minulla pari kuukautta vanha pioneer mankka, kuuntelen joko cd levyä tai muistitikulta musiikkia, niin musiikki katkeaa ja tulee lukemaan tuo amp error, oisko tietoo missä mahtaa vika olla?
"AMP ERROR" PioneeR
4
9711
Vastaukset
- wsssss
Virtajohdon adapterista työntynyt johto irti sitä painettaessa kiinni. nyt vasta alkanut pätkimään yhteys sähköön. tarkasta se.
- bmwe39
Itellä suht uusi pioneerin 2din soitin (avh-170dvd) ja soittaa noin 30s musiikkia ja lopettaa ja näytölle tulee ilmoitus "AMP Error" kellään tietoa mistä johtuu?
- adsfsdfweafaz
Ei ole tietoa.
Sinuna tarkistaisin kuitenkin kaiutinjohdot, etteivät ole oikosulussa tai kosketuksissa auton runkoon.
Sekä sen, ettei käytössä ole jotain älyttömiä "0,5ohm kuorma" -virityksiä. - Anonyymi
Poikaystävän pioneeri teki samaa ja menny liikaa virtaa ja muuntaja paskana... vissiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604