Kuka tietäisi mihin windowssin päivitykset tallentuu ennen asennusta?? Varokeinoista huolimatta sp2 on nyt koneella asennusta vailla enkä missään tapauksessa sitä asenna ja haluaisin poistaa myös sen asennuskansiosta kun vain tietäisin missä se on??
sp2 väkisin
9
733
Vastaukset
- Ryo_Yung
Oletko kokeillut tehdä näin:
Käynnistys -> Etsi hakusanaksi Servise Pack 2
Tai jos se ei tallennu erikseen johonkin kansioon niin se tallentuu tilapäis kansioon mikä tuhoutuu samantien kun alat asentamaan. - KKK
Käynnistä > Etsi > Kaikki tiedostot ja kansiot.
Siihen kirjotat Service Pack ja aloitat etsinnän. - sivulla
se on
piilotat sen päivityksen! - tyrkky
Eipä löydy hakemalla ja kyllä se on jo koneella ladattuna.. mutta missähän lienee??
- ASENNA SE!!!
Asenna hitto vieköön se SP2-päivitys niin koneesi on paljon turvallisempi ja koneesi toiminnat myös nopeutuu!
- tyrkkii
ASENNA SE!!! kirjoitti:
Asenna hitto vieköön se SP2-päivitys niin koneesi on paljon turvallisempi ja koneesi toiminnat myös nopeutuu!
En minä asentele joutavia koneelle eikä siinä turva parane, päinvastoin se näkyy tuuppaavan jonkun ylimääräisen verkkopalvelimen (svchost.exe)koneelle jota ei voi edes pysäyttää. Ihme, ettei ketään kiinnosta mitä sekin touhottaa ja kenen hyväksi kymmenillä miljoonilla koneilla.
Muitakin turhia prosesseja näky olevan sp2.sen asentaneiden koneilla, ainakin joku alg.exe ja wintuussin automatic päivitysprosessi, ikäänkuin sitä tarvitsisi myötäänsä.. ei ei mutta kiitollinen olisin tiedosta miten asennuspaketti jäljitetään ja siivosti poistetaan koneelta. tyrkkii kirjoitti:
En minä asentele joutavia koneelle eikä siinä turva parane, päinvastoin se näkyy tuuppaavan jonkun ylimääräisen verkkopalvelimen (svchost.exe)koneelle jota ei voi edes pysäyttää. Ihme, ettei ketään kiinnosta mitä sekin touhottaa ja kenen hyväksi kymmenillä miljoonilla koneilla.
Muitakin turhia prosesseja näky olevan sp2.sen asentaneiden koneilla, ainakin joku alg.exe ja wintuussin automatic päivitysprosessi, ikäänkuin sitä tarvitsisi myötäänsä.. ei ei mutta kiitollinen olisin tiedosta miten asennuspaketti jäljitetään ja siivosti poistetaan koneelta.Mulla näkyy olevan svchost.exe ja kysyin varmaan vuos sitten mikä se on ja vastaus oli et joku windowsin osa jota en nyt muista. Eikä sillon ollut sp2:sta tietoakaan.
Ite en aio asentaa mitään sp2:sia koska monilla on ollut vaan ongelmia joidenkin ohjelmien kanssa sp2:en asennuksen jälkeen.
Ja siinä ei tuu ku jotain palomuurikakkaa ja jos on koneella jo toimiva virus-ohjelma ja palomuuri niin sp2:lla ei tee mitään.
Kaveril on ZoneAlarm ja Antivir ja se meinaa niillä pärjätä niin miksen mäki sit pärjäis??
Kuitenkin se on joskus pakko lataa kun tulee ohjelmia, jotka vaatii sp2:en toimiakseen. Mutta sillon on jo sp2 monta kertaa parempi ja toimivampi kuin nyt.lammas-jr kirjoitti:
Mulla näkyy olevan svchost.exe ja kysyin varmaan vuos sitten mikä se on ja vastaus oli et joku windowsin osa jota en nyt muista. Eikä sillon ollut sp2:sta tietoakaan.
Ite en aio asentaa mitään sp2:sia koska monilla on ollut vaan ongelmia joidenkin ohjelmien kanssa sp2:en asennuksen jälkeen.
Ja siinä ei tuu ku jotain palomuurikakkaa ja jos on koneella jo toimiva virus-ohjelma ja palomuuri niin sp2:lla ei tee mitään.
Kaveril on ZoneAlarm ja Antivir ja se meinaa niillä pärjätä niin miksen mäki sit pärjäis??
Kuitenkin se on joskus pakko lataa kun tulee ohjelmia, jotka vaatii sp2:en toimiakseen. Mutta sillon on jo sp2 monta kertaa parempi ja toimivampi kuin nyt.Kaikkien kannattaa tilata se ilmainen sp2 cd. Siitä saa hyvän frisbeen :D. Vai miten se nyt kirjotetaan...
- tyrkyttääpi
lammas-jr kirjoitti:
Kaikkien kannattaa tilata se ilmainen sp2 cd. Siitä saa hyvän frisbeen :D. Vai miten se nyt kirjotetaan...
No onhan noita svchost.exejä enempikin ja itselläkin neljä koko ajan käynnissä ja ne on ihan tärkeitä olemassa jotta kone kestää pystyssä. Näkyy vain tuon sp2.den asennuksen mukana tulevan yksi lisää eli sitten koneella on kaksi verkkopalvelinta, yksi paikallinen ja kaksi systeemin käytössä. Mikä lienee tuo päivityksen mukana tuleva verkkopalvelin ja kenelle se työskentelee ja mitä puuhastelee, sitä ei oikein tunnuta tietävän vaikka kuinka kyselee.
En minäkään asenna tuota ennenkuin pakko astuu kuvioon, eli varmasti jossain vaiheessa mutta ei ennen sitä. Voishan sen levyn tilata ja asentaa se koneeseen esim. liimaamalla tai naulaamalla se koneen kylkeen ainakin silleen haitat olisivat pienemmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303