Necronomicon

Abd Al Azrad

Onkos kukaan täysjärkinen kokeillut noita N.nomiconin juttuja? Käytännön toteutus näyttää olevan vaikeaa, koska pitäisi omistaa kelpo määrä jalometalleja ja kahta ihme yrttiä, joiden nykynimestä tuskin kukaan ottaa VARMUUDELLA selvää. Ja syrjäinen paikkakin vielä.. Kasvitieteestä (ja kreikan kielestä) selvillä olleilta kysytty on, mutta pää sen kun pyörii ?-merkein varustettuna..

19

6771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ifrit
      • buur

        no menikö sulla paska housuun siellä öisessä metsässä...ne metsänhenget ovat ilkeitä heppuja ja saattavat antaa tommoselle höpöttäjälle jotain pitkää ja paksua


      • Anonyymi

        Teininä tuli tuollaisia kokeiltua. Tietenkään mitään ei tapahtunut. Siitä lähtien on saanut vapautuneesti nauraa kun tietää millaista pelleilyä se on.


    • Klarkaash Ton

      Muistathan sitten, että mitään omaa päätään suurempaa ei ole järkevää kutsua, eikä sekään ole suinkaan turvallista. Shoggothit ovat itsemurhakandidaateille.

    • OmKrimKali.

      Tiedän yhden hemmon joka harrasteli Lovecraftin mytologian mukaisten mömmöjen esiinkutsumista. Oli tavannut jos jonkinmoista Azathothia, Yog-Sothothia ja muuta avaruusmömmöä rituaaleissaan. Tyyppi ilmeisesti jotenkin pimahti lopulta, eikä varmaankaan vähiten huumeidenkäytön vuoksi. Toinen syy voisi olla mielipuolinen viitekehys.

      Mielestäni on olemassa ero fiktiivisten myyttien ja "aitojen" myyttien välillä. Lovecraftin jumalat ovat yhden hullun taiteilijan luomaa tieteiskirjallisuutta, eivät sukupolvien kokemuksen kautta todennettua henkimaailman todellisuutta. Sikäli en suosittele harjoittamaan lovecraftilaista theurgiaa. Sitäpaitsi¨, kuka haluaisi kutsua luokseen hirviöitä, jotka kaiken HPL:n kirjoista lukemamme perustella vain liiskaisivat meidät lonkeroillaan ja valtaisivat planeetan itselleen?

      Eri kulttuurien trad. jumaltarustot antavat mielestäni paremman pohjan theurgisen magian harjoittamiselle, kuin savuisen 20-luvun kauhukirjallisuus.

      • Anonyymi

        Kyllähän homma sitten toimi. Kun kerran hulluksikkin tuli. Eikös siitä juuri jossain kohtaa tekstiä varoitetukkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän homma sitten toimi. Kun kerran hulluksikkin tuli. Eikös siitä juuri jossain kohtaa tekstiä varoitetukkin?

        Itsesuggestio toimii. Hysteerisessä tilassa sitä voi keksiä minkälaisen jutun vastaavan itselle hyvänsä, mutta se on kaikki oman pään sisällä. Mikään näistä vastaajista ei pysty antamaan tietoa mitä sinulla ei ole.


    • Black Moon

      perjantai-iltana olisi tarkoitus koettaa. Vaaroista tiedetään, ja kaikki mahdolliset turvatoimet ovat kunnossa, jos jotain riistäytyy käsistä. Paras asiantuntija kymmenien, ehkä jopa satojen kilometrien säteellä on paikalla. Asiaa tutkittu kauan ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Tiedämme varsin hyvin, että voi mennä järki -jopa henki- harhojen seurauksena. Mutta asia on tärkeä.

      • Patakurka

        Mitähän niin tärkeää on tekeillä, että ihan järkikin pannaan likoon? Pahoittelen uteliaisuuttani. Jos tuolla asenteella ollaan, on syytä rauhoitella.


      • kesä sika
        Patakurka kirjoitti:

        Mitähän niin tärkeää on tekeillä, että ihan järkikin pannaan likoon? Pahoittelen uteliaisuuttani. Jos tuolla asenteella ollaan, on syytä rauhoitella.

        mä olen utelias kokeilemaan tuota juttua kun lueskelin noita niin siihen jäi en mä haluu ittestäni mielisairasta taikka henkeäni pois ehkä henkien kanssa leikkiminen on vaaralista jos piritismii on tultuu pelattua niin mun kaveri tuli hulluksi se rupesi käyttää huumetta ja muuta


      • joku
        kesä sika kirjoitti:

        mä olen utelias kokeilemaan tuota juttua kun lueskelin noita niin siihen jäi en mä haluu ittestäni mielisairasta taikka henkeäni pois ehkä henkien kanssa leikkiminen on vaaralista jos piritismii on tultuu pelattua niin mun kaveri tuli hulluksi se rupesi käyttää huumetta ja muuta

