Mun vanhemmat laitto jonkun tavaran mun kaappiin ilman mun lupaa. Onko jollakin sama juttu tapahtunut?
Ärsyttävät vanhemmat
Aaargh
5
171
Vastaukset
- Henkka 33
Et kai sä asu enää kotonas?? Kotona vanhemmat jotain määrää, ikävä kyllä!!!
- Aaargh
Joo. Mä asun vielä kotona.
- Sw@G
On mullakin yhdessä kaapissa Iskän juhlavaatteita, eikä oo vielä tähänasti haitannut...:D Yritäpä nyt selvitä tästä suuresta ongelmasta
- moikaikkit
Joo,äiti laitto takkinsa mun kaappiin...Eikä se sie mitää haittaa:D
- fjigdrjknl
Et kai tosissasi luule että vanhempasi tarvitsevat SINUN lupasi tekemisilleen?? Taitaa olla kuule toisinpäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412