Elikkäs, ensimmäinen kirjoittaa jonkin (mielellään rakkaus-palstan tyyliin sopivan) haasteen seuraavalle. Seuraava kommentoija toteuttaa haasteen ja keksii seuraavalle uuden. Haaste voi olla periaatteessa myös kysymys, mutta mielellään jotain tekemistä.
Et uskalla kertoo jollekkin keneen oot ihastunu :P
haasteketju
17
55
Vastaukset
- 15w
Sanottu jo :D
Hyppääppä viiestä metristä maaha :D - 14v
En oo itsetuhonen :)
Laula täysillä lempibiisisi - .:-o-:.
Tehty on.
Vietä päivä ihastuksesi kanssa.- mitä järkee tässäki on
Viime maanantaina vietin.
Ostakaa Lada. - Asxyrt
mitä järkee tässäki on kirjoitti:
Viime maanantaina vietin.
Ostakaa Lada.En osta.
Ootko ihastunut? - 15w
Asxyrt kirjoitti:
En osta.
Ootko ihastunut?Sen harva tietää:D
Veäppä litra kokista minuutissa
- herkullisia limua :P
Olen yrittäny oisin ehk pystyny mut kaveri tipuutti sinne salaa mentosta. XD
kerro ihastuksellesi et pidät siittä.- 15w
Mää oon kertonu jo ;)
Sanoppa reksille "haista vittu" päin naamaa :D
- (*_*)
En haluu kahen tunnin jälkkäriä.
Vietä koko päivä alasti.- 15w
Tullee kylymä :D
Oo alasti 2h -20 asteen pakkasessa - 17v
15w kirjoitti:
Tullee kylymä :D
Oo alasti 2h -20 asteen pakkasessaOdotan talvea... Mee keskelle moottoritietä tanssimaan ripaskaa yhdeksi tunniksi.
- 15w
17v kirjoitti:
Odotan talvea... Mee keskelle moottoritietä tanssimaan ripaskaa yhdeksi tunniksi.
Fobat on rasittavia :D
Harrasta laittomuuksia foban nenän eessä
- ;O);O);O)
En haluu kuolla auton kanssa
Tee 5min Helikopteria jos ees tiät mikä se on.:0)- ;O);O);O)
Joku laitto just ennen mua.
- ;O);O);O)
- aloittaja:3
;O);O);O) kirjoitti:
Ei jaksa
Mee julkiselle paikalle ja vilkuta 3:lle vastaantulijalle hymyillen
- mllo
Miks.
Kerro mikä sun nimi on täs keskustelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396