wolfenstein enemy territory

thunder

mun mielestä paras nettipeli on wolfenstein enemy territory... siinä on mahtava tunnelma ja siinä on loisto kentät... jos joku pelaa sitä niin antakaa palautetta...

27

2429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (oo)

Paras

• Apuva

Mul tulee tos aina semmone et joku connecting server disabled tai jotain tonne päin. Mistä mahtaa johtua?

• Oppossummi
        Apuva kirjoitti:

Mul tulee tos aina semmone et joku connecting server disabled tai jotain tonne päin. Mistä mahtaa johtua?

Ööh en tiiä mutta koeta asentaa vaikka game spy ja yritä päästä sen kautta pelaa.. mulla oli Wolfenstein return to castlessa samantapanen ongelma ja ton kautta oon sitä pelaillu..

• Ryo_Yung

Hyvä peli, vaikkei ihan mahti kuitenkaan.
      Grafiikka on hyvä, kentät hyvät (lisää tarttis imuroida kun jaksais).
      Äänet on hyvät.
      Muutenkin ihan hyvä.

• Äänet on loistavia ja se grafiikka on just sellanen sopiva. Et ei oo mitään doom 3 tasoa. Jotenkin kaikki on "pyöreähköä" tai jotain tommosta. Tommosia kaikkien samantyyppisten pelien pitäis olla.

Se on parempi ku Counter-Strike. Mut jää ehkä kakkoseks ku tulee CS:S eli Counter-Strike Source.

• crisutan

Kaikki sotapelit on aina ihan perseestä, niissä ei ees oo mitää juonta, Doom3 ja MaxPayne2 on ainoat hyvät räiskinnät.

• Kyse on ilmaisesta netti pelistä. Ei maksullisesta supergrafiikkapelistä joka vaatii hyvän myllyn. Tosin Max Payne ei tarvinnu kummempaa konetta.

• crisutan
        lammas-jr kirjoitti:

Kyse on ilmaisesta netti pelistä. Ei maksullisesta supergrafiikkapelistä joka vaatii hyvän myllyn. Tosin Max Payne ei tarvinnu kummempaa konetta.

En mä grafiikasta paljoa välitä, pääasia mulle on juoni.

• crisutan kirjoitti:

En mä grafiikasta paljoa välitä, pääasia mulle on juoni.

Mut en oo ennen nähny nettipeliä missä olis edes juonen tynkää :D
        Tai no en tiiä. Ammu vihollisia ja suorita tehtäviä.

• lammas-jr kirjoitti:

Mut en oo ennen nähny nettipeliä missä olis edes juonen tynkää :D
        Tai no en tiiä. Ammu vihollisia ja suorita tehtäviä.

Onhan ET:ssä minusta hieman ajatustakin kuin monessa muussa sota/räiskintä nettipelissä.
        ET:ssä voi toimia eri tehtävissä (esim. lääkintämies, pioneeri..) ja yleensä voittoon tarvitaan jonkun tehtävän suorittamista kuin vain lahtaamista.
        Jos kaikki tiimin jäsenet on vain sotilaita niin kenttää/tehtävää ei saa suoritettua.

• AAAG

HÄPEÄ LIKAINEN IHMINEN

• Liner

Tykkeen ku hullu puurosta! Koukussakin taidan olla jo. Ainakin avovaimo koko ajan valittaa pelaamisesta, heehee. Todella laadukas ilmainen nettipeli. Eniten pidän monen kentän sisältämästä mahdollisuudesta olla "sneaky bastard", eli kun vihollisen silmä herpaantuu, on monesti mahdollisuus luikkia tekemään pahojaan selustaan. Mahtavaa ja ah niin ilkeää! ;) Vaatii tiimipeliä, mutta yksinkin saa paljon aikaan. Jotenkin kaikki on vain tasapainossa.

Lisää keuhkoamistani löytyy tuolta:

http://www.mbnet.fi/pelihalli/pelit/lukija-arvostelut_full.asp?peli=2535&id=24363

• rynnäkkösämpylä

ei voi muuta sanoa ku että et on paras nettipeli.sitä tulee pelattua suuri osa päivästä.