        Tehkääpä joku kirjallinen dokumentointi noiden ton kirjasen juttujen kokeilusta ja pistäkää nettiin ja sit linkittäkää tänne..
        Millasia versioita omistatte, itselläni sivuja jotain 600


      • itse Cthulhu
        joku kirjoitti:

        Tehkääpä joku kirjallinen dokumentointi noiden ton kirjasen juttujen kokeilusta ja pistäkää nettiin ja sit linkittäkää tänne..
        Millasia versioita omistatte, itselläni sivuja jotain 600

        Eipä ole tullut ihan äsken näin paljoa naurettua. Ette kai te lapsukaiset ole ihan tosissanne. Tässä olisi teille hieman faktaa teidän pelottavasta kirjasta:

        "Necronomicon on H. P. Lovecraftin Cthulhu-kertomuksissa esiintyvä kuvitteellinen kirja.Joukko Lovecraft-harrastajia kirjoitti 1970-luvulla Necronomicon-nimisen kirjan salanimellä Simon. Kirjan julkaisi ensin Schlangekraft 1977 ja uudistettuna laitoksena Avon 1980. Kirja sisältää Cthulhu-kertomuksiin liittyvää aineistoa ja yrityksiä sitoa sitä sumerilaiseen mytologiaan. Jotkut ovat erehtyneet pitämään kyseistä kirjaa "aitona" kuvauksena noituudesta ja muinaisista jumalolennoista".


      • morkkertariz
        itse Cthulhu kirjoitti:

        Eipä ole tullut ihan äsken näin paljoa naurettua. Ette kai te lapsukaiset ole ihan tosissanne. Tässä olisi teille hieman faktaa teidän pelottavasta kirjasta:

        "Necronomicon on H. P. Lovecraftin Cthulhu-kertomuksissa esiintyvä kuvitteellinen kirja.Joukko Lovecraft-harrastajia kirjoitti 1970-luvulla Necronomicon-nimisen kirjan salanimellä Simon. Kirjan julkaisi ensin Schlangekraft 1977 ja uudistettuna laitoksena Avon 1980. Kirja sisältää Cthulhu-kertomuksiin liittyvää aineistoa ja yrityksiä sitoa sitä sumerilaiseen mytologiaan. Jotkut ovat erehtyneet pitämään kyseistä kirjaa "aitona" kuvauksena noituudesta ja muinaisista jumalolennoista".

        vaan kyllä sen kirjoitti eräs hullu arabi vuonna 300-500 jotakin en äkkiseltään muista vuosilukua. sen todenperäisyydestä tai toimivuudesta en tiedä, kun suhtautumiseni on skeptinen vaikka pidänkin myyteistä, taruista, satanismista, vampyyrireistä ja muusta "kummasta"


      • Obliteskentti
        morkkertariz kirjoitti:

        vaan kyllä sen kirjoitti eräs hullu arabi vuonna 300-500 jotakin en äkkiseltään muista vuosilukua. sen todenperäisyydestä tai toimivuudesta en tiedä, kun suhtautumiseni on skeptinen vaikka pidänkin myyteistä, taruista, satanismista, vampyyrireistä ja muusta "kummasta"

        Alkuperäisen Necronomiconin tarkka kirjoitusvuosi on yhdentekevä, koska sitä ei ole koskaan kirjoitettu eikä sen kirjoittaja, hullu arabi Abdul Al-Hazred, koskaan elänyt.


      • paskapuhetta
        kesä sika kirjoitti:

        mä olen utelias kokeilemaan tuota juttua kun lueskelin noita niin siihen jäi en mä haluu ittestäni mielisairasta taikka henkeäni pois ehkä henkien kanssa leikkiminen on vaaralista jos piritismii on tultuu pelattua niin mun kaveri tuli hulluksi se rupesi käyttää huumetta ja muuta

        kuulehan nyt. joko valehtelet tai sitten se sun kaveris oli muute vaa jo valmiiksi mielisairas. itsellänikin on tuo kyseinen kirja jonka ostin ihan leikkimielellä ja koska olen Lovecraft fani. Sitäpaitsi, teidän ei ehkä kannattas koettaa noita juttuja mitä siinä kirjassa on. Ettekö oo yhtään lukenu Lovecraftin kirjoja. JOS...toistan...JOS Cthulhu oiskin olemassa ja se heräis, nii ei ois mitään järkee palvoo sitä koska se syö meidät kaikki, ainaki Cthulhu mytologian mukaan.


    • HalooMarjaLeena

      Et silleen...

    • Anonyymi

      En tiä, koska en ole nekromantikko😁

    • Anonyymi

      Pääset sinne helpommalla lyhenteellä eno.
      - tervemenooo- häviä-

      • Anonyymi

        Ootas kun ennustan korteista... jaa ruutukasi ja ristikolmonen. Sehän persu ja uskovainen.

        härregyyd


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe