Kuinka kauan kestää ennen kuin Windows 10 on suositumpi kuin kaikki distrowatchin ziljoonat tubuttimet yhteensä? Tarkoitan nyt ihan näitä Windows 10 esi- kokeiluversioita joita käyttäjien pitää itse netistä latailla ja asennella. Ei kukaan pääse sanomaan että on pakkotuputettu.
Minä veikkaan alle kolmea kuukautta eli tammikuun ensimmäisen päivän jälkeen julkaistavassa mittauksessa Windows 10 KESKENERÄISET ESIVERSIOT päihittävät kaikki distrowatchin ziljoonat tubuttumet 6-1.
Pieni veto
47
146
Vastaukset
- vitun idiootti
Varmaan ymmärrät sen, että kun ihmisille pakkotubutetaan windowsia, he eivät tiedä paremmasta.
Windows 10:ä ei tuputeta kenellekään, jokainen joutuu sen latauslinkin itse jostain etsimään, lataamaan ISO tiedoston ja tekemään siitä buuttaavan tikun tai DVD:n ja itse asentamaan sen keskeneräisen Windowsin.
- Ei se ymmärrä
Ei tuo palikkafede ymmärrä että tuon pakkotuputuksen ja jatkuvan valehtelun myötä suurella osalla tuulipukuluusereita on se harhainen mielikuva että Windows olisi ainoa käyttöjärjestelmä. Miten se luuserisakki voisi olla kiinnostunut jostain muusta kuin Windowsista jos eivät edes tiedä että vaihtoehtojakin on olemassa.
- ei helvetti :D
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Windows 10:ä ei tuputeta kenellekään, jokainen joutuu sen latauslinkin itse jostain etsimään, lataamaan ISO tiedoston ja tekemään siitä buuttaavan tikun tai DVD:n ja itse asentamaan sen keskeneräisen Windowsin.
Edelleenkin: Varmaan ymmärrät sen, että kun ihmisille pakkotubutetaan windowsia, he eivät tiedä paremmasta.
Ei se ymmärrä kirjoitti:
Ei tuo palikkafede ymmärrä että tuon pakkotuputuksen ja jatkuvan valehtelun myötä suurella osalla tuulipukuluusereita on se harhainen mielikuva että Windows olisi ainoa käyttöjärjestelmä. Miten se luuserisakki voisi olla kiinnostunut jostain muusta kuin Windowsista jos eivät edes tiedä että vaihtoehtojakin on olemassa.
"Tuulipukuluuserit" eivät lataile mitään käyttöjärjestelmiä yhtään mistään ja jos se koneessa valmiina oleva käyttöjärjestelmä sekoaa käyttökelvottomaksi niin usein se kone viedään jonnekin maksulliseen huoltoon.
Kyllä vain on vaikea myöntää totuus että distrowatchin monitoimimattomat tubuttimet eivät vaan kerta kaikkiaan kelpaa kenellekään ilmaiseksikaan.ei helvetti :D kirjoitti:
Edelleenkin: Varmaan ymmärrät sen, että kun ihmisille pakkotubutetaan windowsia, he eivät tiedä paremmasta.
Ja tubutin ei kelpaa edelleenkään edes ilmaiseksi kenellekään. Tämähän nähtiin jo siinä että wanha valmistajan hylkäämä reikäinen XP on edelleen aika suosittu eikä juuri kukaan ole vaihtanut sitä tuen piirissä oleviin tubuttimiin vaikka joku joskus aikoinaan täällä suomi24:llä arveli niin tapahtuvan.
"Tuulipukuluuserit" eivät lataile mitään käyttöjärjestelmiä yhtään mistään ja jos se koneessa valmiina oleva käyttöjärjestelmä sekoaa käyttökelvottomaksi niin usein se kone viedään jonnekin maksulliseen huoltoon.
Kyllä vain on vaikea myöntää totuus että distrowatchin monitoimimattomat tubuttimet eivät vaan kerta kaikkiaan kelpaa kenellekään ilmaiseksikaan.Edelleenkin, distrowatchin sivuille ei olla hyväksytty yhtään tubutinta. Se näyttää olevan täysin Windowsvapaa.
Tulee kestämään helposti vielä 3v ennen kuin Windows 10 on suosituin tubutin.- vitun tyhmä :D
Ja tubutin ei kelpaa edelleenkään edes ilmaiseksi kenellekään. Tämähän nähtiin jo siinä että wanha valmistajan hylkäämä reikäinen XP on edelleen aika suosittu eikä juuri kukaan ole vaihtanut sitä tuen piirissä oleviin tubuttimiin vaikka joku joskus aikoinaan täällä suomi24:llä arveli niin tapahtuvan.
- oletko tyhmä?
Kyllä vain on vaikea myöntää totuus että distrowatchin monitoimimattomat tubuttimet eivät vaan kerta kaikkiaan kelpaa kenellekään ilmaiseksikaan.Edelleenkin: Varmaan ymmärrät sen, että kun ihmisille pakkotubutetaan windowsia, he eivät tiedä paremmasta.
"Tämähän nähtiin jo siinä että wanha valmistajan hylkäämä reikäinen XP on edelleen aika suosittu eikä juuri kukaan ole vaihtanut sitä tuen piirissä oleviin tubuttimiin vaikka joku joskus aikoinaan täällä suomi24:llä arveli niin tapahtuvan."
Älä valehtele, Windows XP:tä on päivitetty seiskaan.M-Kar kirjoitti:
"Tämähän nähtiin jo siinä että wanha valmistajan hylkäämä reikäinen XP on edelleen aika suosittu eikä juuri kukaan ole vaihtanut sitä tuen piirissä oleviin tubuttimiin vaikka joku joskus aikoinaan täällä suomi24:llä arveli niin tapahtuvan."
Älä valehtele, Windows XP:tä on päivitetty seiskaan.Joo, toki noita wanhoja XP koneita on jonkin verran päivitetty kaiken maailman Lubunttimiin ja ties mihin, mutta mitään valtavirtaa tämä ei ole. Tubuttimien osuus on kasvanut olemattoman vähän XP:n tuen loppumisen jälkeen.
Joo, toki noita wanhoja XP koneita on jonkin verran päivitetty kaiken maailman Lubunttimiin ja ties mihin, mutta mitään valtavirtaa tämä ei ole. Tubuttimien osuus on kasvanut olemattoman vähän XP:n tuen loppumisen jälkeen.
"Tubuttimien osuus on kasvanut olemattoman vähän XP:n tuen loppumisen jälkeen."
Ei ole kasvanut vaan vähentynyt. Windowsin suosio on jatkuvassa laskussa.- vitun pelle
Joo, toki noita wanhoja XP koneita on jonkin verran päivitetty kaiken maailman Lubunttimiin ja ties mihin, mutta mitään valtavirtaa tämä ei ole. Tubuttimien osuus on kasvanut olemattoman vähän XP:n tuen loppumisen jälkeen.
Onko sinusta hienoa olla osa valtavirtaa?
vitun pelle kirjoitti:
Onko sinusta hienoa olla osa valtavirtaa?
Kyllä se tietotekniikassa helpottaa elämää. Kaikki suositut palvelut ja muu tietotekniikkaan liittyvä toimii ilman ylimääräistä säätämistä.
- kylläpä kelpaa
Kyllä vain on vaikea myöntää totuus että distrowatchin monitoimimattomat tubuttimet eivät vaan kerta kaikkiaan kelpaa kenellekään ilmaiseksikaan.Kyllä meille Linux-käyttäjille vaan kelpaa. Käytän itse isommassa läppärissäni Linux Mintiä ja minissä on Ubuntu. Kaveripiirissäni joka ainoa sälli käyttää Linuxia tai Applen laitteita, windowsia ei ole kenelläkään ollut enää pitkiin aikoihin.
- jeps.
