tampereelle
Ei ei ei. Suomi ja Viro ovat kai katkaisemassa diplomaattisuhteensa ja Viro kostaa sulkemalla TAMPERE-majan! Missäs Kekkonen nyt yöpyy? Kauheaa!
- Ei oo perää
Ja mistähän tällainen tieto on saatu, linkki?
- Edelleen Tarttoon
Siis vuoden -16 alusta saattaa muutoksia tulla, joten onhan tässä nyt toista vuotta sentään käydä siellä samassa - minunkin mielestäni äärettömän viehättävässä!! - Tampere-majassa. Sitä paitsi mielestäni tuossa lopussa puhutaan uuden rakennuksen vuokraamisesta T-majalle. (Tietysti sitä toivoo, että nykyinen voitaisiin säilyttää T-majan käytössä.)
- 44555223336666666666
Ei paha juttu. Jos ei kannata eikä sellaisenaan keksitä muutakaan käyttöä, niin ei sitä väkisin kannata tuollaisten ylläpitoon törsätä yhteiskunnan varoja. Eihän se hotelli palvele edes niiden henkilöiden muistoa joille jotain sviittejä on nimetty jos ei ihmiset enää niihin tule, päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398