Ammutaan riistakannat olemattomiin ja vain saaliin määrällä on merkitystä. Metsästäjien välinpitämättömyys kasvaa ja lakeja ei noudateta, perinteinen metsästys ja riistan kunnioitus katoaa.
Metsästyksen tulevaisuus on jenkkimetsästystä
8
137
Vastaukset
- Latailija...
Sori, mutta olet nyt juttuinesi hieman hukassa. Ota lämmin maito ja käy rauhassa nukkumaan. Ei sinun kauhukuvasi toteudu.
- 15+8
"Jenkkilässähän" vasta riistanhoito tietoutta on. Esim vesilintukantoja hoidetaan siinä määrin että saalista riittää moninkertaiset määrät mitä Euroopassa. Samoin suurriistan kanssa. Suomella olisi opittavaa tuolta paljon jotta saisimme samanlaisen riistanhoidon kulttuurin. Jos haluat mollata kuten tavallista metsästystä niin keksi paremmat vertauskuvat vaikkapa venäjä missä ei välitetä mistään edes riista kannoista. Valtion uskomaton suuruus on ainoa tae mikä takaa että venäjällä riistakantojen ampuminen loppuun on jopa mahdottomuus vaikka haluaisikin.
- röökiveje
Suomessa on monenlaisia mettästäjiä, kyllä sinne joukkoon idiootteja sopii.
- iughopki52hjop
Ja ei mettästäjiä on enemmän ja siihen porukkaan niitä idiootteja mahtuu moninkertainen määrä!!!
- Dr Kaksitoista
Nimimerkit "röökiveje" ja "iughopki52hjop"
Internet ja avohoito ei ole aina paras mahdollinen yhdistelmä.
Jotenkin tämä yhteys paistaa kovasti väkevästi noista teidän valon pilkahduksistanne! - hid
Suomessa monella paikkakunnalla, useissa metsästysseuroissa jää riistanhoito siihen että hirville viedään nuolukivet.
Monella seuralla olisi mahdollisuus lintukosteikkojen tekoon jne. Vesilintuja metsästetään niin paljon kuin mahdollista mutta ruokinta yms on jäänyt kokonaan pois.
Metsäkanalinnustus on enimmäkseen autolla ajoa, ajetaan mahdollisimman pitkälle metsäautotietä pitkin kun ei viitsitä kävellä, no ei se mitään minä menen sen jälkeen ja kävelen metsäautotien varret ja poimin teeret reppuun.- metsästäjäjaska
Minä ainakin ruokin sorsia siinä lammella koko kesän ja sitten täräytän ne kuoliaaksi. Mulla on nytkin kaksisataa sorsaa pakkasessa ja siihen vielä tavit päälle. Kuulun hirviporukkaankin ja niitä tosi mukava ampua. Myöskin jahtaan jäniksiä ja kettuja ihan mitä vaan saaliseläintä. Lokkeja ja joutsenia täräyttelen myös taivaalta.
- käännynkö takaisin
Minäkin ajan mahdollisimman pitkälle tietä, myös metsäautotietä, ja lähden sopivassa paikassa kävelemään, olinpa sitten marjastamassa tai sienestämässä, ellen peräti metsällä. Tieltä ei kannata kerätä mitään syötävää, kanalintuja varsinkaan, tulee kalliita paisteja, oletan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882