pitääkö jarrut ilmata kun vaihtaa palat että päästää ilmausnipasta nesteen
kun painaa männän sisään.
Eli siis letku tukkoon ja nippa auki
Niinkuin ohje sanoo.
Mut joutuuko ilmaamaan sit?
Mun mielestä ei pitäs ilmaa mennä.
Onko jollakin kokemusta tästä vaihto ohjeesta?
Opel insignia
meneekö
4
125
Vastaukset
- Air air
Ei tarvitse ilmata !
- Remonttinen
Ehottomasti kannattaa, nippa auki ja sitte ilmauspiste sanoo milloin voi veää henkee.
Mut elä polje. - Ei tietenkään
Jarrunesteen pinta laskee kupissa kun palat kuluvat. Kun asennat uudet palat, nesteen pinta on taas ylärajalla. Mäntiä ei tietenkään kannata painaa sisään enempää kuin on tarpeen, ettei neste tule yli kupissa. Samalla vaivalla ehkä kannattaisi vaihtaa myös jarruneste.
- poistoon
ootteko sellasta kuullut että mulla meni pääsylkystä tiiviste ku painoin männän sisään.
unohtu korkki kiinni ni tuli paine säiliöön,
sormilla meni aluksi kevyesti sisään mut sit tökkäs ku seinään.
eipähän hokannut aukasta korkkia,ja loput painoin puristimella.
Meni nesteet tehostajan sisään.
Ja sekaisin koko auton järjestelmä
sytty abs vsa ja muut valot.
parempi avata ilmausruuvi nii ei mee neste mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818