Dna Nettiturva.

Utelias.

8

6873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon kokemusta

Tässä toimiva linkki DNA Nettiturvasivustolle:
      http://www.dnainternet.fi/id/tiedotteet/109757224734549 1.html

Tuo DNA:n nettiturva on samanlainen tietoturva ohjelmisto mitä myyvät mm. Sonera,Welho,Elisa,Saunlahti yms. se on erittäin hyvä suomenkielinen taustalla täysin automaattisesti ilman käyttäjän toimenpiteitä toimiva F-securen palomuuri-virustentojunta ohjelmisto.

• jokos

te tännekin ehditte mainostamaan,eikös tuo aloittelija-palsta riittänytkään!
        Ilmaiset ovat ihan yhtä hyviä ,eikä maksa paljon !

• ilmaset

toimii jopa paremmin.

• Utelias.

Ilmaset ohjelmatko ne aina parhaiten toimiikin?
        Sehän se on tänä päivänä ajan sana. Kuka sitä rahaa mistään enää hinkuisikaan? Pääasia että käyttäjät saadaan tyytyväisiksi.

Poistin omalta koneeltani ilmaiset palomuurin ja virustorjunnan. Sitten asensin ton maksullisen ja jo pienen testauksen jälkeen huomasin että tää toimiipi paaaaaaaaaaljon paremmin.

Sitä en väitä ettenkö olisi ollut tyytyväinen maksuttomiinkin.

• kertoa
        Utelias. kirjoitti:

Sehän se on tänä päivänä ajan sana. Kuka sitä rahaa mistään enää hinkuisikaan? Pääasia että käyttäjät saadaan tyytyväisiksi.

Poistin omalta koneeltani ilmaiset palomuurin ja virustorjunnan. Sitten asensin ton maksullisen ja jo pienen testauksen jälkeen huomasin että tää toimiipi paaaaaaaaaaljon paremmin.

minä olen käyttänyt ilmaista palomuuria ja virustorjuntaa koneillani jo kolme vuotta. Ei ole näkynyt viruksia,troijalaisia eikä muitakaan pöpöjä.

Voisitko kertoa hitaasti ja selvästi mitä etua minulle olisi tullut noiden maksullisten käytöstä ? Lopputuloshan on ollut juuri se mikä on pitänyt eli koneet ovat pysyneet kunnossa. Lisäksi olen säästänyt useita satoja euroja !

• Utelias.
        kertoa kirjoitti:

minä olen käyttänyt ilmaista palomuuria ja virustorjuntaa koneillani jo kolme vuotta. Ei ole näkynyt viruksia,troijalaisia eikä muitakaan pöpöjä.

Voisitko kertoa hitaasti ja selvästi mitä etua minulle olisi tullut noiden maksullisten käytöstä ? Lopputuloshan on ollut juuri se mikä on pitänyt eli koneet ovat pysyneet kunnossa. Lisäksi olen säästänyt useita satoja euroja !

Kirjotin oikeen hitaasti niin kun pyysit.

Uudelleennimeämistä minä en ilmaisohjelmista löytänyt. Vaikuttaa joihinkin luvattomasti koneelle tunkeutuneisiin örkkeihin olevan tehokas.

Linkki suomenkielisille sivuille, joissa kunnollinen ja ymmärrettävä selostus viruksista ja niiden poistosta.

Mulla oli pari vuotta sitten Norton 2003. Se ei päivitettynäkään enää aikoihin mun mielestä pärjänny tällä alalla. Ei virkkanu troijalaisista mitään, mutta heti kun vaihdoin AVGn, tuli hälytys. Sen jälkeen tähän päivään asti AVG ja ZoneAlarm, jotka on ollu hyviä, ei siinä mitään.

Mielipiteenä nyt esitin F-Securen olevan parempi.
        En mä tiedä oisko sulle niistä maksullisista mitään etua ollut. Saattaa olla että olis ollu tai saattaapi olla olemattakii.

Toivottavasti oo käyttäny viisaasti ne säästyneet rahat.

• ymmärrä
        Utelias. kirjoitti:

Kirjotin oikeen hitaasti niin kun pyysit.

Uudelleennimeämistä minä en ilmaisohjelmista löytänyt. Vaikuttaa joihinkin luvattomasti koneelle tunkeutuneisiin örkkeihin olevan tehokas.

Linkki suomenkielisille sivuille, joissa kunnollinen ja ymmärrettävä selostus viruksista ja niiden poistosta.

Mulla oli pari vuotta sitten Norton 2003. Se ei päivitettynäkään enää aikoihin mun mielestä pärjänny tällä alalla. Ei virkkanu troijalaisista mitään, mutta heti kun vaihdoin AVGn, tuli hälytys. Sen jälkeen tähän päivään asti AVG ja ZoneAlarm, jotka on ollu hyviä, ei siinä mitään.

Mielipiteenä nyt esitin F-Securen olevan parempi.
        En mä tiedä oisko sulle niistä maksullisista mitään etua ollut. Saattaa olla että olis ollu tai saattaapi olla olemattakii.

Toivottavasti oo käyttäny viisaasti ne säästyneet rahat.

vaikka kirjoititkin hitaasti en vieläkään ymmärrä mitä etua saisin jos vaihtaisin AVG:n & ZA:n maksulliseen tuotteeseen. Mutta ei se mitään, maksa sinä F-securesta ja tule onnelliseksi, minä käytän AVG:tä ja ZA:ta ja päivittelen koneitani ja tulen onnelliseksi.
        Sapienti sat

• selvä
        Utelias. kirjoitti:

siis toihan on selvä trolli, ei kukaan oikeesti voi noin tyhmä olla ! Vai vaihdoit ilmaisen maksulliseen ja se oli heti selvästi parempi hah hah hah...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      82
      4525
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4391
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3453
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2053
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      98
      1280
    Aihe