Onko kenelläkään vastaavaa tuntemusta? :
Minulla ollut jo pienestä pitäen oikealla puolella kehoa tuntemus, kun joku halaa tai itse halaan, niin sellainen lievä sähkö kulkee oikean puolen pakaraa ja jalkaa pitkin. Sitten kun halaus tapahtuu siten, että vasen puoli kaulasta koskettaa toista niin mitään sähkötuntemusta ei ole. Lisäksi oikea puoleni kutiaa herkemmin. Jännä juttu.
sähköinen tuntemus
3
937
Vastaukset
- lekurioi
Mielestäni sinulla on selvä kilpirauhasen virhetoiminto,
joko kiihtynyt tai hidastunut. Sinun tulisi tilata aika lääkäriin
ja pyytää mittauttamaan arvot. Myöhemmällä iällä tuo tullee
vaan pahenemaan ja nyt on oikea aika mennä tarkastukseen. - tiikatak
Tää on varmaan eräänlainen aistiyliherkkyys. Mulla on ollut nuoresta saakka, tai varmaan jo lapsestakin, mutta joskus murrosiässä tiedostin tämän ensimmäisen kerran kunnolla. Oikea puoli kehosta jostain kainalon alapuolelta aina pakaraan asti on niin herkkä, että siihen ei saisi kukaan ulkopuolinen koskettaa. Aina en kestä omaakaan kosketusta. Herkkyys on myös oikeanpuoleisessa rinnassa ja selässä lapaluun kärjessä.
Tästä olen sitten poikaystävien kanssa kärsinyt koko ikäni. Kun eivät ole ikinä voineet tätä ymmärtää. Sellainen voimakas tylppä painallus ei ole hankala, mutta kaikki herkkä sively ja koskettelu on kauheaa. Tuntuu kuin sähköiskuja satelisi jostain sisältäpäin. En voi olla kiemurtelematta.
Aviomies on sentään jotenkin jo oppinut, mutta edelleen hänenkin kanssaan saan tästä kiistellä joskus. Hän kun ei voi ymmärtää tätä eikä aina muista. Rakastellessa joudun koko ajan olemaan varuillani ja varjelemaan oikeaa kylkeäni ja rintaani ja se vie aika paljon energiaa itse asiasta.
Saattaa liittyä aspergerin oireyhtymään, joka ilmeisesti minulla on. Tämä diagnosoitiin osittaisena lapsenlapsellani ja kun sen perinnöllisyydestä tuli kyse, olen joutunut toteamaan, että luultavasti on myös minulla. Lapsena käyttäydyin hyvin tyypillisesti ja aikuisenakin minulla on tiettyjä piirteitä.
Ja näillä mennään. - Anonyymi
Ihmisissä on sähkövaraustakin, saan välillä tosi herkästi sähköiskuja, kipinät vaan lentelee kun koskettaa metallia. Lämpötilaerot jaloissa aiheuttaa hermoärsytystä ja esim langatonta näppäimistöä en pysty pitämän sylissä kun alkaa jalat tuntua levottomilta, etenkin oikea jalka. Magnesium auttaa aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628102Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475886Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425630- 1102260
- 1212168
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811696- 1171524
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1231517Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811096