Moi! Nyt kävi niin että olen buukannut hieman hassusti 2 tapahtumaan marraskuun puoleen väliin enkä osaa ratkoa kumpaan osallistun. Eka olisi työhön liittyvä virallisempi reissu toiseen kaupunkiin ja siellä majoitus tai toinen hyvän ystävän kanssa jota näen harvoin risteily...että nyt olisi taas viisaat neuvot tarpeen;) kiitti.
Vastaukset 4
Suosittelisin sinulle molempia matkoja! Molemmat tulisivat onnistumaan loistavasti, mutta näyttää että valitset työhön liittyvän ja se kannattaa, tulet olemaan enemmän kuin tyytyväinen.
- mii*
Kiitos.Voisin tehdä ehkä niin että tyttökaverin kanssa vaihdamme ajankohtaa...onnistuuko semmoinen järjestely ilman kommervinkkejä?
mii* kirjoitti:
Kiitos.Voisin tehdä ehkä niin että tyttökaverin kanssa vaihdamme ajankohtaa...onnistuuko semmoinen järjestely ilman kommervinkkejä?
Sain samaa kuin viimeksi eli uutta tilaisuutta joka tulee esiin.
- mii*
Jes näyttää että homma hoituu :) Kiitos paljon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513