Eli jos yritän avata jonkun sivun tai kuva tia ihan minkä tahansa missä lukee java script siinä kohdassa missä normaalisti lukee "avataan sivua" jne. niin ne sivut ei vain aukea. Mitä nyt pitäisi tehdä?
Kävin java.com sivulla ja siellä oli joku free download, mutta sitten kun yritin ladata sen niin Norton Firewalliin tuli kysely jossa suositeltiin laittamaan estä. No laitoin sitten sen eston, kun en ollut varma onko turvallista ladata sitä ohjelmaa sieltä. Osaisiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä?
Nyt mm. en pääse pelaamaan rayn pelaamoon niitä pelejä ja sitten yhdelle foorumille en pääse kirjautumaan, koska ne kaikki on niitä java script juttuja ilmeisesti.
java script -sivut eivät aukea!
auttakaa
1
145
Vastaukset
Lataa vaan sieltä javan sivuilta. Itekkin olen ladannu monta kertaa. Jos sieltä jotain pikku pöpöö tulee niin lähtee Ad-Awarella. Viruksia tai semmosia ei kuitenkaan tule.
Ja ainahan ne palomuurit kysyy voiko sallia yhteyden tai jotain tommosta.
Eli päästäksesi niille sivuille missä on se java homma niin sun täytyy lataa se http://www.java.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360