Nöyrimmät pahoittelut!

Raippari_

Nyt vasta tajusin millaiseksi vittupääksi olen muuttumassa. Kuinka monen ihmisen mielen olenkaan pahoittanut. Mitä kaikkea paskaa olenkaan saanut aikaan. Tämän pitää loppua! Alunperinhän pieni trolli lipsui käsistä ja tässä sitä nyt ollaan. Tilanteessa josta ei tule mitään! Tajusin miten tyhmää on vittuilla tuntemattomillekkin ihmisille netissä ja antaa itsestäni huonon kuvan. Kun olen viimeisen viikon lukenut näitä vakkareiden kirjoituksia niin rupesin kyllä miettimään. Olen antanut täysin vääränlaisen kuvan itsestäni ja pilannut maineeni täällä.

Tuo tukijan viesti hieman herätteli minua ja ajattelin esitellä anteeksi pyyntöni tässä. Samalla tämä on myös pitkäaikainen poistuminen Suolistosta. Hyvinhän se sujuu varmasti.

Pahoitteluni:

Anteeksi nyt keino löydättävä on päästä pois tästä kiusallisesta tunteesta, muiden luomasta "Kusipää" minäkuvasta. Ehkä tieni Trollina ei sujunut. Kaikki nikit pöllin aluksi se oli hauskaa, pian maku meni. Jotain uutta keksittävä oli! Trollasin, vittuilin, kusetin, ärsytin, nyt paskan niskaan sain!

En tiädä mitä tehdä enään! Anteeksi pyytää vaan voin! Trolli lipesi käsistäin! En ymmärrä miksi, kusipää minusta tulikin?

Anteeksi, kun haukuin teitä eläimiksi ja sairaiksi. Anteeksi kun pöllin nikkinne! Anteeksi kun trollasin teitä! Anteeksi kun kirjoitin paskaa! Anteeksi kun spämmin! Anteeksi Kurpizza, joka natsi mätävihannes aikoinaan haukkuin. Anteeksi jokutyyppi, jota sadistina pilkkasin. Anteeksi VeH, jota sairaaksi haukuin. Anteeksi Alice, jota huoraksi aikoinaan haukuin. Siiliö, jonka aikoinaan vihan kohteeksi otin. Biologi, jota terveeksi.. siis jatkakaa. Hekee, jota prinsessana pidin. Trotski, jota likaisena pidin. Tukija, jonka politiikkaa arvostelin. Ffn, jonka nimimerkin väärinlausuin. Empty, jonka leimasin tyhmäksi. Nasse, jonka teorioita arvion. Ja anteeksi kaikki muut joiden nimet unohdin juurikin nyt!

Anteeksi!

Kadun tekojani ja häivyn täältä vähin äänin!

- Anteeksi!

19

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihaanihan ei ikinä voi lopullisesti tyynnyttää, mutta tämä on varmaan yksi suurimmista askelistasi parempaan päin.

• Hassua. Kun olet vittupää eikä kukaan jaksa sinua, pysyt sinnikkäästi palstalla. Sitten kun tulet järkiisi, ja vaikutat ihan normilta, niin häivyt.
      Mutta ehkä tauko on vain hyväksi.

Tai sitten aloitus on trolli.
      Nikivarkaan tai Raipparin itsensä.

• Nii-in.

• siilio kirjoitti:

Nii-in.

Olisi helpompaa, jos hän olisi joko vakkari, joka on joskus trollannut (kuten VeH) tai täysi-trolli, kuten... no vaikka Prepper.

• kurpizza kirjoitti:

Olisi helpompaa, jos hän olisi joko vakkari, joka on joskus trollannut (kuten VeH) tai täysi-trolli, kuten... no vaikka Prepper.

Muutamia raipparimaisia virheitä löysin, mutta teksti on selvästi huolellisemmin kirjoitettu kuin useimmat Raipparin tekstit.

• biologinalku kirjoitti:

Muutamia raipparimaisia virheitä löysin, mutta teksti on selvästi huolellisemmin kirjoitettu kuin useimmat Raipparin tekstit.

Yeps. Tosin Raippari on saattanut panostaa tuohon kirjoitukseen enemmän?

• biologinalku kirjoitti:

Ehkä se tosiaan tuli järkiinsä.

• kurpizza kirjoitti:

Yeps. Tosin Raippari on saattanut panostaa tuohon kirjoitukseen enemmän?

Sellainen panostaminen olisi kyllä tilanteeseen nähden ymmärrettävää, ja virheet ovat raipparimaisia.

• Raippari, sinä voit lähteä täältä lopullisesti, mutta toivon, että Nappula jää. Nappula ei ole sellainen "vittupää" kuin sinä, joten hänen ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa, vaikka jäisikin.

• Kuinka pitkälle tuo kahdella persoonallisuudella leikkiminen oikein on hyvästä? Itse ajattelen niin, että olkoon kuka tahansa, kunhan opettelee olemaan vastuussa siitä, mitä itse on tehnyt.

Pätee toki kaikkiin muihinkin.

• alice_dolly_phonee

En voi tietenkään tietää, onko tämä Raipparin itsensä tai jonkun muun (oli kyllä tosi raipparimaista tekstiä) trolli, mutta jos tämä on totta niin hyvä. Jos tosiaan olet muuttumassa niin pidä pieni sulattelutauko ja tule takaisin! Haluan nähdä tätä uudistunutta Raipparia. :D

• psychologi

tunnetko olosi nyt nokkelaksi?
      oletko laskenut monestikko tämän olet tehnyt?
      etkö parempaa keksi "masturirölli"?

• .Tuplatunnus

Sinäkin siinä. Tarkoituksesi on epäselvä.

• Minä kyllä annan ehdottomasti anteeksi. Saatoithan tietysti loukata, ja onhan se myös ihan hyvä huomata. En ymmärrä, miksi joku voi kantaa niin pitkään vihaa jotain kohtaan. O.o Ehkä sinun vain pitäisi aloittaa uusiksi ja miettiä, ennen kuin aloitat spämmin, vaikka onhan se...

Kuinka paljon te siis vihaatte Korppia, kun olette avautuneet niin voimakkaasti?

• Tämä asia on aika monimutkainen ja minun on helppo pysyä negatiivisena jotakuta kohtaan. (Ilmaise asia itse paremmin!)

Minä olen vaan sitä mieltä, että anteeksipyyntö ei mrkitse paljoa. (Ala-asteella tuo opetettiin minulle eräiden psskiaisten toimesta). Olen myös sitä mieltä, että on typerää antaa asiat anteeksi ilman hyvitystä, koska se viestii siitä, että kannattaa trollata ja olla vittupää, koska sen saa kuitenkin anteeksi.

Kuten myös sanoin: vihaani on mahdoton tyynnyttää. Minä en myöskään vaan voi antaa asioita anteeksi. Kaikki muistetaan ja olen ystävällinen, jos ihminen tekee enemmän hyvää, kuin pahaa.

• kurpizza_

En minä nyt vihaamalla vihaa....

• Eräs trotskilainen

Jos tuo todellakin olet sinä ja jos olet tosissasi, olen oikeastaan aika tyytyväinen sinuun.

(Päivän ensimmäinen viestini. Olen oikeasti minä, mutten voi kirjautua, koska hotellin netti on niin hidas.)

• "Tuo tukijan viesti hieman herätteli minua"

Kuten jokainen sai nähdä Herre on taas palauttanut yhden avioliiton ulkopuolella siitetyn kersan lain ja järjestyksen piiriin! Olen siis tästäkin johtuen Suolisto(si) korkein auktoriteetti.

Mutta nyt asiaan;

VeH, viha oli pitkä ainoastaan koska Raippari jatkoi tekojaan kauan, sekä ei meinannut lopettaa millään: ainut ehto jonka olen koskaan kenenkään [symboliselle] "anteeksiantamiselle" antanut on että lopettaa tapauskohtaisesti vääryydentekemisen.

Koska en nähnyt mitään merkkejä että Raippari olisi edes aikonut lopettaa vihani oli pitkä ja oikeutettu, capish? Jos tämä pysyy Raipparin toimesta sitten Herrellä ei ole syytä vihata häntä, mutta nyt kun Raippari lopetti trollauksen hän olisi saanut antaa sinulle viimeisenä tekonaan suolistossa tunnustuksen ettei ole Korppi, eikä ole koskaan ollutkaan!

Korppia en vihannut koskaan, sillä hänen kirjoituksensa olivat vielä siedettävän rajalla niissä ei ollut solvauksia eikä niitä tullut kuutta vuorokaudessa...

[Siiliö, mieluummin valitsen että paskiainen lopettaa vääryydentekemisen kuin pyytää minulta anteeksi KiVa-koulu puhuttelun seurauksena.]

• Herra X

Sydämestäni toivon, että tämä on aito anteeksipyyntö. Minä annan sinulle, Raippari, anteeksi niin kuin tavaallinen Isämmekin antaa meille meidän syntimme anteeksi yksin uskosta, yksin armosta ja yksin Kristuksen tähden. Sanotaanhan Herran rukouksessakin: "Ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet." Toivon, että muutkin ovat valmiita antamaan anteeksi. Muistakaamme kaikki rakastaa myös vihamiehiämme.

Linkitän vielä aiheeseen sopivan biisin: http://www.youtube.com/watch?v=MWDOgjtgViM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      167
      6424
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      96
      2949
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      98
      1826
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      43
      1535
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      10
      1256
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      13
      1117
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      51
      1077
    8. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      993
    9. Miten paljon

Merkitsen sinulle?
      Ikävä
      17
      990
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      988
    Aihe