Minäkin latasin ja kokeilin virtualbox:ssa, muttei se sitä tarkoita että tykkään kympistä, kyllä se Mint 17 on number uno, ykkönen minun koneessa ja sama pätee myös vuoden päästä kun 10 julkaistaan oikeast, en osta, en asenna sitä.
- puudelille
Kyllä se tietotekniikassa helpottaa elämää. Kaikki suositut palvelut ja muu tietotekniikkaan liittyvä toimii ilman ylimääräistä säätämistä.
Sitä se teettää kun ei uskalla tehdä omia päätöksiä vaan pitää kuuliaisesti madella valtavirran mukana. Windowsmaista ylimääräistä säätämistä että saa homman toimimaan edes jotenkuten ja siltikin jää paljosta vaille kun ei uskalla edes oikeasti kokeilla parempia vaihtoehtoja.
Ja kun ei uskalla edes oikeasti kokeilla parempia vaihtoehtoja niin on helpompi suoltaa sitä sontaa Windowsin paremmuudesta koska uskoo siihen paremman tiedon puuttuessa. - parasta
oletko tyhmä? kirjoitti:
Hyvä nimimerkki oletko tyhmä?.
"Varmaan ymmärrät sen, että kun ihmisille pakkotubutetaan windowsia, he eivät tiedä paremmasta."
Mikä on tämä parempi mistä ihmiset ei tiedä ja ennekaikkea miksi ihmiset ei siitä tiedä?
Varmaan ymmärrät sen kun mistään paremmasta ihmiset ei yksinkertaisesti tiedä mitään niin miten sitä voisi käyttää.
Eikö tätä parempaa mitenkään markkinoida mainosteta(esim netti) että ihmiset tietäisivät paremmasta. - osuva sanonta
parasta kirjoitti:
Hyvä nimimerkki oletko tyhmä?.
"Varmaan ymmärrät sen, että kun ihmisille pakkotubutetaan windowsia, he eivät tiedä paremmasta."
Mikä on tämä parempi mistä ihmiset ei tiedä ja ennekaikkea miksi ihmiset ei siitä tiedä?
Varmaan ymmärrät sen kun mistään paremmasta ihmiset ei yksinkertaisesti tiedä mitään niin miten sitä voisi käyttää.
Eikö tätä parempaa mitenkään markkinoida mainosteta(esim netti) että ihmiset tietäisivät paremmasta.Windowsikaan ei ole niin sekaisin kuin Jallun pää.
puudelille kirjoitti:
Sitä se teettää kun ei uskalla tehdä omia päätöksiä vaan pitää kuuliaisesti madella valtavirran mukana. Windowsmaista ylimääräistä säätämistä että saa homman toimimaan edes jotenkuten ja siltikin jää paljosta vaille kun ei uskalla edes oikeasti kokeilla parempia vaihtoehtoja.
Ja kun ei uskalla edes oikeasti kokeilla parempia vaihtoehtoja niin on helpompi suoltaa sitä sontaa Windowsin paremmuudesta koska uskoo siihen paremman tiedon puuttuessa.Kyllä minä ole aikoinaan ihan itse valinnut Windowsin käyttöjärjestelmäkseni. Ei siihen päätökseen ole tarvittu mitään virtoja, ei valta- eikä mitään muitakaan virtoja.
- Heh Heh
Kyllä minä ole aikoinaan ihan itse valinnut Windowsin käyttöjärjestelmäkseni. Ei siihen päätökseen ole tarvittu mitään virtoja, ei valta- eikä mitään muitakaan virtoja.
Noh, vastaappas Seppo tähän:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12661571/#comment-71321198 f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Paitsi ehkä ei Windowsia käytettäessä, koska se on suunniteltu niin että Microsoftin partnerien pitää säätää sitä ennen kuin se on käyttökelpoinen.
Muilla valtavirtakäyttöjärjestelmillä näin kyllä on.f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Kyllä minä ole aikoinaan ihan itse valinnut Windowsin käyttöjärjestelmäkseni. Ei siihen päätökseen ole tarvittu mitään virtoja, ei valta- eikä mitään muitakaan virtoja.
Ei pitäisi kuitenkaan valehdella. Windows tunnetusti vaatii paljon säätämistä sillä se on suunniteltu sellaiseksi, että Microsoftin kumppaneille löytyy paljon laskutettavaa työtä kun käyttöönotto vaatii paljon säätämistä.
Applen tuotteet, Android ja Ubuntu vaativat paljon vähemmän säätämistä.M-Kar kirjoitti:
Ei pitäisi kuitenkaan valehdella. Windows tunnetusti vaatii paljon säätämistä sillä se on suunniteltu sellaiseksi, että Microsoftin kumppaneille löytyy paljon laskutettavaa työtä kun käyttöönotto vaatii paljon säätämistä.
Applen tuotteet, Android ja Ubuntu vaativat paljon vähemmän säätämistä."Windows tunnetusti vaatii paljon säätämistä ..."
Paljon? Onko ~kerran pari kuukaudessa tehtävä tietoturvapäivitysten tarkistus muutamalle kolmannen osapuolen toimittamalle ohjelmalle paljon?
"...Microsoftin kumppaneille löytyy paljon laskutettavaa työtä kun käyttöönotto vaatii paljon säätämistä."
En ole eläissäni tarvinnut mitään tuollaisia palveluja.
"... käyttöönotto vaatii paljon säätämistä."
Käyttöönotossa merkkikoneiden mukana toimitettavien roskaohjelmien siivoaminen on ylivoimaisesti työläin vaihe uuden koneen käyttöönotossa. Kaikki muu on helpompaa eikä vie välttämättä kovin paljon aikaakaan (riippuu paljolti Windows version tuoreudesta, W7 on jo niin vanha että päivityksiin menee aikaa).f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
"Windows tunnetusti vaatii paljon säätämistä ..."
Paljon? Onko ~kerran pari kuukaudessa tehtävä tietoturvapäivitysten tarkistus muutamalle kolmannen osapuolen toimittamalle ohjelmalle paljon?
"...Microsoftin kumppaneille löytyy paljon laskutettavaa työtä kun käyttöönotto vaatii paljon säätämistä."
En ole eläissäni tarvinnut mitään tuollaisia palveluja.
"... käyttöönotto vaatii paljon säätämistä."
Käyttöönotossa merkkikoneiden mukana toimitettavien roskaohjelmien siivoaminen on ylivoimaisesti työläin vaihe uuden koneen käyttöönotossa. Kaikki muu on helpompaa eikä vie välttämättä kovin paljon aikaakaan (riippuu paljolti Windows version tuoreudesta, W7 on jo niin vanha että päivityksiin menee aikaa)."Paljon? Onko ~kerran pari kuukaudessa tehtävä tietoturvapäivitysten tarkistus muutamalle kolmannen osapuolen toimittamalle ohjelmalle paljon?"
Minä tarkoitin kyllä sitä Windowsin asentamista. Kaikkien laitejureiden ja Windowsin päivitystä, service packejä, kaikenlaisten haistapa5ka ilmoitusten pois kytkemistä, tavallisen käyttäjätilin luontia, perussovellusten asentamista, tietoturvan kovettamista (IE:n suojattu tila, EMET, taustapalveluja veke jne.), koko päivitysurakassa tulleiden roskatiedosotjen siivoamista, Microsoft tilin luomista, MS Office asennusta, piilotettujen tiedostopäätteiden esiin tonkimista..
Lista on todella pitkä ja se vaatii ihan saatanasti työtä että Windowsin saa käyttökelpoiseksi. Ja tiedätkö mitä, se on tehty TARKOITUKSELLA. Ihan vaan siksi, että Microsoftin kumppaneille riittää laskutettavaa työtä siinä säätämisessä kuin myös vanhasta Windowsista datojen siirtämistä.
Sitä kääntää OpenBSD:ssä ohjelmat portsesta lähdekoodeista nopeammin kuin säätää Windowsin käyttökuntoon kaikista nippeleistä ja päivityksiä/ohjelmia asentamalla.- herkästi asentuu
"Windows 10:ä ei tuputeta kenellekään, jokainen joutuu sen latauslinkin itse jostain etsimään, lataamaan ISO tiedoston ja tekemään siitä buuttaavan tikun tai DVD:n ja itse asentamaan sen keskeneräisen Windowsin. "
Paitsi Win7 koneisiin päivitys tulee Windows updatesta, ja asentuu puoliväkisin. Jos ajattelee vain lataavansa win10:n Windows Updatesta ja asentavansa sen ehkä myöhemmin, siinä käykin niin että win10 asentuu automaattisesti ja kohta on win10 työpöytä nenän edessä.
Insider ohjelmaan tietysti pitää liittyä jotta päivityksen saisi, mutta jos siihen liittyy niin kone päivittyy yllättävänkin herkästi kevyellä napin painalluksella.
- M$-luuserille
Kaikki miljardit kärpäset eivät voi olla väärässä, ulosteen on pakko olla herkullista.
Se että kaltaisesi massan mukana rämpivät luuserit käyttävät sitä Windows-sontaa ja innostuvat sen uusista entistä surkeammista versioista ei ole minun ongelmani. Itse en juokse massojen mukana vaan valitsen parhaan eli linuxin.- Säälittää ne...
Se on noille ajattelu- ja oppimiskyvyttömille luusereille helpompi mennä massan mukana ja pitäytyä siinä mitä koneen mukana kaupasta tungetaan, omien aivojen käyttö ja vaihtoehtojen selvittäminen on ylivoimaisen vaikeata. Siksi tuosta luuserimassasta valtaosa ei edes tiedä että olisi muitakin vaihtoehtoja kuin Windows. Lähinnä säälittää tuo Windowsin kanssa pelleilevä luuuseriporukka joka ei kykene käyttämään omia aivojaan eikä niillä luultavasti edes henkinen rohkeus riittäisi omien ratkaisujen tekemiseen, raukat eivät uskalla päättää itse tekemisistään.
- Virtuaali kikkeli
Säälittää ne... kirjoitti:
Se on noille ajattelu- ja oppimiskyvyttömille luusereille helpompi mennä massan mukana ja pitäytyä siinä mitä koneen mukana kaupasta tungetaan, omien aivojen käyttö ja vaihtoehtojen selvittäminen on ylivoimaisen vaikeata. Siksi tuosta luuserimassasta valtaosa ei edes tiedä että olisi muitakin vaihtoehtoja kuin Windows. Lähinnä säälittää tuo Windowsin kanssa pelleilevä luuuseriporukka joka ei kykene käyttämään omia aivojaan eikä niillä luultavasti edes henkinen rohkeus riittäisi omien ratkaisujen tekemiseen, raukat eivät uskalla päättää itse tekemisistään.
Olen miesten mies!
"Kuinka kauan kestää ennen kuin Windows 10 on suositumpi kuin kaikki distrowatchin ziljoonat tubuttimet yhteensä?"
Distrowatchin sivuilla ei ole vielä tubuttimia, enkä usko että Windows 10:ä hyväksytään sinne ikinä.
"Minä veikkaan alle kolmea kuukautta eli tammikuun ensimmäisen päivän jälkeen julkaistavassa mittauksessa Windows 10 KESKENERÄISET ESIVERSIOT päihittävät kaikki distrowatchin ziljoonat tubuttumet 6-1."
Minä väitän että näin ei tule ikinä tapahtumaan koska distrowatchiin ei tulla hyväksymään yhtään Windowsia tammikuuhun mennessä.- puusilima________
tarkoitat varmaan kuitenkin "kuinka kauan kestää, että windows 10 on pakkotuputetumpi, kuin ziljoonat linux distrot ovat suosittuja..."
"...että windows 10 on pakkotuputetumpi..."
Tuskin tarvitsee odottaa niin kauan. Uskon että jo keskeneräiset Windows 10 testiversiot pyyhkivät distrowatchin tubuttimilla lattiaa.Ei, se kuvittelee sitä että Windows 10 olisi suositumpi kuin Windows XP, Vista, 7 ja 8 yhteensä jo talvella.
Todellisuudessa Windows 10 on niin epäsuosittu, että näin tuskin tapahtuu ikinä kun enemmistö porukasta ajelee oletuksina ja se menee rolling releasena johonkin Windows 11 tai Windows 10.1 tms. jo vuoden päästä siitä kun sitä myydään ja vanha Windows 7 on kirkkaasti yleisempi varmaan 5v kuin kaikki sen jälkeen tehdyt tubuttimet yhteensä, Windows 10 mukaanlukien.f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
"...että windows 10 on pakkotuputetumpi..."
Tuskin tarvitsee odottaa niin kauan. Uskon että jo keskeneräiset Windows 10 testiversiot pyyhkivät distrowatchin tubuttimilla lattiaa.Milloin Windows hyväksytään distrowatchiin? Sadan vuoden kuluttua?
- puusilima________
M-Kar kirjoitti:
Ei, se kuvittelee sitä että Windows 10 olisi suositumpi kuin Windows XP, Vista, 7 ja 8 yhteensä jo talvella.
Todellisuudessa Windows 10 on niin epäsuosittu, että näin tuskin tapahtuu ikinä kun enemmistö porukasta ajelee oletuksina ja se menee rolling releasena johonkin Windows 11 tai Windows 10.1 tms. jo vuoden päästä siitä kun sitä myydään ja vanha Windows 7 on kirkkaasti yleisempi varmaan 5v kuin kaikki sen jälkeen tehdyt tubuttimet yhteensä, Windows 10 mukaanlukien.kyllä sitä uusien koneiden mukana tullaan pakkotuputtamaan aika tavalla, joten sillä saadaan varmasti mainosklikkaus tilastoihin jonkin sortin prosentit.
puusilima________ kirjoitti:
kyllä sitä uusien koneiden mukana tullaan pakkotuputtamaan aika tavalla, joten sillä saadaan varmasti mainosklikkaus tilastoihin jonkin sortin prosentit.
Urpot eivät päivitä käyttöjärjestelmiä. Varsinkaan Windowsin käyttäjät. Windowsissa on jotain vikaa ja uusia versioita vieroksutaan, joten Windows 10 ei voi ikinä tulla yleiseksi kun sitä ei ehditä tubuttaa kuin vuoden verran tms.
- puusilima________
M-Kar kirjoitti:
Urpot eivät päivitä käyttöjärjestelmiä. Varsinkaan Windowsin käyttäjät. Windowsissa on jotain vikaa ja uusia versioita vieroksutaan, joten Windows 10 ei voi ikinä tulla yleiseksi kun sitä ei ehditä tubuttaa kuin vuoden verran tms.
kyllä ne uprpot vaan päivittää. windows tunnetusti ja todistetusti hidastaa tehokkaankin koneen hyvin nopeasti käyttökelvottoman hitaaksi ja nämä urpot marssii kauppaan ostamaan uuden, jossa on sitten uudempi murheenkryyni pakkotuputettuna.
täysin käyttökelpoisia koneita menee siis roskiin vain siksi, että käyttöjärjestelmä on paska. tosin tuo paskuus on niihin varmasti tahallaan ohjelmoitua, että saavat myytyä uusia paremmin. - kuski.
puusilima________ kirjoitti:
kyllä ne uprpot vaan päivittää. windows tunnetusti ja todistetusti hidastaa tehokkaankin koneen hyvin nopeasti käyttökelvottoman hitaaksi ja nämä urpot marssii kauppaan ostamaan uuden, jossa on sitten uudempi murheenkryyni pakkotuputettuna.
täysin käyttökelpoisia koneita menee siis roskiin vain siksi, että käyttöjärjestelmä on paska. tosin tuo paskuus on niihin varmasti tahallaan ohjelmoitua, että saavat myytyä uusia paremmin."täysin käyttökelpoisia koneita menee siis roskiin vain siksi, että käyttöjärjestelmä on paska."
Tosi on. Työskentelen kierrätyksen parissa eräässä suurehkossa kaupungissa ja välillä pelastelen hyviä läppäreitä, jotka muuten menisi murskaukseen. En katso sitä varastamiseksi, lähinnä dyykkaukseen verrattavaa hyödyllistä toimintaa, pomotkaan ei välitä. Tälläkin hetkellä on 8 läppäriä kotona, on Fujitsua, Aceria, HP:tä, Lenovoa. Melkein kaikissa Mint 17 (Lenovossa ei vielä) ja myyskentelen niitä pikku hiljaa sitten halvalla tutuille... Hyvä, että urpot vaihtaa:)
- windows imee
Nyt se alkaa sitten windows kymppikin imemään.
- "Legenda"
Luin ketjun alusta loppuun ja ihmettelen lelux hihhulien vaikertelua!
Onko lähes kaikki lelux-ubuntun käyttäjät todella noin tyhmiä, vai teeskentelevätkö tyhmää???????
Muuten hyvä ketju ja vastailut lelux hihhuleilta on sitä samaa vaikerrusta, mitä se on ollut jo vuosia!
Katsotaan ensivuoden alussa, kun KYMPISTÄ tulee ensimmäinen jakelu kauppoihin ja todennäköisesti sitä "väkisin tubutetaan" OEM koneiden mukanakin, sillä tämä ammattilaisille tehty testi versio on OEM koneiden rakentelijoille tarkoitettu ensitotutteluun ja ajureiden uudelleen palikointiin, joten se ei ole jokapäiväiseen käyttöön, vaan ainoastaan testailuun julkaistu testi versio!
Hyvää lokakuun alkua ja good luck!"Onko lähes kaikki lelux-ubuntun käyttäjät todella noin tyhmiä, vai teeskentelevätkö tyhmää???????"
Siis Ubuntu sopii yrityskäyttöön mutta Windows ei sovi.- poski solistille....
M-Kar kirjoitti:
"Onko lähes kaikki lelux-ubuntun käyttäjät todella noin tyhmiä, vai teeskentelevätkö tyhmää???????"
Siis Ubuntu sopii yrityskäyttöön mutta Windows ei sovi.Selitäppä, mikä on YRITYSKÄYTTÖ....?
Tarkoittaako se sitä, että YRITETÄÄN käyttää, mutta ei vaan toimi!? poski solistille.... kirjoitti:
Selitäppä, mikä on YRITYSKÄYTTÖ....?
Tarkoittaako se sitä, että YRITETÄÄN käyttää, mutta ei vaan toimi!?"Selitäppä, mikä on YRITYSKÄYTTÖ....?"
Vaikka se että kelpaa Leluxiin. Windowsiahan ei hihhulien mukaan ollut Leluxissa, liittyisiköhän siihen että se rikkoo niitä laitteita?- tubu rikkoo koneen
M-Kar kirjoitti:
"Selitäppä, mikä on YRITYSKÄYTTÖ....?"
Vaikka se että kelpaa Leluxiin. Windowsiahan ei hihhulien mukaan ollut Leluxissa, liittyisiköhän siihen että se rikkoo niitä laitteita?Rikkooko Ubuntu LAITTEITA? Tuo oli uutta minulle, kun totuuden viimeinkin tunnustit!
tubu rikkoo koneen kirjoitti:
Rikkooko Ubuntu LAITTEITA? Tuo oli uutta minulle, kun totuuden viimeinkin tunnustit!
"Rikkooko Ubuntu LAITTEITA? Tuo oli uutta minulle, kun totuuden viimeinkin tunnustit!"
Ei, vaan tubutin, eli Windows.
Windowsiahan ei käytetty Leluxissa, eli Windows ei sovellu yrityskäyttöön.
- LinuksPohjanoteeraus
Minun veikkaukseni on kolme päivää?
- ½tiimi
M$:n ykköstiimin tuote on Windows Vista.
M$:n kakkostiimin tuote on Windows 8
Kysymys kuuluukin: mikä tiimi kehittelee sitä Windows 10:ä ?
Mitä siis voimme odottaa Windowsilta?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525