Lonely day

Moi
olen 21 vuotias mies Pohjois-Suomesta.
Haluaisin kertoa sinulle nuoruudestani.
Vietin lapsuuteni oikein onnellisesti välittävässä perheessä, ja ystävien kesken.

7. luokan alussa kuumottelin *******, koska ala-asteen jälkeen oli iso muutos luvassa.

Lukukauden alussa tuli samaan kouluun monia tuttuja, sekä ystäviä että vihamiehiä.

7luokka meni aivan mukavasti kavereita oli koulussa ja vapaa-ajalla, ajeltiin mopoilla, polteltiin lähikaupasta pöllittyä tupakkia ja juotiin ensimmäisiä kännejä.
Lukukauden lopussa oli keskiarvo 7,5.


8 luokka. Tänä aikana tapahtui jotain muutoksia, alkoholin käyttö lisääntyi ja tupakkia polteltiin jo aivan vakituisesti.

oppituntien ns.Kinosti ******* vaihe, salatupakointi välitunneilla ja muutenkin yleinen häiriköinti ja käytös oli aivan **********.
Jälki-istunnossa istuttiin lukukauden aikana 14 kertaa.
Lukukauden lopussa keskiarvo oli 5,8

9 Luokka

Alkoholi ja nikotiini oli jo aivan arkipäiväistä.
Alkoi imppausbuumi, mitä onneksi kesti vain muutama viikko(olis voinu käydä jollekki oikeasti pahasti, tajuttiin lopettaa ajoissa). Jouduin koulukiusaamisen uhriksi jossain vaiheessa, mutta pieksin kerran koulun jälkeen yhden niistä kiusaajista niin pahasti, ettei enään minua kiusattu. Näillä eväillä taistelin loppuun asti, ja keskiarvo oli 6,5, mikä oli toki parempi, kuin 8 lk. toikkarissa.

Pääsin varmaan säälistä kesäloman jälkeen kokkikouluun, johon myös suhtauduin erittäin positiivisesti. Jotkut kaverit vittuili, jotka ei päässeet amikseen, kun ei tarvinnu aamulla herätä, vaan saa olla päissään ja polttaa kukkaa minkä kerkeää. Minä ignorasin nämä kuitit täysin, ja jatkoin opiskelua, kunnes tapahtui jotain käsittämätöntä: Paras ystäväni kuoli sekavissa olosuhteissa(tod. näk. Itsemurha). minun elämältä putosi pohja pois heti, mutta selvisin siitä perheen ja ystävien avulla.
Kävin koulun loppuun, ja valmistuin kokiksi.
Koulun jälkeen oli aika lähteä armeijaan.
Vitutti enimmäkseen koko ajasta olla intissä, mutta en kadu hetkeäkään!
kotiuduttuani puolen vuoden jälkeen tyytyväisenä tykkimiehenä.
Armeijan jälkeen minulta kuoli vielä 2 kaveria lisää(***** huumeiden käyttö!!!)
Olin työttömänä kotona, ja alkoi se vitullinen ryyppääminen, koska ei ollu vaan muuta tekemistä, ja ystävien kohtuuton kohtalo kävi liian suureksi palaksi minulle.

Ystävän kanssa juotiin pitkin viikkoa, ja joskus heräsin putkasta joskus omasta sängystä.
Tällä aikana meni niin lujaa, että joskus -30 pakkasellakin vedettiin aivan persekännit ulkona, ja nukuttiin milloin laavulla ja milloin jossaki pyörävarastossa.
Oli muuten semmosta aikaa, ettei voi kun kiittää luojaa, ettei henki lähtenyt niilä reissuilla.
Mutta tänäpäivänä Juon edelleen kohtuullisen paljon, mutten enään liikaa, vaan aion aloittaa elämäni puhtaalta pöydältä, ja jatkaa kohti uusia
, ja ehkä entistäkin parempia tuulia!
PS:
Huomasin, että pikkasen ehkä poikkesi aiheesta, mutta antakaa armoa, olen ottanut muutaman oluen

3

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oot vahva jätkä

      Tsemppii!

      • Mieti ja toimi

        Kertomuksessasi on monia outoja seikkoja. Miksi ihmeessä koulutettu kokki joutui
        olemaan työttömänä. Kokeista on kautta aikojen ollut pulaa, kuten sairaanhoitajistakin.
        Sinulla on vahva alkoholiongelma. Tee sen kanssa jotain. AA-kerho ym. "Juon kohtuulisen paljon, mutta en enää liikaa..." ??????????
        Käytän itsekin alkoholia, joten en tuomitse Sinua, mutta pilaat elämäsi viinalla.


    • Toivon kaikkee hyvää sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2429
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      180
      1557
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1113
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe