Yksi mielipide

sade

Olen sitä mieltä että spiritismit ja muut meedi hommat itsessään eivät aiheuta mitää näkyjä sekoamisia yms. En väitä että juttu olisi täyttä huuhaata mutta kumminkin. Tiedän itsestän, että jos menisin spiritismiä pelaamaan saisin varmasti kamalat kauhu-unet ja oudot näyt. Ihmiset ovat niin erilaisia toista ei hätkäytä mikään ja toiset sekoaat pienestä. Itsesaan itseni pelkäämän päivän valolla niin että vapisen horkssa ja oksennan, mutta oneksi tätä nykyä on niin luja itsehillintä että tätä harvoin tapahtuu.
Miettikääpä tapahtuu niitä kummia kuolemisia yms. sellaisille jotka eivät ole spiritismiä pelanneet ja näkevät näkyjä yhtä paljon kun pelanneet.. kun taas jotkut pelanneet eivät ole moksiskaan. Kyllä se on vaan ihmismieli mikä saa pään pyörälle. Tämä siis yksi mielipide!

2

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaavaris

Itse olen miettinyt aivan samaa. Pelko (ja mielikuvitus jossain määrin) on ihmisen pahin vihollinen. Vaikka näyt, demoniset ilmentymät sun muut eivät ole tieteellistä faktaa, uskon silti mahdollisuuteen että ne ovat todellisia, mutta silti ihmisen mielikuvitukseen tavalla tai toisella liittyviä ja meistä riippuvaisia.

Vaikea on tätä selittää. Kuitenkin kummallisuuksiin luettavat uskon asiat saattavat olla niitä asioita, jotka ovat olemassa jossain niissä yhdeksässäkymmenessä prosentissa ihmisaivoja, jotka ovat vielä käyttövalmiutemme ulkopuolella.

• Qadesha

Olen pohdiskellut tätä iänikuista sanontaa että aivoista käytetään parhaimmillaankin vain 10 %. Jotkut tuntuvat kuvittelevan että aivot voisi joskus tulevaisuudessa aktivoida käyttämään suurempaa määrää...

Höpö höpö sanon minä. Aivoissa eri alueet ovat erikoistuneet suorittamaan eri toimintoja ja käsittelemään erilaista informaatiota, ja mikäli aivojen käyttökapasiteetti lähentelisi 100 prosenttia, niin sehän tarkoittaisi sitä että ihminen ottaa informaatiota vastaan kuin viimeistä päivää, suorittaa samalla kaikkia mahdollisia liikesarjoja, muistaa menneisyyttään ja ajattelee nykyisyyttään, pelkää, vihaa, rakastaa, himoitsee, halveksuu, säätelee hormonitoimintaansa yms. jne...

Miten sitä kaikkea voisi tehdä yhtäaikaa? Siinähän tilttaisi koko kone! (Enkä edes tähän vielä osannut ajatellakaan mitä kaikkia mahdollisia toimintoja aivoilla voikaan olla.)

Mahdollinen valaistuminen, joskin vaikuttaisi ehkä jotenkin aivoihinkin, on mielestäni jonkin muun kuin aivojen asia. Siksipä uskonkin että ihmisessä on energiaolemus joka ei ole välttämättä riippuvainen fyysisestä kehosta, tai sanotaan että on erilaisia energiavyöhykkeitä...

(Tulipahan vaan tässä noista aivoista mieleen.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe