Hei kaikki!
Virkkaan paljon, ja nyt tein yhteen pikään hyllyyn leveän reunapitsin (keittiö, katonrajassa). Olen muutenkin reunapitsien ystävä, mutta en tiedä miten ne kiinnitetään! Eli: onko muita järkeviä kiinnitystapoja kuin nastat? Kun katsoo käsityölehtien kuvia, niin nastoja ei näy, on kuin pitsit olisi liimattu paikalleen. Olisipa isoäiti, jolta kysyä :-)
Hyllyn reunapitsin kiinnitys
3
1873
Vastaukset
- kiinni
Yksi vaihtoehto on laittaa pitsi kiinni tarranauhalla, joka on samaa väriä pitsin kanssa. Saatavilla on liimapintaista nauhaa, jonka toinen puoli kiinni hyllyn reunaan ja toinen pitsiin. Nauhoja on eri levyisiä ja pitsi pysyy hyvin kapeallakin. Noin olen ainakin itse kiinnittänyt.
- Ninna
Kiitos tiedosta! Mietinkin että olisko se sitten kaksipuoleinen teippi vai mikä ihme :-) Käyn käsityöliikkeessä tms. kysymässä.
Itselläni on virkatut reunuspitsit kiinni kaksipuoleisella teipillä, mutta pitää muistaa vaihtaa teipit usein,ettei ne kuivu kiinni ja puhdistaa huolella esim cifillä teiåin liimat pois ennen uusia teippejä, muutoin jää rumat keltaiset jäljet hyllyn reunaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836412Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4454484Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633654Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1162315Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352285Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221026En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44885- 90820
- 59715