• rynnäkkösämpylä kirjoitti:

ei voi muuta sanoa ku että et on paras nettipeli.sitä tulee pelattua suuri osa päivästä.

Pelasin sitä suunnilleen koko viikonlopun. Siis en pelannu mitään muuta. Tietenkin siinä välissä kävin ulkona ja tommosta.

• ..-.-.-.-.-.

Mistä sen voi ladata koko versiona ??????
      ?????

• rynnäkkösämpylä

• THunDErr

Kokeileppa vaikka fileplanetista..

• thunder

mä oon aina shit-storm extreme tai shit-storm chaosissa... kun siellä ei oo äänestyksiä ja valituksia...

• rynnäkkösämpylä

mä pelaan yleensä verkkogurussa , ajojahdeilla , peliportilla tai pelitutkalla.

• thunder
        rynnäkkösämpylä kirjoitti:

mä pelaan yleensä verkkogurussa , ajojahdeilla , peliportilla tai pelitutkalla.

niin mutta shit-stormeissa ei oo valituksia ja äänestylsiä...

• thunder
        thunder kirjoitti:

niin mutta shit-stormeissa ei oo valituksia ja äänestylsiä...

ketkä teistä pelaa alliedeilla... axisit on ******... alliedit rökittää ne melkein joka kerta

• thunder
        thunder kirjoitti:

ketkä teistä pelaa alliedeilla... axisit on ******... alliedit rökittää ne melkein joka kerta

parhaat kentät on helmsdeep ja fueldump... ne on hyvin suunniteltu ja niissä ei oo bukeja...

• rynnakkosampyla
        thunder kirjoitti:

parhaat kentät on helmsdeep ja fueldump... ne on hyvin suunniteltu ja niissä ei oo bukeja...

jaa en ole kyllä koskaan helmsdeemiä pelannut mutta fueldumpista kyllä tykkään ja supply depotkin on mahtava kenttä.millä nickeillä ja millä servuilla pelaatte?

• BiG LoL

enemy territory on paras, cs suohon ja syvälle.!!!!!!!!!!!!

• peli tyyppi

Wolfenstein on paras! Paljon kenttii, ja xp- save on kans kiva, en ite ainakaan pelaa servuis, jois ei oo savee... Tykkään paljon gold grushista. (kuinka se ny kirjoitetaan..=?) Se on jännä ja joskus jää niukulle, saako alliessit ne. Ite oon jotenkin kiintynyt Axisisiin (vain kuinka kirjoitetaankaan)

Tiimitappaminen ottaa kyl päähän. Kun on just saanu 20 tapettuu lyhyes ajas, ottaa se päähän, kun oma tiimiläänen tappaa. Pitääs saada niin, et se joka tappaa oman, -->ulos pelistä, niin sen olla pittää.

Joskus tulee pelattuu liikaakin, joskus pelaan väkisin, kun ei jaksa vaihtaa servuu, kun joku huono kenttä tulee.
      Oon täs mietiskellytkin- ja kyselly, mistä sen oman ukkelin saa esittämään kuollutta? Vastauksia. kiitos!

• salee nerd

Wolfenstein Enemy Territory ei toimi, tulee tämmönen teksti kun klikkaan pikakuvakkeesta,GLW_StartOpenGl() - could not load OpenGL subsystem. Missä vika? PLIIS kertokaa missä vika!!!!!

• hdfhd
        salee nerd kirjoitti:

Wolfenstein Enemy Territory ei toimi, tulee tämmönen teksti kun klikkaan pikakuvakkeesta,GLW_StartOpenGl() - could not load OpenGL subsystem. Missä vika? PLIIS kertokaa missä vika!!!!!

Koitappa päivittää näytönohjaimes, siitä se on kiinni 100% varmasti. Jos ei onnistu päivitys niin sitte kauppaan hakee uus näyttis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe