Yksi mielipide

sade

Olen sitä mieltä että spiritismit ja muut meedi hommat itsessään eivät aiheuta mitää näkyjä sekoamisia yms. En väitä että juttu olisi täyttä huuhaata mutta kumminkin. Tiedän itsestän, että jos menisin spiritismiä pelaamaan saisin varmasti kamalat kauhu-unet ja oudot näyt. Ihmiset ovat niin erilaisia toista ei hätkäytä mikään ja toiset sekoaat pienestä. Itsesaan itseni pelkäämän päivän valolla niin että vapisen horkssa ja oksennan, mutta oneksi tätä nykyä on niin luja itsehillintä että tätä harvoin tapahtuu.
Miettikääpä tapahtuu niitä kummia kuolemisia yms. sellaisille jotka eivät ole spiritismiä pelanneet ja näkevät näkyjä yhtä paljon kun pelanneet.. kun taas jotkut pelanneet eivät ole moksiskaan. Kyllä se on vaan ihmismieli mikä saa pään pyörälle. Tämä siis yksi mielipide!

2

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaavaris

      Itse olen miettinyt aivan samaa. Pelko (ja mielikuvitus jossain määrin) on ihmisen pahin vihollinen. Vaikka näyt, demoniset ilmentymät sun muut eivät ole tieteellistä faktaa, uskon silti mahdollisuuteen että ne ovat todellisia, mutta silti ihmisen mielikuvitukseen tavalla tai toisella liittyviä ja meistä riippuvaisia.

      Vaikea on tätä selittää. Kuitenkin kummallisuuksiin luettavat uskon asiat saattavat olla niitä asioita, jotka ovat olemassa jossain niissä yhdeksässäkymmenessä prosentissa ihmisaivoja, jotka ovat vielä käyttövalmiutemme ulkopuolella.

      • Qadesha

        Olen pohdiskellut tätä iänikuista sanontaa että aivoista käytetään parhaimmillaankin vain 10 %. Jotkut tuntuvat kuvittelevan että aivot voisi joskus tulevaisuudessa aktivoida käyttämään suurempaa määrää...

        Höpö höpö sanon minä. Aivoissa eri alueet ovat erikoistuneet suorittamaan eri toimintoja ja käsittelemään erilaista informaatiota, ja mikäli aivojen käyttökapasiteetti lähentelisi 100 prosenttia, niin sehän tarkoittaisi sitä että ihminen ottaa informaatiota vastaan kuin viimeistä päivää, suorittaa samalla kaikkia mahdollisia liikesarjoja, muistaa menneisyyttään ja ajattelee nykyisyyttään, pelkää, vihaa, rakastaa, himoitsee, halveksuu, säätelee hormonitoimintaansa yms. jne...

        Miten sitä kaikkea voisi tehdä yhtäaikaa? Siinähän tilttaisi koko kone! (Enkä edes tähän vielä osannut ajatellakaan mitä kaikkia mahdollisia toimintoja aivoilla voikaan olla.)

        Mahdollinen valaistuminen, joskin vaikuttaisi ehkä jotenkin aivoihinkin, on mielestäni jonkin muun kuin aivojen asia. Siksipä uskonkin että ihmisessä on energiaolemus joka ei ole välttämättä riippuvainen fyysisestä kehosta, tai sanotaan että on erilaisia energiavyöhykkeitä...

        (Tulipahan vaan tässä noista aivoista mieleen.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe